Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448

Título: Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Outros títulos: Теоретические основы обеспечения эффективности меркетинговой деятельности промышленного предприятия
Theoretical foundations of ensuring the marketing activities’ effectiveness of industrial enterprise
Authors: Струпинська, Наталія Василівна
Струпинская, Наталья Василиевна
Strupynska, Nataliia Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Струпинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 152-160. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13snvdpp.pdf.
Data de edición: Nov-2013
Date of entry: 25-Nov-2013
Editor: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
658.02
Palabras chave: маркетингова діяльність промислового підприємства
забезпечення ефективності
маркетинговая деятельность промышленного предприятия
обеспечение эффективности
marketing activities of the industrial enterprise
ensuring effectiveness
Nº Serie/Informe: Випуск 2 (9);
Resumo: У статті запропоновано удосконалене визначення поняття «маркетингова діяльність підприємства», відмінність якого полягає в об’єднанні системного та процесного підходів. Розроблено авторську схему ієрархії цілей маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якої полягає в об’єднанні цілей у дві групи – економічні та соціальні, які розглядаються у розрізі елементів комплексу маркетингу: економічні (4Р) та соціальні (5Р). Удосконалено визначення поняття ефективності маркетингової діяльності підприємства та узагальнено складові оцінки її ефективності. Виділено основні складові забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства та їх взаємозв’язок на основі холістичної концепції.
В статье предложено усовершенствованное определение понятия «маркетинговая деятельность предприятия», отличие которого состоит в объединении системного и процессного подходов. Разработано авторскую схему иерархии целей маркетинговой деятельности промышленного предприятия, новизна которой заключается в объединении целей в две группы – экономические и социальные, которые рассматриваются в разрезе элементов комплекса маркетинга: экономические (4Р) и социальные (5Р). Усовершенствовано определение понятия эффективности маркетинговой деятельности предприятия и обобщены составляющие оценки ее эффективности. Выделены основные составляющие обеспечения эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия и их взаимосвязь на основе холистической концепции.
The improved definition of “marketing activities of the enterprise” has been proposed, the difference of which is the integration of system and process approaches. The author’s hierarchy schema of marketing activities’ objectives of the industrial enterprise has been developed, the novelty of which is to bring together two groups of objectives – economic and social, which are discussed in terms of the elements of the marketing mix: economic (4P) and social (5P). The definition of the marketing activities effectiveness of the enterprise has been improved and the constituents for the evaluation of its effectiveness have been generalized. The basic constituents of the marketing activities effectiveness of the industrial enterprise and their relationship based on the holistic concept have been outlined.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsЖурнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
13snvdpp.pdf1,3 MBAdobe PDFVer/abrir
13snvdpp.djvu173,37 kBDjVuVer/abrir
13snvdpp__COVER.png425,86 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados