Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрупинська, Наталія Василівнаuk
dc.contributor.authorСтрупинская, Наталья Василиевнаru
dc.contributor.authorStrupynska, Nataliia Vasylivnaen
dc.date.accessioned2013-11-25T13:14:26Z-
dc.date.available2013-11-25T13:14:26Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.citationСтрупинська Н. Теоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства [Електронний ресурс] / Н. Струпинська // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2013. — Вип. 2 (9). — С. 152-160. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13snvdpp.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2448-
dc.description.abstractУ статті запропоновано удосконалене визначення поняття «маркетингова діяльність підприємства», відмінність якого полягає в об’єднанні системного та процесного підходів. Розроблено авторську схему ієрархії цілей маркетингової діяльності промислового підприємства, новизна якої полягає в об’єднанні цілей у дві групи – економічні та соціальні, які розглядаються у розрізі елементів комплексу маркетингу: економічні (4Р) та соціальні (5Р). Удосконалено визначення поняття ефективності маркетингової діяльності підприємства та узагальнено складові оцінки її ефективності. Виділено основні складові забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства та їх взаємозв’язок на основі холістичної концепції.uk
dc.description.abstractВ статье предложено усовершенствованное определение понятия «маркетинговая деятельность предприятия», отличие которого состоит в объединении системного и процессного подходов. Разработано авторскую схему иерархии целей маркетинговой деятельности промышленного предприятия, новизна которой заключается в объединении целей в две группы – экономические и социальные, которые рассматриваются в разрезе элементов комплекса маркетинга: экономические (4Р) и социальные (5Р). Усовершенствовано определение понятия эффективности маркетинговой деятельности предприятия и обобщены составляющие оценки ее эффективности. Выделены основные составляющие обеспечения эффективности маркетинговой деятельности промышленного предприятия и их взаимосвязь на основе холистической концепции.uk
dc.description.abstractThe improved definition of “marketing activities of the enterprise” has been proposed, the difference of which is the integration of system and process approaches. The author’s hierarchy schema of marketing activities’ objectives of the industrial enterprise has been developed, the novelty of which is to bring together two groups of objectives – economic and social, which are discussed in terms of the elements of the marketing mix: economic (4P) and social (5P). The definition of the marketing activities effectiveness of the enterprise has been improved and the constituents for the evaluation of its effectiveness have been generalized. The basic constituents of the marketing activities effectiveness of the industrial enterprise and their relationship based on the holistic concept have been outlined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 2 (9);-
dc.subjectмаркетингова діяльність промислового підприємстваuk
dc.subjectзабезпечення ефективностіuk
dc.subjectмаркетинговая деятельность промышленного предприятияuk
dc.subjectобеспечение эффективностиuk
dc.subjectmarketing activities of the industrial enterpriseuk
dc.subjectensuring effectivenessuk
dc.titleТеоретичні засади забезпечення ефективності маркетингової діяльності промислового підприємстваuk
dc.title.alternativeТеоретические основы обеспечения эффективности меркетинговой деятельности промышленного предприятияuk
dc.title.alternativeTheoretical foundations of ensuring the marketing activities’ effectiveness of industrial enterpriseuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc339.138uk
dc.subject.udc658.02uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2013, Випуск 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13snvdpp.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
13snvdpp.djvu173,37 kBDjVuПереглянути/відкрити
13snvdpp__COVER.png425,86 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.