Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/298

Titel: Основні помилки та правила створення ефективної реклами
Författare: Штельма, Наталія Олегівна
Bibliographic description (Ukraine): Штельма Н. О. Основні помилки та правила створення ефективної реклами / Наталія Штельма // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 68-72. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Utgivningsdatum: 2009
Date of entry: 12-aug-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Nyckelord: реклама
рекламне звернення
рекламне та медіа агентство
споживче середовище
позиціонування
бренд
образ бренду
рекламодавець
Sammanfattning: У статті розглянуті основні помилки, які виникають при створенні реклами. Наведені також правила та поради, якими варто користуватися за для створення такого рекламного повідомлення, яке було б справді корисним та інформативним для цільової аудиторії і, як наслідок, підвищило б імідж компанії та збільшило би обсяги продаж.
In the articles considered basic errors which are assumed at creation of advertising. But rules and advices which it costs to use after in an order to create the effective advertising are resulted.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/298
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Samling:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!