Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/298

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШтельма, Наталія Олегівнаuk
dc.date.accessioned2009-08-12T13:17:59Z-
dc.date.available2009-08-12T13:17:59Z-
dc.date.created2009en
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationШтельма Н. О. Основні помилки та правила створення ефективної реклами / Наталія Штельма // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 68-72. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/298-
dc.description.abstractУ статті розглянуті основні помилки, які виникають при створенні реклами. Наведені також правила та поради, якими варто користуватися за для створення такого рекламного повідомлення, яке було б справді корисним та інформативним для цільової аудиторії і, як наслідок, підвищило б імідж компанії та збільшило би обсяги продаж.uk
dc.description.abstractIn the articles considered basic errors which are assumed at creation of advertising. But rules and advices which it costs to use after in an order to create the effective advertising are resulted.en
dc.language.isouken
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламне зверненняuk
dc.subjectрекламне та медіа агентствоuk
dc.subjectспоживче середовищеuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectобраз брендуuk
dc.subjectрекламодавецьuk
dc.titleОсновні помилки та правила створення ефективної рекламиuk
dc.typeArticleen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc339.138en
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.