Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/298

Tytuł: Основні помилки та правила створення ефективної реклами
Authors: Штельма, Наталія Олегівна
Cytat: Штельма Н. О. Основні помилки та правила створення ефективної реклами / Наталія Штельма // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 68-72. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Data wydania: 2009
Date of entry: 12-sie-2009
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Słowa kluczowe: реклама
рекламне звернення
рекламне та медіа агентство
споживче середовище
позиціонування
бренд
образ бренду
рекламодавець
Abstract: У статті розглянуті основні помилки, які виникають при створенні реклами. Наведені також правила та поради, якими варто користуватися за для створення такого рекламного повідомлення, яке було б справді корисним та інформативним для цільової аудиторії і, як наслідок, підвищило б імідж компанії та збільшило би обсяги продаж.
In the articles considered basic errors which are assumed at creation of advertising. But rules and advices which it costs to use after in an order to create the effective advertising are resulted.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/298
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi