Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/298

Заглавие: Основні помилки та правила створення ефективної реклами
Автори: Штельма, Наталія Олегівна
Bibliographic description (Ukraine): Штельма Н. О. Основні помилки та правила створення ефективної реклами / Наталія Штельма // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 68-72. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 12-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.138
Ключови Думи: реклама
рекламне звернення
рекламне та медіа агентство
споживче середовище
позиціонування
бренд
образ бренду
рекламодавець
Резюме: У статті розглянуті основні помилки, які виникають при створенні реклами. Наведені також правила та поради, якими варто користуватися за для створення такого рекламного повідомлення, яке було б справді корисним та інформативним для цільової аудиторії і, як наслідок, підвищило б імідж компанії та збільшило би обсяги продаж.
In the articles considered basic errors which are assumed at creation of advertising. But rules and advices which it costs to use after in an order to create the effective advertising are resulted.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/298
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.