Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/297

Заглавие: Фактори успішного запровадження стратегії вартісно-орієнтовного управління на підприємствах кондитерської галузі
Автори: Данильченко, Михайло Юрійович
Bibliographic description (Ukraine): Данильченко М. Ю. Фактори успішного запровадження стратегії вартісно-орієнтовного управління на підприємствах кондитерської галузі / Михайло Данильченко // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 62-68. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 12-Авг-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.014
Ключови Думи: стратегія вартісно-орієнтованого управління
система управління вартістю
показники вартості
принципи формування стратегії управління
Резюме: В статті викладено основні принципи успішного запровадження стратегії вартісно-орієнтованого управління як системи менеджменту, запропоновано конкретні кроки з удосконалення діяльності підприємств кондитерської галузі, що запроваджують систему управління показником вартості, виділено основні чинники її ефективного функціонування та успішної інтеграції в загальну систему управління, орієнтовану на максимізацію вартості підприємства.
The main principles of the effective value-oriented management strategy implementation are identified, specific steps concerning the improvement of the activity of confectionary industry’s enterprises, that are currently adopting the value-based management system, are suggested, as well as the key factors of its effective functioning and successful integration into the general management system, oriented at the enterprise’s market value maximization, are emphasized in the article.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/297
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.