Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/297

Títol: Фактори успішного запровадження стратегії вартісно-орієнтовного управління на підприємствах кондитерської галузі
Autor: Данильченко, Михайло Юрійович
Bibliographic description (Ukraine): Данильченко М. Ю. Фактори успішного запровадження стратегії вартісно-орієнтовного управління на підприємствах кондитерської галузі / Михайло Данильченко // Галицький економічний вісник. — 2009. — № 2. — С. 62-68. — (проблеми мікро- та макроекономіки України).
Data de publicació: 2009
Date of entry: 12-d’a-2009
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.014
Paraules clau: стратегія вартісно-орієнтованого управління
система управління вартістю
показники вартості
принципи формування стратегії управління
Resum: В статті викладено основні принципи успішного запровадження стратегії вартісно-орієнтованого управління як системи менеджменту, запропоновано конкретні кроки з удосконалення діяльності підприємств кондитерської галузі, що запроваджують систему управління показником вартості, виділено основні чинники її ефективного функціонування та успішної інтеграції в загальну систему управління, орієнтовану на максимізацію вартості підприємства.
The main principles of the effective value-oriented management strategy implementation are identified, specific steps concerning the improvement of the activity of confectionary industry’s enterprises, that are currently adopting the value-based management system, are suggested, as well as the key factors of its effective functioning and successful integration into the general management system, oriented at the enterprise’s market value maximization, are emphasized in the article.
URI: http://elartu.tstu.edu.ua/handle/123456789/297
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Галицький економічний вісник, 2009, № 2



Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.