Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139

Title: Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Other Titles: Features analysis summarizing the results of marketing activities of enterprises
Authors: Дячун, Ольга Дмитрівна
Блавіцький, Михайло Ярославович
Bibliographic description (Ukraine): О.Дячун. Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств / О.Дячун, М.Блавіцький // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.181-187 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Issue Date: 2012
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Keywords: обсяг продажу
загальний прибуток
частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
Abstract: Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств, розглянуто методи та прийоми їх аналізу з позицій ринкових вимог.
Determined the composition of indicators generelazing results marketing activities of enterprises, designed methods and receptions of their analysis from position of market requirements.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.