Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДячун, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorБлавіцький, Михайло Ярославович-
dc.date.accessioned2013-05-21T08:37:33Z-
dc.date.available2013-05-21T08:37:33Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationО.Дячун. Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств / О.Дячун, М.Блавіцький // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.181-187 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139-
dc.description.abstractВизначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств, розглянуто методи та прийоми їх аналізу з позицій ринкових вимог.uk
dc.description.abstractDetermined the composition of indicators generelazing results marketing activities of enterprises, designed methods and receptions of their analysis from position of market requirements.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectобсяг продажуuk
dc.subjectзагальний прибутокuk
dc.subjectчастка ринкуuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectмаркетингові затратиuk
dc.subjectмаркетинговий аналізuk
dc.titleОсобливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємствuk
dc.title.alternativeFeatures analysis summarizing the results of marketing activities of enterprises-
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc65.050uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.