このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139

タイトル: Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
その他のタイトル: Features analysis summarizing the results of marketing activities of enterprises
著者: Дячун, Ольга Дмитрівна
Блавіцький, Михайло Ярославович
Bibliographic description (Ukraine): О.Дячун. Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств / О.Дячун, М.Блавіцький // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.181-187 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
発行日: 2012
Date of entry: 21-5月-2013
出版者: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
キーワード: обсяг продажу
загальний прибуток
частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
抄録: Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств, розглянуто методи та прийоми їх аналізу з позицій ринкових вимог.
Determined the composition of indicators generelazing results marketing activities of enterprises, designed methods and receptions of their analysis from position of market requirements.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。