Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139

Název: Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств
Další názvy: Features analysis summarizing the results of marketing activities of enterprises
Autoři: Дячун, Ольга Дмитрівна
Блавіцький, Михайло Ярославович
Bibliographic description (Ukraine): О.Дячун. Особливості аналізу узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств / О.Дячун, М.Блавіцький // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.181-187 - (фінансово-обліково-аналітичні аспекти)
Datum vydání: 2012
Date of entry: 21-kvě-2013
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 65.050
Klíčová slova: обсяг продажу
загальний прибуток
частка ринку
рентабельність
маркетингові затрати
маркетинговий аналіз
Abstrakt: Визначено склад показників узагальнюючих результатів маркетингової діяльності підприємств, розглянуто методи та прийоми їх аналізу з позицій ринкових вимог.
Determined the composition of indicators generelazing results marketing activities of enterprises, designed methods and receptions of their analysis from position of market requirements.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2139
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.