Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379

Назва: Моделювання впливу реклами на покупців продукції
Інші назви: Formalizing the process of advertising
Автори: Дух, В. І.
Dukh, V.
Приналежність: Львівський національний університет імені Івана Франка
Бібліографічний опис: Дух В. І. Моделювання впливу реклами на покупців продукції / В. І. Дух // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 38–39. — (Секція 1. Моделювання економіко-виробничих систем).
Bibliographic description: Dukh V. (2011) Modeliuvannia vplyvu reklamy na pokuptsiv produktsii [Formalizing the process of advertising]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 38-39 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Конференція/захід: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Журнал/збірник: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Дата публікації: 6-жов-2011
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Часове охоплення: 06-08 жовтня 2011 року
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 38-39
Початкова сторінка: 38
Кінцева сторінка: 39
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.tisbi.ru
Перелік літератури: 1. Bass, F. M. (1969), «A New Product Growth Model For Consumer Durables», Management Science 15, 215 – 227.
2. Гареев Т. Ф. Диффузия новых технологий.–http://www.tisbi.ru.
References: 1. Bass, F. M. (1969), "A New Product Growth Model For Consumer Durables", Management Science 15, 215 – 227.
2. Hareev T. F. Diffuziia novykh tekhnolohii.–http://www.tisbi.ru.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.