Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379

Tytuł: Моделювання впливу реклами на покупців продукції
Inne tytuły: Formalizing the process of advertising
Authors: Дух, В. І.
Dukh, V.
Akcesoria: Львівський національний університет імені Івана Франка
Cytat: Дух В. І. Моделювання впливу реклами на покупців продукції / В. І. Дух // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 38–39. — (Секція 1. Моделювання економіко-виробничих систем).
Bibliographic description: Dukh V. (2011) Modeliuvannia vplyvu reklamy na pokuptsiv produktsii [Formalizing the process of advertising]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 38-39 [in Ukrainian].
Część publikacji: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/kolekcja: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Data wydania: 6-paź-2011
Date of entry: 27-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Zakresu czasowego: 06-08 жовтня 2011 року
Strony: 2
Zakres stron: 38-39
Główna strona: 38
Strona końcowa: 39
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379
Związane URL literatura: http://www.tisbi.ru
Wykaz piśmiennictwa: 1. Bass, F. M. (1969), «A New Product Growth Model For Consumer Durables», Management Science 15, 215 – 227.
2. Гареев Т. Ф. Диффузия новых технологий.–http://www.tisbi.ru.
References: 1. Bass, F. M. (1969), "A New Product Growth Model For Consumer Durables", Management Science 15, 215 – 227.
2. Hareev T. F. Diffuziia novykh tekhnolohii.–http://www.tisbi.ru.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi