このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379

タイトル: Моделювання впливу реклами на покупців продукції
その他のタイトル: Formalizing the process of advertising
著者: Дух, В. І.
Dukh, V.
Affiliation: Львівський національний університет імені Івана Франка
Bibliographic description (Ukraine): Дух В. І. Моделювання впливу реклами на покупців продукції / В. І. Дух // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 38–39. — (Секція 1. Моделювання економіко-виробничих систем).
Bibliographic description (International): Dukh V. (2011) Modeliuvannia vplyvu reklamy na pokuptsiv produktsii [Formalizing the process of advertising]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 38-39 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
発行日: 6-10月-2011
Date of entry: 27-3月-2017
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 06-08 жовтня 2011 року
Number of pages: 2
Page range: 38-39
Start page: 38
End page: 39
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379
URL for reference material: http://www.tisbi.ru
References (Ukraine): 1. Bass, F. M. (1969), «A New Product Growth Model For Consumer Durables», Management Science 15, 215 – 227.
2. Гареев Т. Ф. Диффузия новых технологий.–http://www.tisbi.ru.
References (International): 1. Bass, F. M. (1969), "A New Product Growth Model For Consumer Durables", Management Science 15, 215 – 227.
2. Hareev T. F. Diffuziia novykh tekhnolohii.–http://www.tisbi.ru.
Content type: Article
出現コレクション:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。