Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379

Título : Моделювання впливу реклами на покупців продукції
Otros títulos : Formalizing the process of advertising
Autor : Дух, В. І.
Dukh, V.
Affiliation: Львівський національний університет імені Івана Франка
Bibliographic description (Ukraine): Дух В. І. Моделювання впливу реклами на покупців продукції / В. І. Дух // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 38–39. — (Секція 1. Моделювання економіко-виробничих систем).
Bibliographic description (International): Dukh V. (2011) Modeliuvannia vplyvu reklamy na pokuptsiv produktsii [Formalizing the process of advertising]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 38-39 [in Ukrainian].
Is part of: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"
Conference/Event: Ⅱ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Journal/Collection: Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»
Fecha de publicación : 6-oct-2011
Date of entry: 27-mar-2017
Editorial : ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Temporal Coverage: 06-08 жовтня 2011 року
Number of pages: 2
Page range: 38-39
Start page: 38
End page: 39
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379
URL for reference material: http://www.tisbi.ru
References (Ukraine): 1. Bass, F. M. (1969), «A New Product Growth Model For Consumer Durables», Management Science 15, 215 – 227.
2. Гареев Т. Ф. Диффузия новых технологий.–http://www.tisbi.ru.
References (International): 1. Bass, F. M. (1969), "A New Product Growth Model For Consumer Durables", Management Science 15, 215 – 227.
2. Hareev T. F. Diffuziia novykh tekhnolohii.–http://www.tisbi.ru.
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.