Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДух, В. І.uk
dc.contributor.authorDukh, V.uk
dc.coverage.temporal06-08 жовтня 2011 рокуuk
dc.date.accessioned2017-03-27T15:14:44Z-
dc.date.available2017-03-27T15:14:44Z-
dc.date.created2011-10-06uk
dc.date.issued2011-10-06uk
dc.identifier.citationДух В. І. Моделювання впливу реклами на покупців продукції / В. І. Дух // Тези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“», 06-08 жовтня 2011 року. — Т. : ТНТУ, 2011. — С. 38–39. — (Секція 1. Моделювання економіко-виробничих систем).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/20379-
dc.format.extent38-39uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.publisherTNTUuk
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.relation.ispartofProceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience"uk
dc.relation.urihttp://www.tisbi.ruuk
dc.titleМоделювання впливу реклами на покупців продукціїuk
dc.title.alternativeFormalizing the process of advertisinguk
dc.typeArticleuk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.format.pages2uk
dc.relation.references1. Bass, F. M. (1969), «A New Product Growth Model For Consumer Durables», Management Science 15, 215 – 227.uk
dc.relation.references2. Гареев Т. Ф. Диффузия новых технологий.–http://www.tisbi.ru.uk
dc.relation.referencesen1. Bass, F. M. (1969), "A New Product Growth Model For Consumer Durables", Management Science 15, 215 – 227.uk
dc.relation.referencesen2. Hareev T. F. Diffuziia novykh tekhnolohii.–http://www.tisbi.ru.uk
dc.identifier.citationenDukh V. (2011) Modeliuvannia vplyvu reklamy na pokuptsiv produktsii [Formalizing the process of advertising]. Proceedings of the Ⅱ International scientific-technical conference of young economists cybernetics Forum "Simulation economy: challenges, trends and experience" (Tern., 06-08 zhovtnia 2011 roku), pp. 38-39 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationЛьвівський національний університет імені Івана Франкаuk
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅱ Міжнародної науково-методичної конференції «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
dc.citation.spage38uk
dc.citation.epage39uk
dc.citation.conferenceⅡ Міжнародна науково-методична конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“»uk
Розташовується у зібраннях:Ⅱ Міжнародна конференція «Форум молодих економістів кібернетиків „Моделювання економіки: проблеми, тенденції, досвід“» (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.