このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18258
タイトル: Конспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту
著者: Краузе, Ольга Ігорівна
Bibliographic description (Ukraine): Краузе О.І. «Маркетинг» : консп. лекц. з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту / укл. О. І. Краузе. – Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. – 132 с.
発行日: 28-11月-2016
Date of entry: 28-11月-2016
キーワード: маркетинг
маркетингова товарна політика
маркетинг
маркетингова цінова політика
маркетинг
сегментація ринку (покупців)
маркетинг
маркетингова збутова політика
маркетинг
маркетингова політика комунікацій в системі управління підприємством
抄録: Конспект лекцій з дисципліни маркетинг розрахований на студентів факультету економіки та менеджменту ТНТУ денної та заочної форм навчання
記述: В результаті вивчення дисципліни студент набуває такі компетентності: 1. Здатність до застосування методів комплексного дослідження ринку; 2. Здатність до застосування сучасних технологій при розробці комплексу маркетингу підприємства; 3. 3. Здатність до застосування методів організації та контролю маркетингової діяльності
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18258
References (Ukraine): 1. Вачевський М.В. Промисловий маркетинг: навчальний посібник / М.В.Вачевський, В.Г. Скотний, О.М. Вачевський. – К.:ЦУЛ, 2004 . – 256 с.
2. Крикавський Є. Логістичне управління: підручник / Є.Крикавський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка» , 2005. – 684 с.
3. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Є.В.Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2004 – 288 с.
Content type: Learning Object
出現コレクション:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
лекції маркетинг.doc936 kBMicrosoft Word見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。

管理ツール