Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18258
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.date.accessioned2016-11-28T03:41:48Z-
dc.date.available2016-11-28T03:41:48Z-
dc.date.issued2016-11-28T03:41:48Z-
dc.identifier.citationКраузе О.І. «Маркетинг» : консп. лекц. з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджменту / укл. О. І. Краузе. – Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. – 132 с.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18258-
dc.descriptionВ результаті вивчення дисципліни студент набуває такі компетентності: 1. Здатність до застосування методів комплексного дослідження ринку; 2. Здатність до застосування сучасних технологій при розробці комплексу маркетингу підприємства; 3. 3. Здатність до застосування методів організації та контролю маркетингової діяльностіuk
dc.description.abstractКонспект лекцій з дисципліни маркетинг розрахований на студентів факультету економіки та менеджменту ТНТУ денної та заочної форм навчанняuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова цінова політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectсегментація ринку (покупців)uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова збутова політикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова політика комунікацій в системі управління підприємствомuk
dc.titleКонспект лекцій з дисципліни «Маркетинг» для студентів денної та заочної форм навчання факультету економіки та менеджментуuk
dc.typeLearning Objectuk
dc.relation.references1. Вачевський М.В. Промисловий маркетинг: навчальний посібник / М.В.Вачевський, В.Г. Скотний, О.М. Вачевський. – К.:ЦУЛ, 2004 . – 256 с.uk
dc.relation.references2. Крикавський Є. Логістичне управління: підручник / Є.Крикавський. – Львів: Видавництво НУ «Львівська політехніка» , 2005. – 684 с.uk
dc.relation.references3. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Є.В.Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: НУ «Львівська політехніка», Інтелект-Захід, 2004 – 288 с.uk
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
лекції маркетинг.doc936 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора