Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Başlık: Малобюджетна реклама: суть та ефективність
Yazarlar: Онисько, Мар’яна
Onysko, Mariana
Bibliographic description (Ukraine): Мар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.
Yayın Tarihi: 18-May-2011
Date of entry: 8-Haz-2011
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 37.015.6 (477)
Anahtar kelimeler: ефективність рекламної кампанії
effectiveness of ads campaign
мало бюджетна реклама
рекламна кампанія
small budget campaign
advertising campaign
Özet: Окреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємства
I decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaigns
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Content type: Other
Koleksiyonlarda Görünür:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.