Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Titel: Малобюджетна реклама: суть та ефективність
Författare: Онисько, Мар’яна
Onysko, Mariana
Bibliographic description (Ukraine): Мар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.
Utgivningsdatum: 18-maj-2011
Date of entry: 8-jun-2011
Utgivare: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 37.015.6 (477)
Nyckelord: ефективність рекламної кампанії
effectiveness of ads campaign
мало бюджетна реклама
рекламна кампанія
small budget campaign
advertising campaign
Sammanfattning: Окреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємства
I decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaigns
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Content type: Other
Samling:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!