Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнисько, Мар’яна-
dc.contributor.authorOnysko, Mariana-
dc.date.accessioned2011-06-08T12:28:04Z-
dc.date.available2011-06-08T12:28:04Z-
dc.date.issued2011-05-18-
dc.identifier.citationМар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253-
dc.description.abstractОкреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємстваuk
dc.description.abstractI decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaignsuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectефективність рекламної кампаніїuk
dc.subjecteffectiveness of ads campaignen
dc.subjectмало бюджетна рекламаuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectsmall budget campaignen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.titleМалобюджетна реклама: суть та ефективністьuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc37.015.6 (477)uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.