กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
ชื่อเรื่อง: Малобюджетна реклама: суть та ефективність
ผู้แต่ง: Онисько, Мар’яна
Onysko, Mariana
Bibliographic description (Ukraine): Мар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.
วันที่เผยแพร่: 18-พฤษ-2011
Date of entry: 8-มิถ-2011
สำนักพิมพ์: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 37.015.6 (477)
คำสำคัญ: ефективність рекламної кампанії
effectiveness of ads campaign
мало бюджетна реклама
рекламна кампанія
small budget campaign
advertising campaign
บทคัดย่อ: Окреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємства
I decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaigns
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Content type: Other
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น