Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Titre: Малобюджетна реклама: суть та ефективність
Auteur(s): Онисько, Мар’яна
Onysko, Mariana
Bibliographic description (Ukraine): Мар’яна Онисько. Малобюджетна реклама: суть та ефективність / Мар’яна Онисько // Матеріали науково-практичної конференції «Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки» (м. Тернопіль, 18 травня 2011 року). – Тернопіль : ТНТУ, 2011. – С. 115 – 116.
Date de publication: 18-mai-2011
Date of entry: 8-jui-2011
Editeur: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 37.015.6 (477)
Mots-clés: ефективність рекламної кампанії
effectiveness of ads campaign
мало бюджетна реклама
рекламна кампанія
small budget campaign
advertising campaign
Résumé: Окреслена проблема створення рекламних кампаній та визначені методи використання малобюджетного типу просування продукту підприємства
I decided to show the problem of ads campaign. I have found new methods of small budget campaigns
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1253
Content type: Other
Collection(s) :Конференція „Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки“ (2011)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Онисько М..pdf95,63 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.