Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 19083 до 19102 із 41450 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Methodical recommendations20195-гру-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг"Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20195-гру-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів)Бурліцька, Оксана Петрівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни „Маркетинг в галузях та сферах діяльності” для студентів галузі знань 07 „Управління та адміністрування” спеціальність 075 „Маркетинг”Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Learning Object20168-чер-2017Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів із дисципліни «Товарознавство непродовольчих товарів» для студентів факультету економіки і менеджменту зі спеціальності «Маркетинг» освітньо – кваліфікаційного рівня «бакалавр»Міщук, Оксана Іванівна
Methodical recommendationsгру-20177-лют-2018Методичні рекомендації щодо проходження бакалаврської практики для студентів ІV курсу освітнього рівня «бакалавр» напряму підготовки 6.030504 «Економіка підприємства» та спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної форми навчанняПанухник, Олена Віталіївна; Крамар, Ірина Юріївна; Федотова, Яна Геннадіївна
Book200214-лип-2016Методичні рекомендації і практичні завдання з дисципліни „Управління ризиками в економіці“ для студентів факультету управління та бізнесу у виробництві з спеціальності 7.050108 „Маркетинг“Тимошенко, М.Т.; Дубик, Орест Іванович
Methodical recommendations201810-чер-2018Методичні розробки щодо проведення самостійної роботи з дисципліни «Психологія сім’ї» для студентів вищих навчальних закладів денної та заочної форми навчання спеціальності 053 “Психологія”.Вишньовський, Василь Володимирович
Articleлис-20217-жов-2022Методологічна основа процесу демократичного врядування в теорії державного управлінняГумен, Юрій Євгенович; Humen, Yuri
Article15-жов-201531-гру-2015Методологічний аналіз підходів до розвитку підприємствМариненко, Наталія Юріївна; Marynenko, N. Yu.
Article14-гру-201117-лют-2016Методологічний аспект усунення міждисциплінарних комунікативних розривівМельничук, Н.
Conference Abstract1-гру-202228-гру-2022Методологічний простір свободи пошуку істини в концепції П.Фейєрабенда.Ерстенюк, Т.; Довгань, Анатолій Олексійович; Ersteniuk, T.; Dovgan, A.
Articleгру-20192-лют-2020МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД ДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ БІЗНЕС-СТРУКТУР В ЛАНЦЮЗІ ПІДПРИЄМСТВО-ГАЛУЗЬ-РЕГІОН-КРАЇНАСтрутинська, Ірина; Струтинская, Ирина; Strutynska, Iryna
Article31-жов-201619-лют-2018Методологічний підхід до забезпечення сталого розвитку промислового підприємства в сучасних умовахАндрушків, Богдан; Мельник, Лілія Миколаївна; Шерстюк, Роман
Article201927-лис-2019Методологічний підхід до розроблення організаційно-економічного механізму інтернаціоналізації промислових підприємствКрамар, Ірина Юріївна; Kramar, Iryna
Article19-кві-201211-бер-2016Методологічні аспекти агентного моделюванняБерко, Є.
Article18-кві-200721-бер-2016Методологічні аспекти стратегічного управлінняКаня, А.
Article23-гру-201610-тра-2017Методологічні аспекти сучасних технологій публічного адміністрування: інноваційні інструментиКорнієцький, Олександр Владиславович; Орел, Анна Миколаївна; Korniyetskyy, Olexandr; Orel, Anna
Articleвер-200628-лют-2017Методологічні аспекти удосконалення аналізу показників фінансової звітності при оцінці фінансового стану в неприбуткових організаціяхФедорович, Роман Володимирович; Вовк, В.М.
Article201024-бер-2011Методологічні аспекти формування результативної системи управління стратегічним потенціалом підприємствСидяга, Богдан Володимирович; Судомир, Світлана Михайлівна
Article25-кві-201611-чер-2016Методологічні засади дослідження маркетингу некомерційних суб’єктівБорисова, Тетяна Михайлівна