Перегляд зібрання за групою - Автори Golda, Nadiya

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 14 із 14
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Conference Abstract29-бер-2018Конкуренція як об’єктивна ринкова необхідністьГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Golda, Nadiya; Pinyak, Iryna
Article26-кві-2016Маркетинг інвестиційного ринкуГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-кві-2016Модель М. Портера у визначення інтенсивності конкуренціїКибало, Віталій; Голда, Надія Михайлівна; Kybalo, Vitaliy; Golda, Nadiya
Conference Abstract9-лис-2018Місце маркетингових комунікацій в комплексі маркетингуКушнірук, Наталія; Голда, Надія Михайлівна; Kushniruk, Nataliia; Golda, Nadiya
Conference Abstract20-гру-2017Особливості медіа ринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article2012Особливості оцінювання конкурентоспроможностіГолда, Надія; Голда, Андрій Ігорович; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Golda, Andrey; Polishchuk, Natalia
Article26-кві-2016Особливості створення рекламного зверненняБілінська, Оксана; Голда, Надія Михайлівна; Bilinsky, Oksana; Golda, Nadiya
Article13-тра-2014Психологічні аспекти організації академічної мобільності студентівГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article18-кві-2012Рекламна діяльність туристичних підприємствГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article26-кві-2016Роль реклами в сучасній економіціГалушка, Сергій; Голда, Надія Михайлівна; Galushka, Sergey; Golda, Nadiya
Article18-лис-2014Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article19-тра-2015Теоретичні підходи до аналізу медіаринку УкраїниГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Conference Abstract9-лис-2018Туризм як динамічний сектор світової економікиГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya
Article21-тра-2014Формування рекламної стратегії туристичного підприємстваГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadiya