DSpace
Зареєструватися
українська русский English polski français
Deutsch español italiano svenska
中文 Ελληνικά norsk
日本語 magyar
čeština
   

ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя >

Перегляд зібрання за групою - Автори "Фалович, Володимир Андрійович"

Перейти до: 0-9 А Б В Г Ґ Д Е Є І Ї Ж З К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ш Щ Ю Я Ь | Э Ё Ъ Ы
                A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 18 із 18
Попередній переглядТипДата випускуНазваАвтор(и)
12ssvpip__COVER.png.jpgArticleгру-2012 Екомаркетинг як інструмент поліпшення іміджу підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Шпылык, Светлана Васильевна; Shpylyk, Svitlana Vasylivna; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych
Conf_2016_Falovych_V-Marketing_analysis_competitive_81-82__COVER.jpg.jpgArticle26-кві-2016 Конкурентний аналіз маркетингового середовища діяльності підприємстваФалович, Володимир Андрійович; Нестайко, Андрій; Falovych, Volodymyr; Nestajko, Andriy
Conf_2016_Falovich_V-Methods_of_logistics_in_110-111__COVER.jpg.jpgArticle26-кві-2016 Логістичні методи в організації товарорухуФалович, Володимир Андрійович; Соломка, Вікторія; Falovich, Volodymyr; Solomka, Victoria
Marketyngovyj_instrumentarij_upravlinnja_popytom_na_tovary_i_poslugy_2016__COVER.png.jpgBook29-лют-2016 Маркетинговий інструментарій управління попитом на товари і послугиФедорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Мариненко, Наталія Юріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Голда, Надія Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Химич, Ірина; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Дмитрів, Дмитро Володимирович; Рогатинська, Олена Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Меленчук, Юлія Тарасівна; Мишковець, Ірина Петрівна; Серединська, Віра Михайлівна; Спільник, Ірина; Фалович, Володимир Андрійович; Шпилик, Олександра Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Marketyngovyj_instrumentarij_formuvannja_popytu_na_tovary_ta_poslugy_na_rynkah_Ukrajiny_2014__COVER.png.jpgBook15-кві-2013 Маркетинговий інструментарій формування попиту на товари та послуги на ринках УкраїниФедорович, Роман Володимирович; Бурліцька, Оксана Петрівна; Голда, Надія Михайлівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Шульгіна, Людмила Михайлівна; Бица, Володимир Йосифович; Івашків, Ірина Романівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Серединська, Віра Миколаївна; Шпилик, Світлана Василівна
Book2012 Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищіФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Фалович, Анна; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Фроленко, Роман Володимирович; Бриндзя, Зіновій Федорович; Бриндзя, Ганна Зіновіївна; Сидорук, Борис; Юзьвак, Людмила Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Дубик, Орест Іванович; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Голда, Надія Михайлівна; Марущак, Леся Іванівна; Серединська, Віра Миколаївна; Павликівська, Ольга Іванівна; Серединська, Ірина
Learning Object28-лис-2016 Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович
bak_samopidgot_2016__COVER.png.jpgLearning Object19-тра-2016 Навчальний посібник для самопідготовки студентів до складання екзамену з фаху ступеня бакалавр галузі знань 0305 «Економіка і підприємництво» напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Федорович, Роман Володимирович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Фалович, Володимир Андрійович; Якимишин, Лілія Ярославівна; Міщук, Оксана Іванівна
YECF_2011_Falovuch_V_A-Features_of_logistics_249-251__COVER.jpg.jpgArticle6-жов-2011 Особливості застосування логістичних стратегій при конструюванні ланцюга поставокФалович, Володимир Андрійович; Falovuch, V. A.
Conf_2016_Falovych_V-Trade_in_complex_sales_promotion_47-48__COVER.jpg.jpgArticle26-кві-2016 Особливості застосування реклами в комплексі просування товарів споживчого призначенняФалович, Володимир Андрійович; Горбань, Сніжана; Falovych, Volodymyr; Gorban, Snezana
Conf_2016_Falovych_V-Features_marketing_research_83-84__COVER.jpg.jpgArticle26-кві-2016 Особливості проведення маркетингових досліджень на споживчому ринкуФалович, Володимир Андрійович; Чувашова, Олена; Falovych, Volodymyr; Chuvashova, Olena
Conf_2014_Falovych_V-Problems_of_the_supply_123-125__COVER.png.jpgArticle21-тра-2014 Проблеми адаптації процесу формування ланцюгів поставок до структурних особливостей галузей промисловостіФалович, Володимир Андрійович; Івасюк, Андрій; Falovych, Volodymyr; Ivasiuk, Andriy
Conf_2012_Falovich_V-Ecological_problems_an_106-108__COVER.jpg.jpgArticle18-кві-2012 Проблеми екології як інтегральна частина бізнес-стратегіїФалович, Володимир Андрійович; Falovich, Volodymyr
11fvyrou__COVER.png.jpgArticle10-лис-2011 Прогнозування реалізації продукції машинобудівного підприємства (ТОВ «Шредер») на внутрішньому ринку освітлювального устаткуванняФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Владимир Андреевич; Falovych, Volodymyr Andriyovych; Бица, Володимир Йосипович; Быца, Владимир Йосипович; Bytsa, Volodymyr Yosypovych
monograph_2015__COVER.png.jpgBook9-бер-2016 Розвиток маркетингу в умовах глобалізації сучасні тенденції та перспективиФедорович, Роман Володимирович; Оксентюк, Богдана Андріївна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Рожко, Наталія Ярославівна; Бица, Володимир Йосипович; Семенюк, Світлана Богданівна; Фалович, Володимир Андрійович; Борисова, Тетяна Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Подвірна, Тетяна Михайлівна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Загородна, Ольга Михайлівна; Ковальчук, Людмила; Когут, Уляна; Бакуліна, Наталія; Шпилик, Олександра; Меленчук, Юлія; Панухник, Яна Геннадіївна
Other18-тра-2011 Сучасні методи маркетингових досліджень промислового ринкуФалович, Володимир Андрійович; Falovych, Volodymyr
Conf_2015_Falovich_V_A-Suchasni_pidkhody_do_protsesu_87-91__COVER.jpg.jpgArticle8-жов-2015 Сучасні підходи до процесу управління запасами в інтегрованих ланцюгах поставокФалович, Володимир Андрійович
MONOGRAF_2017__COVER.png.jpgBookбер-2017 Тенденції розвитку маркетингу в умовах економічних трансформаційФедорович, Роман Володимирович; Бакуліна, Наталя Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Галущак, Михайло Петрович; Галущак, Ольга Ярополківна; Голда, Надія Михайлівна; Міщук, Оксана Іванівна; Голяш, Ірина Дмитрівна; Загородна, Ольга Михайлівна; Спільник, Ірина Володимирівна; Кравчук, Наталя Василівна; Білоус, Ольга Степанівна; Крамар, Ірина Юрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Мариненко, Наталя Юріївна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Пижик, Олександр Андрійович; Рожко, Наталя Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Семенюк, Світлана Богданівна; Шпилик, Світлана Василівна; Серединська, Віра Миколаївна; Тимошик, Наталя Степанівна; Химич, Ірина Григорівна; Фалович, Володимир Андрійович; Піняк, Ірина Любомирівна; Феш, Мирослава Степанівна; Запорожан, Лариса Петрівна; Шкільняк, Михайло Михайлович; Фроленко, Роман Володимирович; Фроленко, Ольга Михайлівна
Відображення результатів від 1 до 18 із 18

 

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард 
Зворотний зв’язок
Якщо Ви знайшли помилку, або інформація на сайті неточна — натисніть „Ctrl+Enter“ та виправте неточність. Дякуємо! Система Orphus