Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26039

Назва: Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі. – Матеріали IX Регіональної науково-практичної Інтернет-конференції молодих вчених та студентів
Автори: Береза, Юлія
Березівська, Надія
Біліца, Ірина
Бронецький, Віталій
Венгер, Юлія
Винник, Ірина
Данилишин, Олег
Демкович, Христина
Дідюк, Михайло
Бурліцька, Оксана Петрівна
Долгошеєв, Віталій
Дишлюк, Наталія
Фалович, Володимир Андрійович
Ціх, Галина Володимирівна
Голда, Надія Михайлівна
Химич, Ірина Григорівна
Тимошик, Наталія Степанівна
Подвірна, Тетяна Володимирівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Міщук, Оксана Іванівна
Бакуліна, Наталія
Шпилик, Світлана Василівна
Оксентюк, Сергій
Оксентюк, Богдана Андріївна
Рожко, Наталія Ярославівна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: IX Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів " Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі" – Тернопіль, ТНТУ, 2018. – 257 c.
Конференція/захід: IX Регіональна науково-практична Інтернет-конференція молодих вчених та студентів " Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі"
Дата публікації: 9-лис-2018
Дата внесення: 16-лис-2018
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
УДК: 658.8
ББК: 65.291.3
Теми: конкурентоспроможність
інновації
реінжиніринг
маркетингові комунікації
імідж-стратегії
бенчмаркінг
брендинг
стратегічна орієнтація
Діапазон сторінок: 257
Короткий огляд (реферат): В сучасних складних економічних умовах основною проблемою на підприємствах є збут продукції та його стійкість. Як привабити Споживача? Як визначити тенденції ринку і спрогнозувати попит, ціни і, в цілому – своє майбутнє? Створення розгалуженої системи маркетингу на підприємстві дозволяє вирішити окреслені і багато інших питань саме силами підприємства. Роль маркетингу в підприємництві може бути різноплановою, але все більше підприємств звертають увагу на задоволення специфічних потреб споживача і намагаються регулювати ставлення споживача до своєї продукції. Маркетингові технології – це методи, спрямовані на успішну діяльність підприємства на ринку.
Опис: У тезах висвітлено результати наукових досліджень з проблем: концептуальні аспекти розвитку економіки та маркетингу; інноваційні технології в контексті забезпечення конкурентоспроможності підприємства; маркетингові технології підприємств сфери послуг; теоретичні та прикладні аспекти маркетингової діяльності на ринку та в мережі Інтернет та управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу.
Зміст: Береза Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МЕХАНІЗМ ВИБОРУ СТРУКТУРИ КАНАЛІВ РОЗПОДІЛУ
Березівська Надія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ВИДИ НЕКОМЕРЦІЙНОЇ РЕКЛАМИ
Біліца Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КАНАЛ РОЗПОДІЛУ ЯК ЧАСТИНА ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ
Бронецький Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АНАЛІЗ КОН’ЮНКТУРИ СПОЖИВЧОГО РИНКУ
Венгер Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя PR ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Винник Ірина ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ВДОСКОНАЛЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Данилишин Олег Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВИДИ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ
Демкович Христина ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РИНКУ
Дідюк Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ МІСЦЕ НА РИНКУ
Долгошеєв Віталій, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ЗАЛЕЖНО ВІД ВИБРАНИХ КРИТЕРІЇВ
Дишлюк Наталя ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» КРАУД – МАРКЕТИНГ
Оксeнтюк Сeргій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПОНЯТТЯ EЛEКТРОННОГО УРЯДУВАННЯ
Осовська Любов Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРНЕТ ЯК ІНСТРУМЕНТ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Пантелімон Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІМІДЖЕВА РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ
Паук Юрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Пелех Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ СВІТЛОТЕХНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Прокопчук Андрiй, Оксeнтюк Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя IННОВАЦIЙНI АСПEКТИ ВИКОРИСТАННЯ МEТОДIВ IНТEРНEТ-ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ
Ядловський Назарій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ НА ПРОМИСЛОВОМУ РИНКУ
Пульків Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
Садовий Василь Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ
Строцень Людмила Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Качур Iгор, Оксeнтюк Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЗНАЧEННЯ IННОВАЦIЙНОГО МАРКEТИНГУ В ДIЯЛЬНОСТI ПIДПРИЄМСТВА
Тома Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ ПОДІЙ
Фалович Володимир, Ціх Галина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТІВ У МАРКЕТИНГОВИХ ЗБУТОВИХ КАНАЛАХ
Чабан Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ
Шпилик Світлана, Бабій Юрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КОНКУРЕНЦІЯ ТА ЇЇ РОЛЬ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Бронецький Віталій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОПТИМІЗАЦІЯ ТОВАРОРУХУ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ
Грабовський Вячеслав ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» АНАЛІЗ ЧИННИКІВ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Гринчук Аліна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ГЛОБАЛЬНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ БІЗНЕСУ
Кміта Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ
Куземський Назар Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСНОВНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Лісова Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ У ДІЯЛЬНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА
Лучейко Мар’яна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
Мащак Анастасія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ ІННОВАЦІЙ
Джерелейко Мар’яна Тернопільський кооперативний торговельно-економічний коледж КОН'ЮНКТУРА РИНКУ ТА ЇЇ ДОСЛІДЖЕННЯ
Новік Яна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ШЛЯХИ АКТИВІЗАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Оксeнтюк Богдана, Горошкeвич Олeксандр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОДУКЦІЇ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
Рожко Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВА
Кушнірук Наталія, Голда Надія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МІСЦЕ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В КОМПЛЕКСІ МАРКЕТИНГУ
Стос Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГОВІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВА
Трофимлюк Андрій, Міщук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ ВТРИМАННЯ КЛІЄНТІВ
Ядчишин Павло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНІ ПРОДУКТИ НА РИНКУ: ПРОБЛЕМИ ТА ОСОБЛИВОСТІ
Якимишин Лілія, Стос Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РЕІНЖИНІРИНГ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ЛАНЦЮГА ПОСТАВОК
Дябло Марія Тернопільський кооперативний торговельно-економічний коледж НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ
Івасів Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Крет Тетяна, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ: СУТНІСТЬ, ЕЛЕМЕНТИ, КРИТЕРІЇ ВИБОРУ
Мавдюк Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНЦІЇ НА РИНКУ FMCG
Мельник Дмитро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СТРАТЕГІЧНА ОРІЄНТАЦІЯ ПІДПРИЄМСТВА
Огінський Василь Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЗОВНІШНЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРИ ПРОВЕДЕННІ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Паук Юрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДЛЯ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Романчук Іванна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ЧИННИКИ ВПЛИВУ НА ІННОВАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВ
Фeршлядин Олeг Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВПОРЯДКУВАННЯ ФАКТОРIВ ФОРМУВАННЯ КОНКУРEНТОСПРОМОЖНОСТI ПIДПРИЄМСТВА
Чабан Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЇЇ РІВНІ
Шевчук Наталія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» АНАЛІЗ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Ядловський Назар, Піняк Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПРОМИСЛОВИЙ МАРКЕТИНГ - СПОЖИВЧИЙ МАРКЕТИНГ: ВІДМІННОСТІ
Гоюк Катерина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Баньковський Дмитро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЇ ЯК СТРАТЕГІЯ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ФІРМИ
Бік Олеся Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНИЙ МАРКЕТИНГ, ЯК ЗАПОРУКА УСПІШНОГО РОЗВИТКУ
Білоус Олександр Тернопільський національний економічний університет СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ РОБОТОДАВЦЯ
Буковський Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Венгер Юлія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АЙДЕНТИКА – ШЛЯХ УСПІХУ КОМПАНІЇ
Вовчук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя БЕНЧМАРКІНГ: АНАЛІТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
Гикава Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЛЬ ІННОВАЦІЙ У СТВОРЕННІ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Доскоч Світлана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ АВТОМОБІЛЕБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Карпов О., Піняк І. Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ПРОБЛЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА
Клапоущак Ігор-Сильвестр Тернопільський національний економічний університет КОМПЕТЕНЦІЇ В ПІДБОРІ ПЕРСОНАЛУ
Краузе Ольга, Мозиль Світлана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВОЇ КОРПОРАТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Куземський Назар Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ
Мавдюк Іван Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя БРЕНДИНГ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Мащак Анастасія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЇ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Мельничук Олена Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ФАКТОРИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Міщук Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА — СПІВПРАЦЯ З КОНКУРЕНТАМИ
Шеремета Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАПОРУКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Михно Анастасія ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ІННОВАЦІЇ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Полегонька Наталя Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЯ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Семенюк Андрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АВТОМАТИЗАЦІЯ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ
Сиротюк Владислав Тернопільський національний економічний університет СУЧАСНІ МЕТОДИ ПІДБОРУ ПЕРСОНАЛУ
Смик Даниїл ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ВПЛИВ ІННОВАЦІЙ НА РІВЕНЬ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Химич Ірина, Тимошик Наталія, Подвірна Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІМІДЖ-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОСНОВА ЙОГО УСПІХУ
Шанайда Адріана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Бакуліна Наталія Тернопільський національний економічний університет ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ АВТОМОБІЛЕБУДІВНОЇ ГАЛУЗІ
Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ ПОСЛУГ У СФЕРІ ВІДПОЧИНКУ ТА РОЗВАГ
Волинець Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖЕМ У СФЕРІ ПОСЛУГ
Голда Надія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ТУРИЗМ ЯК ДИНАМІЧНИЙ СЕКТОР СВІТОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Дардан Тетяна Тернопільський ліцей № 21, середня школа імені Ігора Герети ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОЦЕСУ СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ
Качунь Володимир Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя БРЕНДИНГ ЯК ЕФЕКТИВНА СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ПОСЛУГ
Кобилевич Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЛІЗИНГ ЯК ОДИН ІЗ ВИДІВ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СФЕРІ ПОСЛУГ
Коршунов Олександр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СФЕРИ ПОСЛУГ
Куштинець Олександр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Базар Уляна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ ТОРГІВЛІ В УКРАЇНІ
Кулик Вікторія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ ПЕРСОНАЛЬНОГО ПРОДАЖУ
Полегонька Наталя, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ВІТРИНА ЯК ФУНКЦІОНАЛЬНИЙ ЕЛЕМЕНТ МАГАЗИНУ
Приймак Дмитро ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ОРГАНІЗАЦІЯ НАДАННЯ ПОСЛУГ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Садовий Василь Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ФАРМАКОЛОГІЧНИЙ РИНОК ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ
Цимбалюк Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ ІВЕНТ-МАРКЕТИНГУ
Шавалюк Аліна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя АРОМАМАРКЕТИНГ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ
Базар Аліна ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
Біліца Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СОЦІАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ ПРИ ПРОСУВАННІ ЛІКЕРО-ГОРІЛЧАНИХ ВИРОБІВ
Bokuli Bofasa Cedrick Ternopil Ivan Puluj National Technical University THE BCG MATRIX AND MARKETING STRATEGIES OF APPLE
Бриняк Дмитро Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ТЕНДЕНЦІЇ ОНЛАЙН-МАРКЕТИНГУ
Вaкулiнський Миколa, Оксентюк Богдaнa Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя КОНКУРЕНЦIЯ ЯК РУШIЙНA СИЛA РИНКУ
Вовчук Оксана, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЗВИТОК БІЗНЕС-СТОРІНКИ У FACEBOOK
Волков Андрій Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана ЗМІНА ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧА В УМОВАХ РОЗВИТКУ ІНТЕРНЕТ ТЕХНОЛОГІЙ
Гарасим Людмила ДВНЗ «Тернопільський коледж харчових технологій і торгівлі» ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
Горошкeвич Олeксандр, Оксeнтюк Богдана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РEКЛАМНА ДIЯЛЬНIСТЬ ЯК EЛEМEНТ КОМПЛEКСУ МАРКEТИНГОВИХ КОМУНIКАЦIЙ НА СПОЖИВЧОМУ РИНКУ
Грабовський Андрій Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя РОЗВИТОК ГАЛУЗІ АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ В УКРАЇНІ
Кміта Тетяна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ІННОВАЦІЙНИХ РОЗРОБОК
Гринюк Христина, Піняк Ірина Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ: ПЕРСПЕКТИВИ
Данилків Михайло Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ SSM-МАРКЕТИНГУ
Дмитрів Уляна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОКРЕМІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ МАЛОГО БІЗНЕСУ В РЕГІОНАХ: ТЕРНОПІЛЬСЬКА ОБЛАСТЬ
Зеленюк Роман Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя МАРКЕТИНГ-КИТ
Івасів Ольга Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ РЕКЛАМИ
Карпов Олександр Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя СТРАТЕГІЇ ВИХОДУ ПІДПРИЄМСТВА НА ЗОВНІШНІ РИНКИ
Клим Інна Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ЕВОЛЮЦІЯ МАРКЕТИНГОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Ковальова Марія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя SMS-МАРКЕТИНГ
Кушнірук Наталія Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНТЕРНЕТ
Мельничук Олена, Бурліцька Оксана Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя FASHION-MERCHANDISING
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/26039
Власник авторського права: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-converted.djvu2,43 MBDjVuПереглянути/відкрити
zbirnyk-converted.pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
zbirnyk-converted__COVER.png213,7 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора