Перегляд зібрання за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 16391 до 16410 із 41552 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article21-лис-20221-кві-2023Маркетингове дослідження стану гендерної політики в системі публічного управління регіонуБорисова, Т.; Монастирський, Г.; Окрепкий, Р.; Галько, Л.; Borysova, T.; Monastyrskyi, G.; Okrepkyi, R.; Halko, L.
Article19-лис-20141-лют-2016Маркетингове дослідження цільових аудиторій (на прикладі НКО з протидії торгівлі людьми)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, У. І.; Borysova, T. M.; Kohut, U. I.
Master Thesis30-гру-202330-гру-2023Маркетингове забезпечення функціонування підприємстваБаран, Тарас Степанович; Baran, Taras
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Маркетингове забезпечення як елемент вдосконалення діяльності торговельних підприємствВинник, Ірина; Vinnik, Iryna
Other18-тра-20118-чер-2011Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності фірмиОксентюк, Богдана; Oksentyuk, Bohdana
Article201024-бер-2017Маркетингове моделювання діяльності підприємствФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Article201012-лис-2010Маркетингове планування діяльності підприємствСеменюк, Світлана
Book Chapter20218-чер-2021Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємстваКраузе, Ольга Ігорівна; Міщук, Оксана Іванівна; Krause, Olga; Mishchuk, Oksana
Articleгру-202329-гру-2023Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності підприємств на ринку органічних продуктів в умовах екологізаціїПанченко, Марія; Ільченко, Ганна; Panchenko, Mariia; Ilchenko, Hanna
Article200912-сер-2009Маркетинговий аналіз кон’юнктури ринкуФедорович, Роман Володимирович; Семенюк, Світлана Богданівна
Article14-гру-201117-лют-2016Маркетинговий аналіз обсягу продажу товарів підприємстваДячун, О.
Article21-тра-201427-січ-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article22-вер-201626-жов-2016Маркетинговий аналіз товарної інноваційної політикиДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article20095-сер-2009Маркетинговий аналіз у системі споріднених економічних наукДячун, Ольга Дмитрівна
Article21-лют-20179-чер-2017Маркетинговий аудит електронних ресурсів підприємстваГоляш, І. Д.
Article28-лис-20191-лют-2020Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесуХаблюк, Оксана; Яцишин, Світлана; Голяш, Ірина; Khabliuk, Oksana; Yatsyshyn, Svitlana; Golyash, Iryna
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий менеджмент в діяльності промислових підприємствЦвях, Н.
Other23-чер-201623-чер-2016Маркетинговий менеджмент. Навчальний посібникДячун, Ольга Дмитрівна
Article23-кві-200913-бер-2016Маркетинговий механізм формування стратегій підприємстваВойчук, О.
Conference Abstract23-лис-202228-гру-2022Маркетинговий план та маркетингова стратегія – новітні підходиШпилик, Світлана Василівна; Shpylyk, Svitlana