Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50458

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorЧоп, Тамара Олександрівна
dc.contributor.advisorChop, Tamara
dc.contributor.authorСавчин, Андрій
dc.contributor.authorФедорів, Соломія
dc.contributor.authorSavchyn, Andrii
dc.contributor.authorFedoriv, Solomiia
dc.coverage.temporal26 листопада 2025 р.
dc.coverage.temporal26 November 2025
dc.date.accessioned2025-12-19T10:13:08Z-
dc.date.available2025-12-19T10:13:08Z-
dc.date.created2025-11-26
dc.date.issued2025-11-26
dc.identifier.citationСавчин А. Оригінальність у добу ШІ: межі авторства та співтворчості з алгоритмами / Андрій Савчин, Соломія Федорів // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 83–85. — (Науково-технічний прогрес: проблеми та перспективи).
dc.identifier.isbn978-617-8751-05-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50458-
dc.description.abstractДослідження присвячене проблемі визначення авторства в умовах активного використання генеративного штучного інтелекту. Аналізуються критерії розмежування людської творчості та машинної генерації контенту
dc.format.extent83-85
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
dc.subjectштучний інтелект
dc.subjectавторство
dc.subjectоригінальність
dc.subjectспівтворчість
dc.subjectакадемічна доброчесність
dc.titleОригінальність у добу ШІ: межі авторства та співтворчості з алгоритмами
dc.title.alternativeOriginality in the age of AI: boundaries of authorship and human–ai co-creation
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc1
dc.subject.udc004.8
dc.relation.references1. Barad, K. Posthumanist performativity: Toward an understanding of how matter comes to matter. Journal of Women in Culture and Society. 2003. Vol. 28, No 3. P. 801–831.
dc.relation.references2. Bimo, S. Emerging models of AI ‘Authorship’ in popular discourse // The Routledge Handbook of AI and Literature (Routledge Literature Handbooks) / Slocombe, W., Liveley, G. (Eds). New York, NY: Routledge, 2025. P. 49–59.
dc.relation.references3. Floridi, L. Distant writing: Literary production in the age of Artificial Intelligence. Minds and Machines. 2025. Vol. 35, No 30. P. 1–26. DOI: 10.1007/s11023-025-09732-1.
dc.relation.references4. Foucault, M. What is an author? // Reading Architectural History / Arnold, D. (Ed.). London: Routledge, 2002. P. 71–81. DOI: 10.4324/9780203164471.
dc.relation.references5. Gunkel, D. J. AI Signals The Death Of The Author. NOEMA. 2025. June 4.
dc.relation.references6. Hajibayova, L., Lee, S. Authorship in the age of artificial intelligence. Journal of Documentation. 2025. DOI: 10.1108/JD-04-2025-0109.
dc.relation.references7. Kariyawasam, K. Artificial intelligence and challenges for copyright law. International Journal of Law and Information Technology. 2020. Vol. 28, No 4. P. 279–296. DOI: 10.1093/ijlit/eaaa023.
dc.relation.references8. Lu, B. A theory of ‘authorship transfer’ and its application to the context of Artificial Intelligence creations. Queen Mary Journal of Intellectual Property. 2021. Vol. 11, No 1. P. 2–24. DOI: 10.4337/qmjip.2021.01.01.
dc.relation.references9. Miller, A. Artificial Intelligence, Art, and Authenticity. AI and Society. 2019. Vol. 34, No 3. P. 391–404.
dc.relation.references10. Naaz, A., Fathima, B. Can AI Ever Be Truly Creative? A Philosophical Perspective. IRE Journals. 2025. Vol. 9, Issue 5. DOI: 10.64388/IREV9I5-1712140
dc.relation.referencesen1. Barad, K. Posthumanist performativity: Toward an understanding of how matter comes to matter. Journal of Women in Culture and Society. 2003. Vol. 28, No 3. P. 801–831.
dc.relation.referencesen2. Bimo, S. Emerging models of AI ‘Authorship’ in popular discourse, The Routledge Handbook of AI and Literature (Routledge Literature Handbooks), Slocombe, W., Liveley, G. (Eds). New York, NY: Routledge, 2025. P. 49–59.
dc.relation.referencesen3. Floridi, L. Distant writing: Literary production in the age of Artificial Intelligence. Minds and Machines. 2025. Vol. 35, No 30. P. 1–26. DOI: 10.1007/s11023-025-09732-1.
dc.relation.referencesen4. Foucault, M. What is an author?, Reading Architectural History, Arnold, D. (Ed.). London: Routledge, 2002. P. 71–81. DOI: 10.4324/9780203164471.
dc.relation.referencesen5. Gunkel, D. J. AI Signals The Death Of The Author. NOEMA. 2025. June 4.
dc.relation.referencesen6. Hajibayova, L., Lee, S. Authorship in the age of artificial intelligence. Journal of Documentation. 2025. DOI: 10.1108/JD-04-2025-0109.
dc.relation.referencesen7. Kariyawasam, K. Artificial intelligence and challenges for copyright law. International Journal of Law and Information Technology. 2020. Vol. 28, No 4. P. 279–296. DOI: 10.1093/ijlit/eaaa023.
dc.relation.referencesen8. Lu, B. A theory of ‘authorship transfer’ and its application to the context of Artificial Intelligence creations. Queen Mary Journal of Intellectual Property. 2021. Vol. 11, No 1. P. 2–24. DOI: 10.4337/qmjip.2021.01.01.
dc.relation.referencesen9. Miller, A. Artificial Intelligence, Art, and Authenticity. AI and Society. 2019. Vol. 34, No 3. P. 391–404.
dc.relation.referencesen10. Naaz, A., Fathima, B. Can AI Ever Be Truly Creative? A Philosophical Perspective. IRE Journals. 2025. Vol. 9, Issue 5. DOI: 10.64388/IREV9I5-1712140
dc.contributor.affiliationВіденський Університет, Австрія
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationUniversity of Vienna, Austria
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage83
dc.citation.epage85
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.identifier.citation2015Савчин А., Федорів С. Оригінальність у добу ШІ: межі авторства та співтворчості з алгоритмами // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 83–85.
dc.identifier.citationenAPASavchyn, A., & Fedoriv, S. (2025). Oryhinalnist u dobu ShI: mezhi avtorstva ta spivtvorchosti z alhorytmamy [Originality in the age of AI: boundaries of authorship and human–ai co-creation]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 83-85. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOSavchyn A., Fedoriv S. (2025) Oryhinalnist u dobu ShI: mezhi avtorstva ta spivtvorchosti z alhorytmamy [Originality in the age of AI: boundaries of authorship and human–ai co-creation]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 83-85 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!