Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50444

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorГабрусєва, Наталія Валеріївна
dc.contributor.advisorHabrusieva, Nataliia
dc.contributor.authorМарцішко, Олег
dc.contributor.authorMartsishko, Oleg
dc.coverage.temporal26 листопада 2025 р.
dc.coverage.temporal26 November 2025
dc.date.accessioned2025-12-19T10:13:06Z-
dc.date.available2025-12-19T10:13:06Z-
dc.date.created2025-11-26
dc.date.issued2025-11-26
dc.identifier.citationМарцішко О. Гейміфікація суспільного життя: філософсько-психологічний аналіз маніпулятивних механізмів / Олег Марцішко // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 44–46. — (Соціальні аспекти техніки та технології).
dc.identifier.isbn978-617-8751-05-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50444-
dc.description.abstractУ доповіді розглядається феномен гейміфікації як нової форми соціального контролю та маніпуляції в умовах цифрового суспільства. На основі філософських ідей Мішеля Фуко показано, що гейміфікація перетворює зовнішній примус на внутрішню мотивацію, створюючи ефект самоконтролю через гру. З психологічної точки зору проаналізовано маніпулятивні механізми, що експлуатують базові людські потреби — дефіцит, епічну мету, непередбачуваність. Зроблено висновок, що гейміфікація стає інструментом біополітичного впливу, який маскується під добровільну участь і задоволення
dc.format.extent44-46
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.publisherPE Palianytsia V.A.
dc.relation.ispartofМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025
dc.subjectгейміфікація
dc.subjectфілософія техніки
dc.subjectбіополітика
dc.subjectвлада
dc.subjectконтроль
dc.subjectманіпуляція
dc.subjectмотивація
dc.subjectпаноптикум
dc.subjectпсихологічний вплив
dc.subjectцифрове суспільство
dc.titleГейміфікація суспільного життя: філософсько-психологічний аналіз маніпулятивних механізмів
dc.title.alternativeGamification of social life: philosophical-psychological analysis of manipulative mechanisms
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc130.2
dc.subject.udc17.023.36
dc.subject.udc316.77
dc.relation.references1. Foucault, M. Discipline and punish: The birth of the prison. New York: Vintage Books, 1995. 333 p.
dc.relation.references2. Foucault, M. The history of sexuality. Vol. 1: An introduction. New York: Pantheon Books, 1978. 168 p.
dc.relation.references3. Chou, Y.-K. Actionable gamification: Beyond points, badges, and leaderboards. Fremont, CA: Octalysis Media, 2015. 507 p.
dc.relation.references4. Zichermann, G., Cunningham, C. Gamification by design: Implementing game mechanics in web and mobile apps. Sebastopol: O’Reilly Media, 2011. 208 p.
dc.relation.references5. Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., Nacke, L. From game design elements to gamefulness: Defining “gamification”. // Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference, 2011. P. 9–15. DOI: 10.1145/2181037.2181040.
dc.relation.references6. Han, B.-C. Psychopolitics: Neoliberalism and new technologies of power. London: Verso Books, 2017. 108 p.
dc.relation.references7. Кузьміна О. В. Гейміфікація як технологія соціального контролю в цифровому суспільстві // Філософські обрії. 2021. № 2. С. 45–52.
dc.relation.references8. Скиба В. Ігрові механізми в культурі цифрової епохи: соціально-філософський аналіз // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. 2020. № 4. С. 23–29.
dc.relation.references9. Різун Н. Мотиваційні аспекти гейміфікації: психологічний підхід // Психологічні науки: проблеми і здобутки. 2022. № 3. С. 67–74.
dc.relation.referencesen1. Foucault, M. Discipline and punish: The birth of the prison. New York: Vintage Books, 1995. 333 p.
dc.relation.referencesen2. Foucault, M. The history of sexuality. Vol. 1: An introduction. New York: Pantheon Books, 1978. 168 p.
dc.relation.referencesen3. Chou, Y.-K. Actionable gamification: Beyond points, badges, and leaderboards. Fremont, CA: Octalysis Media, 2015. 507 p.
dc.relation.referencesen4. Zichermann, G., Cunningham, C. Gamification by design: Implementing game mechanics in web and mobile apps. Sebastopol: O’Reilly Media, 2011. 208 p.
dc.relation.referencesen5. Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., Nacke, L. From game design elements to gamefulness: Defining "gamification"., Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference, 2011. P. 9–15. DOI: 10.1145/2181037.2181040.
dc.relation.referencesen6. Han, B.-C. Psychopolitics: Neoliberalism and new technologies of power. London: Verso Books, 2017. 108 p.
dc.relation.referencesen7. Kuzmina O. V. Heimifikatsiia yak tekhnolohiia sotsialnoho kontroliu v tsyfrovomu suspilstvi, Filosofski obrii. 2021. No 2. P. 45–52.
dc.relation.referencesen8. Skyba V. Ihrovi mekhanizmy v kulturi tsyfrovoi epokhy: sotsialno-filosofskyi analiz, Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Filosofiia. 2020. No 4. P. 23–29.
dc.relation.referencesen9. Rizun N. Motyvatsiini aspekty heimifikatsii: psykholohichnyi pidkhid, Psykholohichni nauky: problemy i zdobutky. 2022. No 3. P. 67–74.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.citation.spage44
dc.citation.epage46
dc.citation.conferenceⅣ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“
dc.identifier.citation2015Марцішко О. Гейміфікація суспільного життя: філософсько-психологічний аналіз маніпулятивних механізмів // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 44–46.
dc.identifier.citationenAPAMartsishko, O. (2025). Heimifikatsiia suspilnoho zhyttia: filosofsko-psykholohichnyi analiz manipuliatyvnykh mekhanizmiv [Gamification of social life: philosophical-psychological analysis of manipulative mechanisms]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 44-46. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOMartsishko O. (2025) Heimifikatsiia suspilnoho zhyttia: filosofsko-psykholohichnyi analiz manipuliatyvnykh mekhanizmiv [Gamification of social life: philosophical-psychological analysis of manipulative mechanisms]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 44-46 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!