Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50444
Összes dokumentumadat
| DC mező | Érték | Nyelv |
|---|---|---|
| dc.contributor.advisor | Габрусєва, Наталія Валеріївна | |
| dc.contributor.advisor | Habrusieva, Nataliia | |
| dc.contributor.author | Марцішко, Олег | |
| dc.contributor.author | Martsishko, Oleg | |
| dc.coverage.temporal | 26 листопада 2025 р. | |
| dc.coverage.temporal | 26 November 2025 | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-19T10:13:06Z | - |
| dc.date.available | 2025-12-19T10:13:06Z | - |
| dc.date.created | 2025-11-26 | |
| dc.date.issued | 2025-11-26 | |
| dc.identifier.citation | Марцішко О. Гейміфікація суспільного життя: філософсько-психологічний аналіз маніпулятивних механізмів / Олег Марцішко // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 26 листопада 2025 р. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2025. — С. 44–46. — (Соціальні аспекти техніки та технології). | |
| dc.identifier.isbn | 978-617-8751-05-0 | |
| dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50444 | - |
| dc.description.abstract | У доповіді розглядається феномен гейміфікації як нової форми соціального контролю та маніпуляції в умовах цифрового суспільства. На основі філософських ідей Мішеля Фуко показано, що гейміфікація перетворює зовнішній примус на внутрішню мотивацію, створюючи ефект самоконтролю через гру. З психологічної точки зору проаналізовано маніпулятивні механізми, що експлуатують базові людські потреби — дефіцит, епічну мету, непередбачуваність. Зроблено висновок, що гейміфікація стає інструментом біополітичного впливу, який маскується під добровільну участь і задоволення | |
| dc.format.extent | 44-46 | |
| dc.language.iso | uk | |
| dc.publisher | ФОП Паляниця В. А. | |
| dc.publisher | PE Palianytsia V.A. | |
| dc.relation.ispartof | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, 2025 | |
| dc.relation.ispartof | Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 2025 | |
| dc.subject | гейміфікація | |
| dc.subject | філософія техніки | |
| dc.subject | біополітика | |
| dc.subject | влада | |
| dc.subject | контроль | |
| dc.subject | маніпуляція | |
| dc.subject | мотивація | |
| dc.subject | паноптикум | |
| dc.subject | психологічний вплив | |
| dc.subject | цифрове суспільство | |
| dc.title | Гейміфікація суспільного життя: філософсько-психологічний аналіз маніпулятивних механізмів | |
| dc.title.alternative | Gamification of social life: philosophical-psychological analysis of manipulative mechanisms | |
| dc.type | Conference Abstract | |
| dc.rights.holder | © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025 | |
| dc.coverage.placename | Тернопіль | |
| dc.coverage.placename | Ternopil | |
| dc.format.pages | 3 | |
| dc.subject.udc | 130.2 | |
| dc.subject.udc | 17.023.36 | |
| dc.subject.udc | 316.77 | |
| dc.relation.references | 1. Foucault, M. Discipline and punish: The birth of the prison. New York: Vintage Books, 1995. 333 p. | |
| dc.relation.references | 2. Foucault, M. The history of sexuality. Vol. 1: An introduction. New York: Pantheon Books, 1978. 168 p. | |
| dc.relation.references | 3. Chou, Y.-K. Actionable gamification: Beyond points, badges, and leaderboards. Fremont, CA: Octalysis Media, 2015. 507 p. | |
| dc.relation.references | 4. Zichermann, G., Cunningham, C. Gamification by design: Implementing game mechanics in web and mobile apps. Sebastopol: O’Reilly Media, 2011. 208 p. | |
| dc.relation.references | 5. Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., Nacke, L. From game design elements to gamefulness: Defining “gamification”. // Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference, 2011. P. 9–15. DOI: 10.1145/2181037.2181040. | |
| dc.relation.references | 6. Han, B.-C. Psychopolitics: Neoliberalism and new technologies of power. London: Verso Books, 2017. 108 p. | |
| dc.relation.references | 7. Кузьміна О. В. Гейміфікація як технологія соціального контролю в цифровому суспільстві // Філософські обрії. 2021. № 2. С. 45–52. | |
| dc.relation.references | 8. Скиба В. Ігрові механізми в культурі цифрової епохи: соціально-філософський аналіз // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Філософія. 2020. № 4. С. 23–29. | |
| dc.relation.references | 9. Різун Н. Мотиваційні аспекти гейміфікації: психологічний підхід // Психологічні науки: проблеми і здобутки. 2022. № 3. С. 67–74. | |
| dc.relation.referencesen | 1. Foucault, M. Discipline and punish: The birth of the prison. New York: Vintage Books, 1995. 333 p. | |
| dc.relation.referencesen | 2. Foucault, M. The history of sexuality. Vol. 1: An introduction. New York: Pantheon Books, 1978. 168 p. | |
| dc.relation.referencesen | 3. Chou, Y.-K. Actionable gamification: Beyond points, badges, and leaderboards. Fremont, CA: Octalysis Media, 2015. 507 p. | |
| dc.relation.referencesen | 4. Zichermann, G., Cunningham, C. Gamification by design: Implementing game mechanics in web and mobile apps. Sebastopol: O’Reilly Media, 2011. 208 p. | |
| dc.relation.referencesen | 5. Deterding, S., Dixon, D., Khaled, R., Nacke, L. From game design elements to gamefulness: Defining "gamification"., Proceedings of the 15th International Academic MindTrek Conference, 2011. P. 9–15. DOI: 10.1145/2181037.2181040. | |
| dc.relation.referencesen | 6. Han, B.-C. Psychopolitics: Neoliberalism and new technologies of power. London: Verso Books, 2017. 108 p. | |
| dc.relation.referencesen | 7. Kuzmina O. V. Heimifikatsiia yak tekhnolohiia sotsialnoho kontroliu v tsyfrovomu suspilstvi, Filosofski obrii. 2021. No 2. P. 45–52. | |
| dc.relation.referencesen | 8. Skyba V. Ihrovi mekhanizmy v kulturi tsyfrovoi epokhy: sotsialno-filosofskyi analiz, Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Filosofiia. 2020. No 4. P. 23–29. | |
| dc.relation.referencesen | 9. Rizun N. Motyvatsiini aspekty heimifikatsii: psykholohichnyi pidkhid, Psykholohichni nauky: problemy i zdobutky. 2022. No 3. P. 67–74. | |
| dc.contributor.affiliation | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна | |
| dc.contributor.affiliation | Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine | |
| dc.citation.journalTitle | Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.citation.spage | 44 | |
| dc.citation.epage | 46 | |
| dc.citation.conference | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ | |
| dc.identifier.citation2015 | Марцішко О. Гейміфікація суспільного життя: філософсько-психологічний аналіз маніпулятивних механізмів // Матеріали Ⅳ Міжнародної конференції молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“, Тернопіль, 26 листопада 2025 р. 2025. С. 44–46. | |
| dc.identifier.citationenAPA | Martsishko, O. (2025). Heimifikatsiia suspilnoho zhyttia: filosofsko-psykholohichnyi analiz manipuliatyvnykh mekhanizmiv [Gamification of social life: philosophical-psychological analysis of manipulative mechanisms]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“, 26 November 2025, Ternopil, 44-46. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian]. | |
| dc.identifier.citationenCHICAGO | Martsishko O. (2025) Heimifikatsiia suspilnoho zhyttia: filosofsko-psykholohichnyi analiz manipuliatyvnykh mekhanizmiv [Gamification of social life: philosophical-psychological analysis of manipulative mechanisms]. Book of abstracts of the Ⅳ International Conference of Young Scholars and Higher Education Applicants „Philosophical dimensions of technology“ (Tern., 26 November 2025), pp. 44-46 [in Ukrainian]. | |
| Ebben a gyűjteményben: | Ⅳ Міжнародна конференція молодих учених та здобувачів вищої освіти „Філософські виміри техніки“ (2025) | |
Fájlok a dokumentumban:
| Fájl | Leírás | Méret | Formátum | |
|---|---|---|---|---|
| ICPDT_2025_Martsishko_O-Gamification_of_social_44-46.pdf | 546,71 kB | Adobe PDF | Megtekintés/Megnyitás | |
| ICPDT_2025_Martsishko_O-Gamification_of_social_44-46__COVER.png | 493,05 kB | image/png | Megtekintés/Megnyitás |
Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!