Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50395
Title: Інформаційні та комунікаційні технології як інструмент оптимізації маркетингових та логістичних процесів на підприємствах
Authors: Беш, Віталій
Бурліцька, Оксана
Голда, Надія
Зелінський, Сергій
Капшій, Юрій
Краузе, Ольга
Гумен, Юрій
Мариняк, Богдан
Якимишин, Лілія
Курадовець, Юрій
Оксентюк, Богдана
Піняк, Ірина
Шпилик, Світлана
Семенюк, Світлана
Фалович, Володимир
Фалович, Наталія
Шевчук, Оксана
Шоломейчук, Сергій
Федорук, Ярослав
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Інформаційні та комунікаційні технології як інструмент оптимізації маркетингових та логістичних процесів на підприємствах / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. – Тернопіль: «Бескиди», 2025. – 150 с.
Issue Date: 2025
Submitted date: 2025
Date of entry: 12-Des-2025
Publisher: ФО-П Шпак В. Б.
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 339.13
Number of pages: 150
Abstract: Монографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, молодих науковців та провідних вчених інших вузів. Монографія адресована науковцям, викладачам, аспірантам, студентам економічних спеціальностей, а також практикам, які займаються питаннями управління промисловими підприємствами, маркетингом, логістикою та стратегічним плануванням. Її матеріали сприятимуть розвитку сучасної наукової думки в галузі промислового маркетингу та формуванню нових підходів до забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на глобальному ринку
Description: Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 11 від 18.11.2025 р.)
Content: ПЕРЕДМОВА...4 Віталій БЕШ. Методи управління ланцюгами поставок в контексті стратегічного планування...5 Оксана БУРЛІЦЬКА. Трейд-маркетинг і сторителлінг: сучасні тренди маркетингу в просуванні товарів та послуг...15 Надія ГОЛДА. Реклама як інструмент продажів...26 Сергій ЗЕЛІНСЬКИЙ. Процес реструктуризації ланцюга поставок на основі теоретичних підходів...36 Юрій КАПШІЙ. Ефективність використання існуючих моделей управління матеріальними потоками...46 Ольга КРАУЗЕ, Юрій ГУМЕН, Богдан МАРИНЯК. Контроль якості продукції: сутність, види та основні напрями вдосконалення...56 Лілія ЯКИМИШИН, Юрій КУРАДОВЕЦЬ. Інструменти вимірювання адаптивності логістики в умовах нестабільного ринку… 65 Богдана ОКСЕНТЮК. Виникнення та розвиток спортивного маркетингу в Україні...76 Ірина ПІНЯК, Світлана ШПИЛИК. Управління прогалинами у знаннях агропромислових підприємств в соціальних мережах...88 Світлана СЕМЕНЮК. Ключові процеси цифрового маркетингу… 106 Володимир ФАЛОВИЧ, Наталія ФАЛОВИЧ, Оксана ШЕВЧУК. Мультимодальні транспортні системи як фактор зниження логістичних витрат...117 Сергій ШОЛОМЕЙЧУК. Управління інтелектуальним капіталом з метою максимізації гудвіллу...127 Ярослав ФЕДОРУК. Інтелектуальні транспортні системи як інструмент підвищення ефективності міжнародної логістики...137
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50395
ISBN: 978-966-457-295-5
Copyright owner: © Оксентюк Богдана Андріївна, 2025
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
Content type: Monograph
Appears in Collections:Зібрання книг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Monohrafiya_ 2025.pdf1,55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.