Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50395
Назва: Інформаційні та комунікаційні технології як інструмент оптимізації маркетингових та логістичних процесів на підприємствах
Автори: Беш, Віталій
Бурліцька, Оксана
Голда, Надія
Зелінський, Сергій
Капшій, Юрій
Краузе, Ольга
Гумен, Юрій
Мариняк, Богдан
Якимишин, Лілія
Курадовець, Юрій
Оксентюк, Богдана
Піняк, Ірина
Шпилик, Світлана
Семенюк, Світлана
Фалович, Володимир
Фалович, Наталія
Шевчук, Оксана
Шоломейчук, Сергій
Федорук, Ярослав
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Інформаційні та комунікаційні технології як інструмент оптимізації маркетингових та логістичних процесів на підприємствах / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. – Тернопіль: «Бескиди», 2025. – 150 с.
Дата публікації: 2025
Дата подання: 2025
Дата внесення: 12-гру-2025
Видавництво: ФО-П Шпак В. Б.
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 150
Короткий огляд (реферат): Монографія є результатом колективної праці вчених-економістів кафедри промислового маркетингу Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, молодих науковців та провідних вчених інших вузів. Монографія адресована науковцям, викладачам, аспірантам, студентам економічних спеціальностей, а також практикам, які займаються питаннями управління промисловими підприємствами, маркетингом, логістикою та стратегічним плануванням. Її матеріали сприятимуть розвитку сучасної наукової думки в галузі промислового маркетингу та формуванню нових підходів до забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на глобальному ринку
Опис: Рекомендовано до друку вченою радою Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя (протокол № 11 від 18.11.2025 р.)
Зміст: ПЕРЕДМОВА...4 Віталій БЕШ. Методи управління ланцюгами поставок в контексті стратегічного планування...5 Оксана БУРЛІЦЬКА. Трейд-маркетинг і сторителлінг: сучасні тренди маркетингу в просуванні товарів та послуг...15 Надія ГОЛДА. Реклама як інструмент продажів...26 Сергій ЗЕЛІНСЬКИЙ. Процес реструктуризації ланцюга поставок на основі теоретичних підходів...36 Юрій КАПШІЙ. Ефективність використання існуючих моделей управління матеріальними потоками...46 Ольга КРАУЗЕ, Юрій ГУМЕН, Богдан МАРИНЯК. Контроль якості продукції: сутність, види та основні напрями вдосконалення...56 Лілія ЯКИМИШИН, Юрій КУРАДОВЕЦЬ. Інструменти вимірювання адаптивності логістики в умовах нестабільного ринку… 65 Богдана ОКСЕНТЮК. Виникнення та розвиток спортивного маркетингу в Україні...76 Ірина ПІНЯК, Світлана ШПИЛИК. Управління прогалинами у знаннях агропромислових підприємств в соціальних мережах...88 Світлана СЕМЕНЮК. Ключові процеси цифрового маркетингу… 106 Володимир ФАЛОВИЧ, Наталія ФАЛОВИЧ, Оксана ШЕВЧУК. Мультимодальні транспортні системи як фактор зниження логістичних витрат...117 Сергій ШОЛОМЕЙЧУК. Управління інтелектуальним капіталом з метою максимізації гудвіллу...127 Ярослав ФЕДОРУК. Інтелектуальні транспортні системи як інструмент підвищення ефективності міжнародної логістики...137
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50395
ISBN: 978-966-457-295-5
Власник авторського права: © Оксентюк Богдана Андріївна, 2025
© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
Тип вмісту: Monograph
Розташовується у зібраннях:Зібрання книг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monohrafiya_ 2025.pdf1,55 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.