Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50354
Назва: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Автори: Луциків, Іванна Василівна
Стецюк, Василь Ігорович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Луциків І.В., Стецюк В.І. Теоретичні засади формування та реалізації виробничо-збутової політики підприємства в умовах ринкової економіки : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. зб. тез доповідей, 17 листопада 2025 р., ФОП Паляниця В.А., 2025. С 95-96.
Дата публікації: лис-2025
Дата подання: лис-2025
Дата внесення: 7-гру-2025
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
Країна (код): UA
УДК: 658.5:339.13
Теми: збутова політика
виробнича програма
соціальна відповідальність
виробничо-збутова політика
Короткий огляд (реферат): Луциків І.В., Стецюк В.І. Теоретичні засади формування та реалізації виробничо-збутової політики підприємства в умовах ринкової економіки : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. зб. тез доповідей, 17 листопада 2025 р., ФОП Паляниця В.А., 2025. С 95-96.
Опис: У сучасних умовах глобалізації, динамічних технологічних змін і посилення конкуренції на ринках товарів і послуг ключовим завданням кожного підприємства є забезпечення ефективної організації виробничої та збутової діяльності. Саме від оптимального поєднання цих двох складових залежить конкурентоспроможність, фінансова стабільність і стратегічна стійкість підприємства. Виробничо-збутова політика виступає фундаментом стратегічного управління, оскільки поєднує процеси створення, просування та реалізації продукції, забезпечуючи узгодженість між внутрішніми ресурсами підприємства та зовнішніми вимогами ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50354
Перелік літератури: Гринько Т.В. Виробнича політика підприємства: теоретико-методологічні аспекти. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 24–29. 2. Котлер Ф., Келлер К. Маркетинг менеджмент. К.: Вільямс, 2021. 784 с. 3. Лук’янова В.В. Збутова політика підприємства в системі маркетингового менеджменту. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2020. № 69. С. 115–120. 4. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства. К.: Знання, 2022. 496 с.
Тип вмісту: Proceedings Book
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора