Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50354
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуциків, Іванна Василівна-
dc.contributor.authorСтецюк, Василь Ігорович-
dc.date.accessioned2025-12-07T08:56:03Z-
dc.date.available2025-12-07T08:56:03Z-
dc.date.issued2025-11-
dc.date.submitted2025-11-
dc.identifier.citationЛуциків І.В., Стецюк В.І. Теоретичні засади формування та реалізації виробничо-збутової політики підприємства в умовах ринкової економіки : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. зб. тез доповідей, 17 листопада 2025 р., ФОП Паляниця В.А., 2025. С 95-96.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/50354-
dc.descriptionУ сучасних умовах глобалізації, динамічних технологічних змін і посилення конкуренції на ринках товарів і послуг ключовим завданням кожного підприємства є забезпечення ефективної організації виробничої та збутової діяльності. Саме від оптимального поєднання цих двох складових залежить конкурентоспроможність, фінансова стабільність і стратегічна стійкість підприємства. Виробничо-збутова політика виступає фундаментом стратегічного управління, оскільки поєднує процеси створення, просування та реалізації продукції, забезпечуючи узгодженість між внутрішніми ресурсами підприємства та зовнішніми вимогами ринку.uk_UA
dc.description.abstractЛуциків І.В., Стецюк В.І. Теоретичні засади формування та реалізації виробничо-збутової політики підприємства в умовах ринкової економіки : матеріали XV Міжнародної науково-практичної конференції. зб. тез доповідей, 17 листопада 2025 р., ФОП Паляниця В.А., 2025. С 95-96.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherФОП Паляниця В.А.uk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectвиробнича програмаuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectвиробничо-збутова політикаuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ РИНКОВОЇ ЕКОНОМІКИuk_UA
dc.typeProceedings Bookuk_UA
dc.subject.udc658.5:339.13uk_UA
dc.relation.referencesГринько Т.В. Виробнича політика підприємства: теоретико-методологічні аспекти. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 24–29. 2. Котлер Ф., Келлер К. Маркетинг менеджмент. К.: Вільямс, 2021. 784 с. 3. Лук’янова В.В. Збутова політика підприємства в системі маркетингового менеджменту. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2020. № 69. С. 115–120. 4. Савицька Г.В. Економічний аналіз діяльності підприємства. К.: Знання, 2022. 496 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора