Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49722
Titolo: Розробка комп'ютерної гри "Impartial Automaton" з використанням рушія Unreal Engine та мови C++
Titoli alternativi: Development of the computer game "Impartial Automaton" using the Unreal Engine and the C++ language
Autori: Попович, Руслан Юрійович
Popovych, Ruslan
Affiliation: ВСП "Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя"
Bibliographic description (Ukraine): Попович Р. Ю. Розробка комп'ютерної гри "Impartial Automaton" з використанням рушія Unreal Engine та мови C++: кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр, за спеціальністю 123 Комп’ютерна інженерія. Тернопіль: ВСП «ТФК ТНТУ», 2025. 121с.
Data: 2025
Date of entry: 12-lug-2025
Editore: ВСП "Тернопільський фаховий коледж Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Капаціла, Ігор Богданович
Kapatsila, Ihor
Committee members: Семенишин, Галина Мирославівна
Semenyshyn, Halyna
Parole chiave: комп’ютерна гра
computer game
модульна архітектура
modular architecture
інтерфейс користувача
user interface
тестування
testing
графічний рушій
graphics engine
Unreal Engine
C++
Blueprint
Page range: 121
Abstract: Дослідження присвячене розробці комп’ютерної гри «Impartial Automaton» з використанням рушія Unreal Engine та мови програмування C++. Об’єктом дослідження є процеси, що пов’язані із організацією та створенням ігрового застосунку. Предметом- застосування можливостей Unreal Engine і C++ для реалізації архітектури, геймплею та користувацького інтерфейсу. У результаті огляду і аналізу сучасних ігрових рушіїв показано, що одним із найефективніших підходів є розробка комп’ютерної гри з використанням Unreal Engine та мови програмування C++. Розроблено системи гри «Impartial Automaton» на базі Unreal Engine, що передбачає інтеграцію логіки, графіки та інтерфейсу користувача з можливістю подальшого розширення. Розроблено взаємодію між компонентами C++ і Blueprint для створення гнучкої ієрархії класів і об’єктів, що підключати і змінювати модулі без порушення цілісності системи. Описано алгоритми роботи ключових компонентів гри та написано відповідне програмне забезпечення на мовах C++ та Blueprint. Проведено реалізацію інтерфейсу користувача (UI), обробку подій та передачу даних між компонентами системи. Проведено тестування реалізованих механік, перевірено їх продуктивність та стабільність роботи.
The study is dedicated to the development of the computer game "Impartial Automaton" using the Unreal Engine and the C++ programming language. The object of qualification work is the processes associated with the organization and creation of a game application. The subject is the use of the capabilities of Unreal Engine and C++ to implement architecture, gameplay, and user interface. As a result of the review and analysis of modern game engines, it is shown that one of the most effective approaches is the development of a computer game using Unreal Engine and the C++ programming language. The systems of the game “Impartial Automaton” were developed using Unreal Engine, integrating game logic, graphics, and user interface in a modular architecture that supports future expansion. The interaction between C++ and Blueprint components has been designed to create a flexible hierarchy of classes and objects, allowing modules to be connected and modified without breaking the integrity of the system. The algorithms for the operation of key components of the game are described and the corresponding software is written in C++ and Blueprint. The user interface (UI), event processing, and data transfer between system components were implemented. The implemented mechanics were tested, their performance and stability were verified.
Content: ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Аналітичний огляд існуючих рішень. 1.2 Технічне завдання. 1.2.1 Найменування та область застосування. 1.2.2 Призначення розробки. 1.2.3 Вимоги до програмного забезпечення. 1.2.4 Вимоги до програмної документації. 1.2.5 Техніко-економічні показники. 1.2.6 Стадії та етапи розробки. 1.2.7 Порядок контролю та прийому. 2 РОЗРОБКА ТЕХНІЧНОГО ТА РОБОЧОГО ПРОЄКТУ. 2.1 Розробка загальної структури і варіантів використання програми. 2.2 Розробка системи класів. 2.3 Розробка методів. 2.4 Проектування і опис інтерфейсу користувача. 2.5 Опис файлової структури програми. 2.6 Тестування програми і результати її виконання. 3 СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Інструкція з інсталяції програмного забезпечення. 3.2 Інструкція з використання тестових наборів. 3.3 Інструкція з експлуатації програмного комплексу. 4 ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Визначення стадій технологічного процесу та загальної тривалості проведення НДР. 4.2 Визначення витрат на оплату праці та відрахувань на соціальні заходи. 4.3 Розрахунок матеріальних витрат. 4.4 Розрахунок витрати на електроенергію. 4.5 Визначення транспортних затрат. 4.6 Розрахунок суми амортизаційних відрахувань. 4.7 Обчислення накладних витрат. 4.8 Складання кошторису витрат та визначення собівартості НДР. 4.9 Розрахунок ціни НДР. 4.10 Визначення економічної ефективності і терміну окупності капітальних вкладень. 5 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ. 5.1 Розрахунок системи штучного освітлення для приміщення, де здійснюється розробка комп'ютерної гри «Impartial Automaton». 5.2 Небезпечні і шкідливі виробничі фактори, джерелом яких є комп’ютер. Засоби захисту. ВИСНОВКИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ. ДОДАТКИ. ДОДАТОК А. Текст програми.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49722
Copyright owner: ©Попович Руслан Юрійович
References (Ukraine): 1. Методичні вказівки до виконання дипломного проекту з спеціальності 5.05010101 «Обслуговування програмних систем і комплексів» напрямок «Програмування» [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://eguru1.tk.te.ua/pluginfile.php/76350/mod_resource/content/1/Metod_vkazi v_DP.pdf – Дата доступу: 13.06.2025р.
2. «Модель-вид-контролер» сторінка у «Wikipedia» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/Модель-вид-контролер – дата звертання: 14.06.2025р.
3. «Управління інспекційної діяльності у Тернопільській області Південно-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці» «Робота в офісі: основні санітарно-гігієнічні вимоги» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://te.dsp.gov.ua/robota-v-ofisi-osnovni-sanitarnogigiyenichni-vymogy/ – дата звертання: 15.06.2025р.
4. «Artled» «Як розрахувати кількість світильників або потужність освітлення для різних типів приміщень» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://artled.com.ua/rozrakhunoksvitla/?srsltid=AfmBOoqeh_Mius92fnPXR_cdVYpKlleWbUx8zFRGnxoqNLG7C Y7jnc3j – дата звертання: 15.06.2025р.
5. «Лугинська громада» «комп’ютер і здоров’я людини» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://lugynskagromada.gov.ua/news/1604391805/ – дата звертання: 15.06.2025р.
6. «На Урок» «Монітори порівняльний аналіз та основні характеристики» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://naurok.com.ua/monitori-porivnyalniy-analiz-ta-osnovni-harakteristiki- 230018.html – дата звертання: 15.06.2025р.
7. «Вперед» «Робота за комп`ютером є одним зі шкідливих виробничих факторів» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://vpered.od.ua/rajon/robota-za-kompyuteromy-e-odnim-zi-shkidlivixvirobnichix-faktoriv/ – дата звертання: 15.06.2025р.
8. «The Epoch Time» «Як роботу за комп’ютером зробити безпечнішою для здоров’я» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.epochtimes.com.ua/zdorovyi-sposib-zhyttya/yak-robotu-zakompyuterom-zrobiti-bezpechnishoyu-dlya-zdorovya-116487 – дата звертання: 15.06.2025р.
9. «Mukachevo.net» «Чому постійна робота за комп'ютером завдає шкоди здоров'ю і як із цим боротися?» [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://mukachevo.net/news/chomu-postiyna-robota-za-kompiuterom-zavdayeshkody-zdoroviu-i-iak-iz-tsym-borotysia_6270788.html – дата звертання: 15.06.2025р.
Content type: Bachelor Thesis
È visualizzato nelle collezioni:123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври ТФК)

File in questo documento:
File Descrizione DimensioniFormato 
Popovych_R.pdfкваліфікаційна робота бакалавра3,54 MBAdobe PDFVisualizza/apri


Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.