Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49616
Назва: | Створення інтерактивної платформи Learnify для онлайн-навчання з використанням Next.js, Prisma, MySQL і Stripe |
Інші назви: | Creation of the Learnify Interactive Platform for Online Learning Using Next.js, Prisma, MySQL, and Stripe |
Автори: | Тарас, Мар’яна Іванівна Taras, Mariana Ivanivna |
Приналежність: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис: | Тарас М. І. Створення інтерактивної платформи Learnify для онлайн-навчання з використанням Next.js, Prisma, MySQL і Stripe : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Л. П. Дмитроца. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 82 с. |
Дата публікації: | 28-чер-2025 |
Дата подання: | 14-чер-2025 |
Дата внесення: | 7-лип-2025 |
Видавництво: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | Тернопіль |
Науковий керівник: | Дмитроца, Леся Павлівна Dmytrotsa, Lesia |
УДК: | 004.4 |
Теми: | 122 база даних вебплатформа вебінтерфейс онлайн-навчання цифрова освіта database digital education next.js online learning prisma stripe web interface web platform |
Діапазон сторінок: | 82 |
Короткий огляд (реферат): | Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу створення сучасної інтерактивної платформи Learnify для онлайн-навчання із застосуванням сучасних вебтехнологій. У роботі акцентується увага на проєктуванні, реалізації та тестуванні функціональних можливостей системи, що відповідає актуальним тенденціям цифровізації освіти.
У першому розділі кваліфікаційної роботи описано передумови створення освітніх платформ, проаналізовано сучасні підходи до онлайн-навчання, висвітлено основні технології, що застосовуються у проєктуванні вебзастосунків, а також розглянуто архітектурні особливості інтерактивних систем. Проаналізовано тенденції використання технологій Next.js, Prisma, MySQL та Stripe у створенні навчального програмного забезпечення.
У другому розділі кваліфікаційної роботи досліджено інструменти реалізації обраної технологічної бази, обґрунтовано вибір архітектури програмного забезпечення, подано опис структури бази даних та функціональних модулів платформи Learnify.
У третьому розділі кваліфікаційної роботи описано процес розгортання вебплатформи, проведено її тестування (кросбраузерне, швидкодії, адаптивності), проаналізовано методи збору зворотного зв’язку та технічної підтримки, а також запропоновано інструкції з популяризації проєкту серед цільової аудиторії.
У четвертому розділі кваліфікаційної роботи досліджено питання безпеки життєдіяльності та охорони праці під час експлуатації обладнання. Зокрема, проаналізовано ергономічні проблеми, що виникають у виробничому середовищі, та визначено основні заходи техніки безпеки, спрямовані на мінімізацію професійних ризиків і забезпечення безпечних умов праці.
У висновку представлені результати усієї проведеної роботи The qualification work is devoted to the study of the process of creating a modern interactive Learnify platform for online learning using modern web technologies. The work focuses on the design, implementation, and testing of the system's functionality, which corresponds to current trends in the digitalization of education. The first chapter of the qualification work describes the prerequisites for creating educational platforms, analyzes modern approaches to online learning, highlights the main technologies used in the design of web applications, and considers the architectural features of interactive systems. The trends in the use of Next.js, Prisma, MySQL, and Stripe technologies in the creation of educational software are analyzed. The second chapter of the qualification work examines the tools for implementing the selected technology base, justifies the choice of software architecture, and describes the structure of the database and functional modules of the Learnify platform. The third section of the qualification work describes the process of deploying the web platform, conducts its testing (cross-browser, performance, adaptability), analyzes methods of collecting feedback and technical support, and offers instructions for popularizing the project among the target audience. The fourth section of the qualification work examines the issues of life safety and labor protection during equipment operation. In particular, it analyzes ergonomic problems that arise in the production environment and identifies the main safety measures aimed at minimizing occupational risks and ensuring safe working conditions. The conclusion presents the results of all the work done. |
Опис: | Роботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 28.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя |
Зміст: | ВСТУП 11 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ НА РОЗРОБКУ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ 13 1.1 Аналіз онлайн-освітнього простору та методологічні засади дослідження 13 1.2 Аналітичний огляд існуючих рішень 14 1.3 Постановка задачі на розробку інтерактивної платформи Learnify 16 1.3.1 Область застосування та призначення розробки 16 1.3.2 Вимоги до функціоналу платформи Learnify 16 1.3.3 Стадії та етапи розробки платформи Learnify 18 1.4 Вибір та обґрунтування використаних технологій 19 1.4.1 Фреймворк Next.js для створення вебзастосунків 19 1.4.2 Інструмент роботи з базами даних Prisma 20 1.4.3 Система управління базами даних MySQL 21 1.4.4 Платіжна система Stripe 22 1.5 Висновок до першого розділу 23 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ LEARNIFY ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ 24 2.1 Архітектурно-технологічні засади реалізації платформи Learnify 24 2.1.1 Загальний опис архітектури системи 24 2.1.2 Файлова структура проекту 25 2.1.3 Використання Next.js 14 з App Router для серверного рендерингу та маршрутизації 27 2.1.4 Бібліотеки для розробки клієнтської та серверної частин проєкту 30 2.1.5 Розподіл на клієнтську та серверну частини 33 2.2 Моделювання бази даних 34 2.2.1 Опис основних моделей 34 2.2.2 Зв’язки між моделями 36 2.2.3 Використання Prisma Schema для визначення структури БД 39 2.3 Реалізація функціональності платформи 40 2.3.1 Реєстрація та автентифікація користувачів 40 2.3.2 Створення та редагування навчальних курсів викладачами 44 2.3.3 Перегляд та проходження курсів студентами платформи Learnify 51 2.4 Інтерфейс користувача та дизайн платформи Learnify 57 2.4.1 Обґрунтування кольорової схеми інтерфейсу користувача 57 2.4.2 Використання Tailwind CSS для стилізації компонентів 59 2.4.3 Адаптивний дизайн для різних пристроїв та забезпечення зручної навігації для взаємодії користувача із платформою 60 2.5 Висновок до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3. РОЗГОРТАННЯ, ТЕСТУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ПЛАТФОРМИ LEARNIFY 63 3.1 Розгортання платформи Learnify в Інтернеті 63 3.2 Валідація й тестування платформи 63 3.2.1 Валідація розмітки інтерфейсу та тестування платформи 63 3.2.2 Кросбраузерне тестування платформи Learnify 64 3.2.3 Тестування швидкості роботи платформи 65 3.3 Інструкція з популяризації та підтримки цифрової інтерактивної платформи Learnify 67 3.4 Висновок до третього розділу 69 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 70 4.1 Ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності 70 4.2 Заходи з техніки безпеки при експлуатації обладнання 71 4.3 Висновок до четвертого розділу 73 ВИСНОВКИ 74 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49616 |
Власник авторського права: | © Тарас Мар’яна Іванівна, 2025 |
Перелік літератури: | 1. Як викладачі й студенти оцінили якість організації освітнього процесу у 2023 році. Державна служба якості освіти. [Електронний ресурс]. 20.02.2024. Режим доступу до ресурсу: https://sqe.gov.ua/yak-vikladachi-y-studenti-ocinili-yakist/ (дата звернення: 01.05.2025). 2. Струтинська, І. В., Дмитроца, Л. П., Сороківська, О. А., & Козбур, Г. В. (2024). Особливості цифрового розвитку малого і середнього бізнесу України, країн Європи та G7. In Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія (pp. 411-427). : ФОП Паляниця В. А. 3. Гончаров А. Перспективи ринку онлайн-навчання. Bestclevers. [Електронний ресурс]. 14.02.2025. Режим доступу до ресурсу: https://www.bestcleverslms.com/piznavalne/perspektyvy-rynku-onlayn-navchannia/ (дата звернення: 01.05.2025). 4. Strutynska, I., Dmytrotsa, L., Kozbur, H., & Melnyk, L. (2021). The Digital Business Transformation Index Determining and Monitoring: Development of a National Online Platform. In ITTAP (pp. 327-334). 5. Інтернет-курси Campster. Campster. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.thecampster.com/ua/course/index (дата звернення: 02.05.2025). 6. Chan C. Teachable’s 2024 Rewind: Celebrating a year of growth for creators. Teach:able. [Електронний ресурс]. 18.12.2024. Режим доступу до ресурсу: https://teachable.com/blog/rewind (дата звернення: 02.05.2025). 7. Прус О. Front-end без Next.JS — як спорткар без двигуна: аналізуємо переваги та недоліки. Wezom. [Електронний ресурс]. 26.07.2024. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/front-end-bez-nextjs-yak-sportkar-bez-dviguna-analizujemo-perevagi-ta-nedoliki (дата звернення: 05.05.2025). 8. Сальник Р. Ефективний спосіб розпочати NextJS-проект. HIGHLOAD. [Електронний ресурс]. 08.07.2024. Режим доступу до ресурсу: https://highload.tech/uk/efektivnij-sposib-rozpochati-nextjs-proekt/ (дата звернення: 05.05.2025). 9. Turingvang. Using API routes for dynamic data fetching in Next.js. Medium. 11.10.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@turingvang/using-api-routes-for-dynamic-data-fetching-in-next-js-2ff452779ef9 (дата звернення: 06.05.2025). 10. Тарас М. Сучасна веброзробка з використанням Next.js, React та Django REST. VIII Міжнародна студентська науково-технічна конференція «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання»., Тернопіль. Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя (м.Тернопіль, 24–25 квіт. 2025 р.), 2025. С. 207–210. 11. Прус О. Розбираємо фреймворк Next.JS: визначення, призначення та переваги. Wezom. [Електронний ресурс]. 20.06.2024. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/author/aleksandr-prus (дата звернення: 08.05.2025). 12. Should you use Prisma ORM?. Prisma Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.prisma.io/docs/orm/overview/introduction/should-you-use-prisma (дата звернення: 10.05.2025). 13. Реляційні бази даних: усе, що необхідно про них знати. Foxminded. [Електронний ресурс]. 26.10.2023. Режим доступу до ресурсу: https://foxminded.ua/reliatsiini-bazy-danykh/ (дата звернення: 10.05.2025). 14. Prisma Documentation. Relational databases. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.prisma.io/docs/getting-started/setup-prisma/start-from-scratch/relational-databases-node-mysql (дата звернення: 11.05.2025). 15. Stripe: найдорожча фінтех-компанія у Кремнієвій долині. Blog.imena.ua. [Електронний ресурс]. 05.06.2024. Режим доступу до ресурсу: https://www.imena.ua/blog/stripe/ (дата звернення: 11.05.2025). 16. Цимбалюк І. Overview of Stripe’s Payments System: Benefits and Features. Rates. [Електронний ресурс]. 11.06.2024. Режим доступу до ресурсу: https://rates.fm/payment-systems/overview-of-stripes-payments-system-benefits-and-features/ (дата звернення: 12.05.2025). 17. Three-Tier Client Server Architecture in Distributed System. GeeksForGeeks. [Електронний ресурс]. 08.11.2024. Режим доступу до ресурсу: https://www.geeksforgeeks.org/three-tier-client-server-architecture-in-distributed-system/ (дата звернення: 12.05.2025). 18. Архітектура вебзастосунків 2024: Ультимативний гайд для розробників. Robot_dreams media. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://robotdreams.cc/uk/blog/567-arhitektura-vebzastosunkiv (дата звернення: 12.05.2025). 19. Three-tier architectures. IBM. [Електронний ресурс]. 29.07.2024. Режим доступу до ресурсу: https://www.ibm.com/docs/en/was/8.5.5?topic=overview-three-tier-architectures (дата звернення: 12.05.2025). 20. Bogachenkov N. Dive into Next.js App Router: Building Dynamic, Nested, and Static Pages. DEV. [Електронний ресурс]. 10.10.2024. Режим доступу до ресурсу: https://dev.to/nik-bogachenkov/dive-into-nextjs-app-router-building-dynamic-nested-and-static-pages-4e22 (дата звернення: 13.05.2025) 21. Іздебський В. Що таке фреймворк: пояснюємо простими словами. WEZOM. [Електронний ресурс]. 23.11.2022. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/scho-take-freymvork-poyasnyujemo-prostimi-slovami (дата звернення: 13.05.2025). 22. Directives: use client. Next.js Docs. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://nextjs.org/docs/app/api-reference/directives/use-client (дата звернення: 13.05.2025). 23. Mayur B. Prisma ORM: Simplifying Database Management in Node.js. Medium. [Електронний ресурс]. 31.12.2025. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@newbmayur/prisma-orm-simplifying-database-management-in-node-js-300d481e0d97 (дата звернення: 13.05.2025). 24. Srivastav A. Understanding Database Relationships with Practical Examples. Medium. [Електронний ресурс]. 17.05.2024. Режим доступу до ресурсу: https://srivastavayushmaan1347.medium.com/understanding-database-relationships-with-practical-examples-d6a8f864c9c8 (дата звернення: 13.05.2025). 25. Data modeling. Prisma Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.prisma.io/docs/orm/overview/introduction/data-modeling (дата звернення: 14.05.2025). 26. Bhadak M. Using Clerk Authentication Webhooks with Next.js || Sync Clerk data to your Database. DEV. [Електронний ресурс]. 13.02.2025. Режим доступу до ресурсу: https://dev.to/mihir_bhadak/using-clerk-authentication-webhooks-with-nextjs-sync-clerk-data-to-your-database-2pni (дата звернення: 14.05.2025). 27. Kemal T. What is schema in prisma. Medium. [Електронний ресурс]. 23.06.2023. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@kemaltf_/what-is-schema-in-prisma-1f52ddac630e (дата звернення: 14.05.2025). 28. Романець, А., & Козбур, Г. В. (2022). Безпека соцмережі під час аутентифікації користувача. Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології “Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 45-45. 29. <UserButton /> component. Clerk Docs. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://clerk.com/docs/components/user/user-button (дата звернення: 14.05.2025). 30. Atak Y. How to implement a simple drag-and-drop using Create-React-App and react-beautiful-dnd?. DEV. [Електронний ресурс]. 05.04.2022. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/codex/how-to-implement-a-simple-drag-and-drop-using-create-react-app-and-react-beautiful-dnd-4e6e57a2299f (дата звернення: 14.05.2025). 31. Mux: Video streaming APIs, Data, and Players. Mux. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.mux.com/ (дата звернення: 14.05.2025). 32. Технічні можливості Stripe. Інтерв’ю з Володимиром (Lead PHP Developer). New Line Technologies. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://newline.tech/texnichni-mozhlyvosti-stripe-intervyu/ (дата звернення: 14.05.2025). 33. Micheletti R. What is, why and how to use Tailwind CSS. Medium. [Електронний ресурс]. 08.01.2025. Режим доступу до ресурсу: https://blog.devgenius.io/what-is-why-and-how-to-use-tailwind-css-7a687b5d0eb4 (дата звернення: 14.05.2025). 34. Fetisov M. Все, що потрібно знати про Mobile First Design: актуальність, переваги та труднощі. Wezom. [Електронний ресурс]. 08.04.2024. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/vsyo-chto-vam-nuzhno-znat-o-mobile-first-design-uzhe-sejchas (дата звернення: 15.05.2025). 35. Patil R. How to Deploy a Website or Web App on Vercel. Medium. [Електронний ресурс]. 03.10.2024. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@rashmipatil24/deploy-a-website-or-web-app-on-vercel-f5a6a2a4f0ab (дата звернення: 15.05.2025). 36. Cruz J. J. Building a CI/CD Pipeline with Vercel and GitHub Actions. Medium. [Електронний ресурс]. 11.04.2022. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@jjzcru/building-a-ci-cd-pipeline-with-vercel-and-github-actions-f80d3a4a7de3 (дата звернення: 15.05.2025). 37. Website Validator. Data•yze. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://datayze.com/site-validator (дата звернення: 15.05.2025). 38. Johnson E. Pros, Cons, Benefits & Features of BrowserStack – [2025] Overview. Test Automation Tools. [Електронний ресурс]. 08.05.2025. Режим доступу до ресурсу: https://testautomationtools.dev/pros-cons-benefits-features-of-browserstack-overview/ (дата звернення: 16.05.2025). 39. Дмитроца, Л. П., & Старицький, О. Т. (2024). Оптимізація продуктивності та SEO при масштабуванні проєктів на основі React і Next. js. Збірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій “, 465-466. 40. Raykova L. Understanding Your Google PageSpeed Insights Report (2024 Guide). NitroPack. [Електронний ресурс]. 28.11.2025. Режим доступу до ресурсу: https://nitropack.io/blog/post/google-pagespeed-insights-beginner-guide (дата звернення: 16.05.2025). 41. Duda, O., Kochan, V., Kunanets, N., Matsiuk, O., Pasichnyk, V., Sachenko, A., & Pytlenko, T. (2019, September). Data processing in IoT for smart city systems. In 2019 10th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS) (Vol. 1, pp. 96-99). IEEE. 42. Державні санітарні правила і норми «Гігієнічні вимоги до умов праці при роботі з відеодисплейними терміналами» – ДСанПіН 3.3.2.007–98. 43. Левченко І.Л. Ергономічна оцінка умов праці оператора: навчальний посібник. – Львів: Видавництво ЛНУ, 2020. – 156 с. 44. Ткаченко О.П. Основи охорони праці: підручник. – Харків: ХНАДУ, 2021. – 312 с. 45. ДСТУ 8604:2015. Дизайн і ергономіка. Робоче місце для виконання робіт у положенні сидячи. Загальні ергономічні вимоги. – [Чинний від 01.07.2017]. – К.: ДП «УкрНДНЦ», 2017. – 10 с. 46. ДСН 3.3.6.042-99. Державні санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень. 47. Сидоренко В.В. Психофізіологічні основи безпеки праці. – К.: Кондор, 2017. – 192 с. 48. Єрмоленко Л.А. Охорона праці: навч. посіб. – Дніпро: ДНУ, 2019. – 240 с. 49. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами). 50. Яворовський О. П., Шевцова В. М., Зенкіна В. І. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці : навч. посіб. / за заг. ред. О. П. Яворовського. – К. : Медицина, 2015. – 288 с. 51. Мацюк В.І., Баранов В.В. Охорона праці: навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 348 с. 52. Гандзюк М.П., Желібо Є.П., Халімовський М.О. Основи охорони праці: Підручник. / За ред. М. П. Гандзюка. - К.: Каравела, 2008. - 384 с. 53. Пістун І.П. Безпека життєдіяльності (психофізіологічні аспекти). Практичні заняття. – Львів: Афіша, 2000. 240 с. |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 122 — Компʼютерні науки (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2025_KRB_SN-43_Taras_MI.pdf | Дипломна робота | 4,26 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора