Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49616
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorДмитроца, Леся Павлівна-
dc.contributor.advisorDmytrotsa, Lesia-
dc.contributor.authorТарас, Мар’яна Іванівна-
dc.contributor.authorTaras, Mariana Ivanivna-
dc.date.accessioned2025-07-07T17:29:24Z-
dc.date.available2025-07-07T17:29:24Z-
dc.date.issued2025-06-28-
dc.date.submitted2025-06-14-
dc.identifier.citationТарас М. І. Створення інтерактивної платформи Learnify для онлайн-навчання з використанням Next.js, Prisma, MySQL і Stripe : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Л. П. Дмитроца. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49616-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 28.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню процесу створення сучасної інтерактивної платформи Learnify для онлайн-навчання із застосуванням сучасних вебтехнологій. У роботі акцентується увага на проєктуванні, реалізації та тестуванні функціональних можливостей системи, що відповідає актуальним тенденціям цифровізації освіти. У першому розділі кваліфікаційної роботи описано передумови створення освітніх платформ, проаналізовано сучасні підходи до онлайн-навчання, висвітлено основні технології, що застосовуються у проєктуванні вебзастосунків, а також розглянуто архітектурні особливості інтерактивних систем. Проаналізовано тенденції використання технологій Next.js, Prisma, MySQL та Stripe у створенні навчального програмного забезпечення. У другому розділі кваліфікаційної роботи досліджено інструменти реалізації обраної технологічної бази, обґрунтовано вибір архітектури програмного забезпечення, подано опис структури бази даних та функціональних модулів платформи Learnify. У третьому розділі кваліфікаційної роботи описано процес розгортання вебплатформи, проведено її тестування (кросбраузерне, швидкодії, адаптивності), проаналізовано методи збору зворотного зв’язку та технічної підтримки, а також запропоновано інструкції з популяризації проєкту серед цільової аудиторії. У четвертому розділі кваліфікаційної роботи досліджено питання безпеки життєдіяльності та охорони праці під час експлуатації обладнання. Зокрема, проаналізовано ергономічні проблеми, що виникають у виробничому середовищі, та визначено основні заходи техніки безпеки, спрямовані на мінімізацію професійних ризиків і забезпечення безпечних умов праці. У висновку представлені результати усієї проведеної роботиuk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of the process of creating a modern interactive Learnify platform for online learning using modern web technologies. The work focuses on the design, implementation, and testing of the system's functionality, which corresponds to current trends in the digitalization of education. The first chapter of the qualification work describes the prerequisites for creating educational platforms, analyzes modern approaches to online learning, highlights the main technologies used in the design of web applications, and considers the architectural features of interactive systems. The trends in the use of Next.js, Prisma, MySQL, and Stripe technologies in the creation of educational software are analyzed. The second chapter of the qualification work examines the tools for implementing the selected technology base, justifies the choice of software architecture, and describes the structure of the database and functional modules of the Learnify platform. The third section of the qualification work describes the process of deploying the web platform, conducts its testing (cross-browser, performance, adaptability), analyzes methods of collecting feedback and technical support, and offers instructions for popularizing the project among the target audience. The fourth section of the qualification work examines the issues of life safety and labor protection during equipment operation. In particular, it analyzes ergonomic problems that arise in the production environment and identifies the main safety measures aimed at minimizing occupational risks and ensuring safe working conditions. The conclusion presents the results of all the work done.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 11 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ НА РОЗРОБКУ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ 13 1.1 Аналіз онлайн-освітнього простору та методологічні засади дослідження 13 1.2 Аналітичний огляд існуючих рішень 14 1.3 Постановка задачі на розробку інтерактивної платформи Learnify 16 1.3.1 Область застосування та призначення розробки 16 1.3.2 Вимоги до функціоналу платформи Learnify 16 1.3.3 Стадії та етапи розробки платформи Learnify 18 1.4 Вибір та обґрунтування використаних технологій 19 1.4.1 Фреймворк Next.js для створення вебзастосунків 19 1.4.2 Інструмент роботи з базами даних Prisma 20 1.4.3 Система управління базами даних MySQL 21 1.4.4 Платіжна система Stripe 22 1.5 Висновок до першого розділу 23 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ ПЛАТФОРМИ LEARNIFY ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ 24 2.1 Архітектурно-технологічні засади реалізації платформи Learnify 24 2.1.1 Загальний опис архітектури системи 24 2.1.2 Файлова структура проекту 25 2.1.3 Використання Next.js 14 з App Router для серверного рендерингу та маршрутизації 27 2.1.4 Бібліотеки для розробки клієнтської та серверної частин проєкту 30 2.1.5 Розподіл на клієнтську та серверну частини 33 2.2 Моделювання бази даних 34 2.2.1 Опис основних моделей 34 2.2.2 Зв’язки між моделями 36 2.2.3 Використання Prisma Schema для визначення структури БД 39 2.3 Реалізація функціональності платформи 40 2.3.1 Реєстрація та автентифікація користувачів 40 2.3.2 Створення та редагування навчальних курсів викладачами 44 2.3.3 Перегляд та проходження курсів студентами платформи Learnify 51 2.4 Інтерфейс користувача та дизайн платформи Learnify 57 2.4.1 Обґрунтування кольорової схеми інтерфейсу користувача 57 2.4.2 Використання Tailwind CSS для стилізації компонентів 59 2.4.3 Адаптивний дизайн для різних пристроїв та забезпечення зручної навігації для взаємодії користувача із платформою 60 2.5 Висновок до другого розділу 61 РОЗДІЛ 3. РОЗГОРТАННЯ, ТЕСТУВАННЯ ТА ПІДТРИМКА ПЛАТФОРМИ LEARNIFY 63 3.1 Розгортання платформи Learnify в Інтернеті 63 3.2 Валідація й тестування платформи 63 3.2.1 Валідація розмітки інтерфейсу та тестування платформи 63 3.2.2 Кросбраузерне тестування платформи Learnify 64 3.2.3 Тестування швидкості роботи платформи 65 3.3 Інструкція з популяризації та підтримки цифрової інтерактивної платформи Learnify 67 3.4 Висновок до третього розділу 69 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 70 4.1 Ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності 70 4.2 Заходи з техніки безпеки при експлуатації обладнання 71 4.3 Висновок до четвертого розділу 73 ВИСНОВКИ 74 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent82-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject122uk_UA
dc.subjectбаза данихuk_UA
dc.subjectвебплатформаuk_UA
dc.subjectвебінтерфейсuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectцифрова освітаuk_UA
dc.subjectdatabaseuk_UA
dc.subjectdigital educationuk_UA
dc.subjectnext.jsuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectprismauk_UA
dc.subjectstripeuk_UA
dc.subjectweb interfaceuk_UA
dc.subjectweb platformuk_UA
dc.titleСтворення інтерактивної платформи Learnify для онлайн-навчання з використанням Next.js, Prisma, MySQL і Stripeuk_UA
dc.title.alternativeCreation of the Learnify Interactive Platform for Online Learning Using Next.js, Prisma, MySQL, and Stripeuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Тарас Мар’яна Іванівна, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.4uk_UA
dc.relation.references1. Як викладачі й студенти оцінили якість організації освітнього процесу у 2023 році. Державна служба якості освіти. [Електронний ресурс]. 20.02.2024. Режим доступу до ресурсу: https://sqe.gov.ua/yak-vikladachi-y-studenti-ocinili-yakist/ (дата звернення: 01.05.2025).uk_UA
dc.relation.references2. Струтинська, І. В., Дмитроца, Л. П., Сороківська, О. А., & Козбур, Г. В. (2024). Особливості цифрового розвитку малого і середнього бізнесу України, країн Європи та G7. In Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія (pp. 411-427). : ФОП Паляниця В. А.uk_UA
dc.relation.references3. Гончаров А. Перспективи ринку онлайн-навчання. Bestclevers. [Електронний ресурс]. 14.02.2025. Режим доступу до ресурсу: https://www.bestcleverslms.com/piznavalne/perspektyvy-rynku-onlayn-navchannia/ (дата звернення: 01.05.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Strutynska, I., Dmytrotsa, L., Kozbur, H., & Melnyk, L. (2021). The Digital Business Transformation Index Determining and Monitoring: Development of a National Online Platform. In ITTAP (pp. 327-334).uk_UA
dc.relation.references5. Інтернет-курси Campster. Campster. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.thecampster.com/ua/course/index (дата звернення: 02.05.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Chan C. Teachable’s 2024 Rewind: Celebrating a year of growth for creators. Teach:able. [Електронний ресурс]. 18.12.2024. Режим доступу до ресурсу: https://teachable.com/blog/rewind (дата звернення: 02.05.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Прус О. Front-end без Next.JS — як спорткар без двигуна: аналізуємо переваги та недоліки. Wezom. [Електронний ресурс]. 26.07.2024. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/front-end-bez-nextjs-yak-sportkar-bez-dviguna-analizujemo-perevagi-ta-nedoliki (дата звернення: 05.05.2025).uk_UA
dc.relation.references8. Сальник Р. Ефективний спосіб розпочати NextJS-проект. HIGHLOAD. [Електронний ресурс]. 08.07.2024. Режим доступу до ресурсу: https://highload.tech/uk/efektivnij-sposib-rozpochati-nextjs-proekt/ (дата звернення: 05.05.2025).uk_UA
dc.relation.references9. Turingvang. Using API routes for dynamic data fetching in Next.js. Medium. 11.10.2024. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@turingvang/using-api-routes-for-dynamic-data-fetching-in-next-js-2ff452779ef9 (дата звернення: 06.05.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Тарас М. Сучасна веброзробка з використанням Next.js, React та Django REST. VIII Міжнародна студентська науково-технічна конференція «Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання»., Тернопіль. Тернопільський національний технічний університет ім. І.Пулюя (м.Тернопіль, 24–25 квіт. 2025 р.), 2025. С. 207–210.uk_UA
dc.relation.references11. Прус О. Розбираємо фреймворк Next.JS: визначення, призначення та переваги. Wezom. [Електронний ресурс]. 20.06.2024. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/author/aleksandr-prus (дата звернення: 08.05.2025).uk_UA
dc.relation.references12. Should you use Prisma ORM?. Prisma Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.prisma.io/docs/orm/overview/introduction/should-you-use-prisma (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Реляційні бази даних: усе, що необхідно про них знати. Foxminded. [Електронний ресурс]. 26.10.2023. Режим доступу до ресурсу: https://foxminded.ua/reliatsiini-bazy-danykh/ (дата звернення: 10.05.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Prisma Documentation. Relational databases. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.prisma.io/docs/getting-started/setup-prisma/start-from-scratch/relational-databases-node-mysql (дата звернення: 11.05.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Stripe: найдорожча фінтех-компанія у Кремнієвій долині. Blog.imena.ua. [Електронний ресурс]. 05.06.2024. Режим доступу до ресурсу: https://www.imena.ua/blog/stripe/ (дата звернення: 11.05.2025).uk_UA
dc.relation.references16. Цимбалюк І. Overview of Stripe’s Payments System: Benefits and Features. Rates. [Електронний ресурс]. 11.06.2024. Режим доступу до ресурсу: https://rates.fm/payment-systems/overview-of-stripes-payments-system-benefits-and-features/ (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references17. Three-Tier Client Server Architecture in Distributed System. GeeksForGeeks. [Електронний ресурс]. 08.11.2024. Режим доступу до ресурсу: https://www.geeksforgeeks.org/three-tier-client-server-architecture-in-distributed-system/ (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references18. Архітектура вебзастосунків 2024: Ультимативний гайд для розробників. Robot_dreams media. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://robotdreams.cc/uk/blog/567-arhitektura-vebzastosunkiv (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Three-tier architectures. IBM. [Електронний ресурс]. 29.07.2024. Режим доступу до ресурсу: https://www.ibm.com/docs/en/was/8.5.5?topic=overview-three-tier-architectures (дата звернення: 12.05.2025).uk_UA
dc.relation.references20. Bogachenkov N. Dive into Next.js App Router: Building Dynamic, Nested, and Static Pages. DEV. [Електронний ресурс]. 10.10.2024. Режим доступу до ресурсу: https://dev.to/nik-bogachenkov/dive-into-nextjs-app-router-building-dynamic-nested-and-static-pages-4e22 (дата звернення: 13.05.2025)uk_UA
dc.relation.references21. Іздебський В. Що таке фреймворк: пояснюємо простими словами. WEZOM. [Електронний ресурс]. 23.11.2022. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/scho-take-freymvork-poyasnyujemo-prostimi-slovami (дата звернення: 13.05.2025).uk_UA
dc.relation.references22. Directives: use client. Next.js Docs. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://nextjs.org/docs/app/api-reference/directives/use-client (дата звернення: 13.05.2025).uk_UA
dc.relation.references23. Mayur B. Prisma ORM: Simplifying Database Management in Node.js. Medium. [Електронний ресурс]. 31.12.2025. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@newbmayur/prisma-orm-simplifying-database-management-in-node-js-300d481e0d97 (дата звернення: 13.05.2025).uk_UA
dc.relation.references24. Srivastav A. Understanding Database Relationships with Practical Examples. Medium. [Електронний ресурс]. 17.05.2024. Режим доступу до ресурсу: https://srivastavayushmaan1347.medium.com/understanding-database-relationships-with-practical-examples-d6a8f864c9c8 (дата звернення: 13.05.2025).uk_UA
dc.relation.references25. Data modeling. Prisma Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.prisma.io/docs/orm/overview/introduction/data-modeling (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references26. Bhadak M. Using Clerk Authentication Webhooks with Next.js || Sync Clerk data to your Database. DEV. [Електронний ресурс]. 13.02.2025. Режим доступу до ресурсу: https://dev.to/mihir_bhadak/using-clerk-authentication-webhooks-with-nextjs-sync-clerk-data-to-your-database-2pni (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references27. Kemal T. What is schema in prisma. Medium. [Електронний ресурс]. 23.06.2023. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@kemaltf_/what-is-schema-in-prisma-1f52ddac630e (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references28. Романець, А., & Козбур, Г. В. (2022). Безпека соцмережі під час аутентифікації користувача. Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології “Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 45-45.uk_UA
dc.relation.references29. <UserButton /> component. Clerk Docs. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://clerk.com/docs/components/user/user-button (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Atak Y. How to implement a simple drag-and-drop using Create-React-App and react-beautiful-dnd?. DEV. [Електронний ресурс]. 05.04.2022. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/codex/how-to-implement-a-simple-drag-and-drop-using-create-react-app-and-react-beautiful-dnd-4e6e57a2299f (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references31. Mux: Video streaming APIs, Data, and Players. Mux. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://www.mux.com/ (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Технічні можливості Stripe. Інтерв’ю з Володимиром (Lead PHP Developer). New Line Technologies. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://newline.tech/texnichni-mozhlyvosti-stripe-intervyu/ (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Micheletti R. What is, why and how to use Tailwind CSS. Medium. [Електронний ресурс]. 08.01.2025. Режим доступу до ресурсу: https://blog.devgenius.io/what-is-why-and-how-to-use-tailwind-css-7a687b5d0eb4 (дата звернення: 14.05.2025).uk_UA
dc.relation.references34. Fetisov M. Все, що потрібно знати про Mobile First Design: актуальність, переваги та труднощі. Wezom. [Електронний ресурс]. 08.04.2024. Режим доступу до ресурсу: https://wezom.com.ua/ua/blog/vsyo-chto-vam-nuzhno-znat-o-mobile-first-design-uzhe-sejchas (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references35. Patil R. How to Deploy a Website or Web App on Vercel. Medium. [Електронний ресурс]. 03.10.2024. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@rashmipatil24/deploy-a-website-or-web-app-on-vercel-f5a6a2a4f0ab (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references36. Cruz J. J. Building a CI/CD Pipeline with Vercel and GitHub Actions. Medium. [Електронний ресурс]. 11.04.2022. Режим доступу до ресурсу: https://medium.com/@jjzcru/building-a-ci-cd-pipeline-with-vercel-and-github-actions-f80d3a4a7de3 (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references37. Website Validator. Data•yze. [Електронний ресурс]. Режим доступу до ресурсу: https://datayze.com/site-validator (дата звернення: 15.05.2025).uk_UA
dc.relation.references38. Johnson E. Pros, Cons, Benefits & Features of BrowserStack – [2025] Overview. Test Automation Tools. [Електронний ресурс]. 08.05.2025. Режим доступу до ресурсу: https://testautomationtools.dev/pros-cons-benefits-features-of-browserstack-overview/ (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references39. Дмитроца, Л. П., & Старицький, О. Т. (2024). Оптимізація продуктивності та SEO при масштабуванні проєктів на основі React і Next. js. Збірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій “, 465-466.uk_UA
dc.relation.references40. Raykova L. Understanding Your Google PageSpeed Insights Report (2024 Guide). NitroPack. [Електронний ресурс]. 28.11.2025. Режим доступу до ресурсу: https://nitropack.io/blog/post/google-pagespeed-insights-beginner-guide (дата звернення: 16.05.2025).uk_UA
dc.relation.references41. Duda, O., Kochan, V., Kunanets, N., Matsiuk, O., Pasichnyk, V., Sachenko, A., & Pytlenko, T. (2019, September). Data processing in IoT for smart city systems. In 2019 10th IEEE International Conference on Intelligent Data Acquisition and Advanced Computing Systems: Technology and Applications (IDAACS) (Vol. 1, pp. 96-99). IEEE.uk_UA
dc.relation.references42. Державні санітарні правила і норми «Гігієнічні вимоги до умов праці при роботі з відеодисплейними терміналами» – ДСанПіН 3.3.2.007–98.uk_UA
dc.relation.references43. Левченко І.Л. Ергономічна оцінка умов праці оператора: навчальний посібник. – Львів: Видавництво ЛНУ, 2020. – 156 с.uk_UA
dc.relation.references44. Ткаченко О.П. Основи охорони праці: підручник. – Харків: ХНАДУ, 2021. – 312 с.uk_UA
dc.relation.references45. ДСТУ 8604:2015. Дизайн і ергономіка. Робоче місце для виконання робіт у положенні сидячи. Загальні ергономічні вимоги. – [Чинний від 01.07.2017]. – К.: ДП «УкрНДНЦ», 2017. – 10 с.uk_UA
dc.relation.references46. ДСН 3.3.6.042-99. Державні санітарні норми мікроклімату виробничих приміщень.uk_UA
dc.relation.references47. Сидоренко В.В. Психофізіологічні основи безпеки праці. – К.: Кондор, 2017. – 192 с.uk_UA
dc.relation.references48. Єрмоленко Л.А. Охорона праці: навч. посіб. – Дніпро: ДНУ, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references49. Закон України «Про охорону праці» від 14.10.1992 № 2694-XII (із змінами).uk_UA
dc.relation.references50. Яворовський О. П., Шевцова В. М., Зенкіна В. І. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці : навч. посіб. / за заг. ред. О. П. Яворовського. – К. : Медицина, 2015. – 288 с.uk_UA
dc.relation.references51. Мацюк В.І., Баранов В.В. Охорона праці: навч. посіб. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 348 с.uk_UA
dc.relation.references52. Гандзюк М.П., Желібо Є.П., Халімовський М.О. Основи охорони праці: Підручник. / За ред. М. П. Гандзюка. - К.: Каравела, 2008. - 384 с.uk_UA
dc.relation.references53. Пістун І.П. Безпека життєдіяльності (психофізіологічні аспекти). Практичні заняття. – Львів: Афіша, 2000. 240 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_KRB_SN-43_Taras_MI.pdfДипломна робота4,26 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора