Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49589
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМариненко, Наталія-
dc.contributor.authorСиноверський, Назар-
dc.contributor.authorЯворський, Андрій-
dc.contributor.authorMarynenko, Nataliia-
dc.contributor.authorSynoverskyi, Nazar-
dc.contributor.authorYavorskyi, Andrii-
dc.date.accessioned2025-06-30T18:56:26Z-
dc.date.available2025-06-30T18:56:26Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-04-
dc.identifier.citationМариненко Н., Синоверський Н., Яворський А. Механізм впровадження інноваційного продукту в операційній діяльності підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2025. Вип. 1 (32). С. 80-91. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25mnyote.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49589-
dc.description.abstractУ статті досліджено сутність, мету та ключові завдання впровадження інновацій в операційні процеси підприємства, підкреслено їх важливість для задоволення основних вимог і потреб кінцевих споживачів. Розглянуто основні підходи щодо етапності впровадження інновацій в операційну діяльність підприємства, відзначено їх різноманітність та важливість у контексті формування системності впровадження інноваційних ідей. Запропоновано механізм впровадження інноваційного продукту в операційній діяльності підприємства, який реалізується через наступні етапи: формулювання ідеї інноваційного продукту; розробка концепції інноваційного продукту; науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи; підготовка до виробництва; випуск і реалізація інноваційного продукту; оцінка результатів впровадження та коригування. Вказана послідовність дає можливість чітко й ефективно забезпечити впровадження інноваційних ідей, реалізувати інноваційний цикл і стимулювати розробку інноваційної продукції в операційній діяльності підприємства. Визначено специфіку кожного із етапів, основні завдання, які ставляться перед персоналом підприємства для їх успішного проходження, вказано відповідальних осіб, які задіяні на кожному з них. Ідентифіковано ключові бар’єри, які перешкоджають успішному впровадженню інноваційного продукту в операційні процеси підприємства, а також запропоновано заходи для нівелювання їх негативного впливу: створення сприятливих умов для розвитку кадрового потенціалу, формування якісної системи мотивації працівників, впровадження системності у планування інноваційних змін, залучення інвесторів, грантів, державних програм підтримки тощо. Наголошено на необхідності вироблення системності у підходах до вирішення ключових проблем впровадження інноваційних продуктів в операційні процеси підприємства.uk_UA
dc.description.abstractThe essence, purpose and key tasks of introducing innovations into the operational processes of an enterprise are studied in the article, emphasizing their importance for meeting the basic requirements and needs of end consumers. The main approaches to the phases of introducing innovations into the operational activities of the enterprise are considered, their diversity and importance in the context of forming a systematic implementation of innovative ideas are noted. A mechanism for introducing an innovative product into the operational activities of the enterprise is proposed. It is implemented through the following phases: formulation of the innovative product idea; development of the innovative product concept; research and development; preparation for production; launch of an innovative product; assessment of the launching results and adjustment. The specified sequence makes it possible to clearly and effectively ensure the implementation of innovative ideas, realization of the innovation cycle and stimulate the development of innovative products in the operational activities of the enterprise. The features of each of the phases are determined, the main tasks that are set for the enterprise personnel for their successful completion, and the responsible persons involved in each of them are indicated. Key barriers that prevent the successful implementation of an innovative product into the operational processes of the enterprise are identified, and measures are proposed to eliminate their negative impact: creating favorable conditions for the development of human resources, forming a high-quality system of employee motivation, introducing systematicity into the planning of innovative changes, attracting investors, grants, state support programs, etc. The need to develop systematicity in approaches to solving key problems of implementing innovative products into the operational processes of the enterprise is emphasized.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent80-91-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25mnyote.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-2-81-87uk_UA
dc.relation.urihttps://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/128e04b5-6539-471f-80a3-9c66e36fdd0duk_UA
dc.relation.urifile:///C:/Users/Наталі%20ПК/Downloads/72854-Текст%20статті-152538-1-10-20160703%20(2).pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://modecon.mnau.edu.ua/issue/23-2020/merkulov.pdf https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-21uk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectопераційна діяльністьuk_UA
dc.subjectпотреби споживачаuk_UA
dc.subjectмасштабування інноваційuk_UA
dc.subjectinnovative productuk_UA
dc.subjectoperational activitiesuk_UA
dc.subjectconsumer needsuk_UA
dc.subjectscaling of innovationsuk_UA
dc.titleМеханізм впровадження інноваційного продукту в операційній діяльності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe mechanism of an innovative product implementation in the operational activities of the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages12-
dc.subject.udc658.8uk_UA
dc.relation.references1. Оберемчук В. Ф., Саміло Т. О. Особливості планування виведення на ринок нового продукту. Бізнес Інформ. 2020. №2. С. 81–87. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-2-81-87uk_UA
dc.relation.references2. Боровенська М. В., Кубишина Н. С. Розроблення нового товару на промисловому ринку України. Актуальні проблеми економіки та управління: збірник наукових праць молодих вчених. 2012. Вип. 6. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/128e04b5-6539-471f-80a3-9c66e36fdd0d/content (дата звернення: 28.02.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Гук О. В., Цвіркун А. С. Особливості впровадження у виробництво інноваційного продукту. Збірник наукових праць “Сучасні підходи до управління підприємством”. 2016. URL: file:///C:/Users/Наталі%20ПК/Downloads/72854-Текст%20статті-152538-1-10-20160703%20(2).pdf (дата звернення: 01.03.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Меркулов І. В., Гук О. В. Управління впровадженням інновацій на підприємстві. Електронне наукове фахове видання з економічних наук «Modern Economics». 2020. №23. С.130–135. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/23-2020/merkulov.pdf https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-21 (дата звернення: 02.03.2024).uk_UA
dc.relation.references5. Ратушняк О. Г., Лялюк О. Г. Основні проблеми та механізми впровадження інноваційних проектів на підприємстві. Економічний простір. 2018. №129. С. 200–207.uk_UA
dc.relation.references6. Маркетинговий менеджмент: Підручник / Ф. Котлер, К. Л. Келлер, А. Ф. Павленко та ін. К.: Видавництво «Хімджест», 2008. 720 с.uk_UA
dc.relation.references7. Третьяк О. П. Маркетингові аспекти просування продукції на ринок. Бізнес Інформ. 2015. №1. С. 393–399.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Oberemchuk, V. F., Samilo, T. O. (2020) Osoblyvosti planuvannia vyvedennia na rynok novoho produktu [Features of Planning the Introduction of a New Product to Market]. Biznes Inform [Business Inform]. No. 2. Pp. 81–87. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2020-2-81-87uk_UA
dc.relation.referencesen2. Borovenska, M. V., Kubyshyna N. S. (2012) Rozroblennia novoho tovaru na promyslovomu rynku Ukrainy [Development of new products for ukrainian industrial market]. Aktualni problemy ekonomiky ta upravlinnia: zbirnyk naukovykh prats molodykh vchenykh [Actual problems of economics and management: collection of scientific works of young scientists]. Vol. 6. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/128e04b5-6539-471f-80a3-9c66e36fdd0d/content (accessed 28 February 2025).uk_UA
dc.relation.referencesen3. Guk, O. V., Tsvirkun, A. S. (2016) Osoblyvosti vprovadzhennia u vyrobnytstvo innovatsiinoho produktu [Features of introducing an innovative product into production]. Zbirnyk naukovykh prats “Suchasni pidkhody do upravlinnya pidpryyemstvom” [Collection of scientific papers “Modern approaches to enterprise management”]. URL: file:///C:/Users/Наталі%20ПК/Downloads/72854-Текст%20статті-152538-1-10-20160703%20(2).pdf (accessed 01 March 2025).uk_UA
dc.relation.referencesen4. Merkulov, I. V., Guk, O. V. (2020) Upravlinnia vprovadzhenniam innovatsii na pidpryiemstvi [Management of Innovation Implementation at the Enterprise]. Elektronne naukove fakhove vydannia z ekonomichnykh nauk «Modern Economics» [The Electronic Scientific Edition on Economics «Modern Economics»]. No. 23. Pp. 130–135. URL: https://modecon.mnau.edu.ua/issue/23-2020/merkulov.pdf https://doi.org/10.31521/modecon.V23(2020)-21 (accessed 02 March 2025).uk_UA
dc.relation.referencesen5. Ratushnyak, O. H., Lyalyuk, O. H. (2018) Osnovni problemy ta mekhanizmy vprovadzhennia innovatsiinykh proektiv na pidpryiemstvi [Main problems and implementation mechanism of innovative projects at the enterprise]. Ekonomichnyi prostir [Economic Space]. No.129. Pp. 200–207.uk_UA
dc.relation.referencesen6. Marketynhovyy menedzhment [Marketing Management]: Pidruchnyk / P. Kotler, K. L. Keller, A. F. Pavlenko ta in. K.: Vydavnytstvo «Khimdzhest», 2008. 720 p.uk_UA
dc.relation.referencesen7. Tretiak, O. P. (2015) Marketynhovi aspekty prosuvannia produktsii na rynok [Marketing Aspects of Market Promotion of Innovative Products]. Biznes inform [Business Inform]. No.1. Pp. 393–399.uk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2025.01.080-
dc.subject.jelM11uk_UA
dc.subject.jelМ31uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ruska St., 56, Ternopil 46001 Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-6645-8167-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0005-1848-6584-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0009-0007-5237-197x-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(32)-
dc.citation.spage80-
dc.citation.epage91-
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.identifier.citation2015Marynenko, N., Synoverskyi, N. & Yavorskyi, A. The mechanism of an innovative product implementation in the operational activities of the enterprise. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 32, no. 1, pp. 80-91. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2025/25mnyote.pdfuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2025, Випуск 1(32)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25mnyote.pdfМЕХАНІЗМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОДУКТУ В ОПЕРАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА499,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.