Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49573
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorНебесний, Руслан Михайлович-
dc.contributor.advisorNebesnyi, Ruslan-
dc.contributor.authorНошкалюк, Арсен Сергійович-
dc.contributor.authorNoshkaliuk, Arsen Serhiiovych-
dc.contributor.authorПазуханич, Олександр Васильович-
dc.contributor.authorPazukhanych, Oleksandr Vasylovich-
dc.date.accessioned2025-07-05T10:43:01Z-
dc.date.available2025-07-05T10:43:01Z-
dc.date.issued2025-06-27-
dc.date.submitted2025-06-13-
dc.identifier.citationНошкалюк А. С., Пазуханич О. В. Розробка веб-платформи TutorSpace для навчання онлайн (комплексна робота) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Р. М. Небесний. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 101 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49573-
dc.descriptionКомплексну роботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 27.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці веб-платформи для онлайн-навчання. У першому розділі розглянуто актуальність дистанційної освіти та проаналізовано існуючі рішення у цій сфері. Досліджено особливості сучасних навчальних платформ, їх функціональність, переваги та недоліки. Проведено аналіз архітектурних підходів до побудови систем онлайн-навчання. У другому розділі описано процес проєктування системи. Наведено загальну архітектуру платформи, обґрунтовано вибір основних технологій, зокрема Django, React та PostgreSQL. Розглянуто побудову взаємодії між фронтендом і бекендом, а також реалізацію REST API. У третьому розділі наведено етапи реалізації функціоналу платформи: реєстрація та авторизація користувачів, створення та управління курсами, призначення викладачів, проходження сертифікації, а також організація навчального процесу. Окрему увагу приділено забезпеченню безпеки, адаптивності інтерфейсу та зручності для кінцевого користувача. Об’єкт дослідження кваліфікаційної роботи – веб-платформа для онлайн-навчання. Предмет дослідження – процес розробки архітектури, функціоналу та взаємодії компонентів системи онлайн-навчанняuk_UA
dc.description.abstractThis qualification thesis is dedicated to the development of a web platform for online learning. The first chapter examines the relevance of distance education and analyzes existing solutions in this field. The features of modern learning platforms, their functionality, advantages, and disadvantages are studied. Architectural approaches to building online learning systems are analyzed. The second chapter describes the system design process. The overall architecture of the platform is presented, and the choice of core technologies is justified, including Django, React, and PostgreSQL. The interaction between the frontend and backend is considered, along with the implementation of the REST API. The third chapter outlines the stages of implementing the platform’s functionality: user registration and authentication, course creation and management, teacher assignment, certification process, and the organization of the learning workflow. Special attention is given to ensuring security, interface responsiveness, and user-friendliness. Object of the research: a web platform for online learning. Subject of the research: the process of developing the architecture, functionality, and interaction of components in an online learning systemuk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ, ВЕБ-РОЗРОБКИ ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ 12 1.1 Сучасний стан розвитку навчальних платформ 12 1.2 Історія розвитку СДО та навчальних платформ 16 1.3 Історія та значення Django в контексті створення навчальних веб-платформ 18 1.4 Використання React у фронтенд-розробці освітніх веб-платформ 20 1.5 PostgreSQL як надійна основа збереження та обробки даних у навчальних веб-платформах 22 1.6 Постановка мети і задач дослідження 24 1.7 Висновок до першого розділу 25 РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ПРОЄКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ «TUTORSPACE» 27 2.1 Аналіз конкурентних рішень як основа для проєктування функціоналу та інтерфейсу 27 2.1.1 Платформа Open edX 28 2.1.2 Платформа Moodle 30 2.1.3 Платформа Canvas LMS 31 2.2 Визначення цільової аудиторії та потреб користувачів, створення портрету «ідеального користувача» 33 2.3 Аналіз, вибір та аргументація технологій Django, React та PostgreSQL 35 2.4 Визначення ключових потреб веб-платформи та дослідження функціональних можливостей «TutorSpace» 39 2.5 Висновок до другого розділу 41 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ФУНКЦІОНАЛУ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОЇ ПЛАТФОРМИ «TUTORSPACE» 43 3.1 Опис основних технологій та засобів для розробки інтерфейсу користувача 43 3.2 Опис основних структур для розробки бізнес логіки платформи 55 3.3 Демонстрація розробленої платформи 76 3.4 Висновок до третього розділу 80 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 81 4.1 Інтеграція принципів ергономіки та охорони праці в роботу розробника 81 4.2 Психофізіологічні ризики при тривалій роботі за комп’ютером та шляхи їх мінімізації 83 4.3 Відповідальність за дотримання правил охорони праці під час роботи над проєктом у команді 85 4.4 Дії, у разі виникнення аварійної ситуації у приміщенні, де працює команда розробників 87 4.5 Висновок до четвертого розділу 89 ВИСНОВКИ 91 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 93 ДОДАТКИ 103uk_UA
dc.format.extent101-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject122uk_UA
dc.subjectкомп'ютерні наукиuk_UA
dc.subjectадаптивністьuk_UA
dc.subjectархітектураuk_UA
dc.subjectвебплатформаuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectсистема управління навчанням (lms)uk_UA
dc.subjectlearning management system (lms)uk_UA
dc.subjectarchitectureuk_UA
dc.subjectdjangouk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectpostgresqluk_UA
dc.subjectreactuk_UA
dc.subjectresponsivenessuk_UA
dc.subjectweb platformuk_UA
dc.titleРозробка веб-платформи «TutorSpace» для навчання онлайн (комплексна робота)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the “TutorSpace” Web Platform for Online Learning (complex topic)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ношкалюк Арсен Сергійович, 2025uk_UA
dc.rights.holder© Пазуханич Олександр Васильович, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.references1. Коваленко Д. Р. Інструментальні засоби мобільного застосунку для організації контролю відвідувань студентів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/843f7c33-2d3a-4fed-83ed-61549eb0ec30/content (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references2. ВООЗ оголосила COVID-19 пандемією: що це таке та чим відрізняється від епідемії - світові новини [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tsn.ua/svit/vooz-ogolosila-covid-19-pandemiyeyu-scho-ce-take-ta-chim-vidriznyayetsya-vid-epidemiyi-1506420.html (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Пасічник В., Кут В. Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/2003/2/TNTUB_2012_v65_No1-Pasechnik_V_Kut_V-Information_technology_and_distance_learning_system_of__127.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://core.ac.uk/download/pdf/19088460.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references5. Кремень В. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vnmu.edu.ua/downloads/other/konc_rov_dystan_osv.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://core.ac.uk/download/32305552.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Самойленко О. М. Моделі дистанційної освіти та основні етапи їх розвитку‬ [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=cycpzAUAAAAJ&citation_for_view=cycpzAUAAAAJ:RHpTSmoSYBkC (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references8. Назарко І. Використання засобів дистанційної освіти для підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17337/1/konferencija_.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references9. Гайдар А., Готович В. Розробка платформи для перевірки знань шляхом тестування [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/37592/2/IMST_2021_Haidar_A-Development_of_platforms_for_37.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Про затвердження Положення про дистанційне навчання [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references11. Гнатюк О. Дистанційне навчання: проблеми, пошуки, виклики [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/728350/1/Текст.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references12. Ягупов В. В., Петренко Л. М., Кравець С. Г. Дистанційне навчання в системі професійно-технічної освіти монографія [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/721757/1/Дистанц_моногр.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Кормило І., Небесний Р. Побудова інформаційної технології візуалізації інформаційних ресурсів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/23079/2/CAZST_2017v2_Kormilo_I-Construction_of_information_96-97.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Головна - Open edX [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://openedx.org/uk/ (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Чим платформа FutureLearn корисна для вашого бізнесу? [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.visa.com.ua/uk_UA/run-your-business/small-business-tools/partners/futurelearn.html (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references16. Кіяновська Н. М., Рашевська Н. В., Семеріков С. О. Електронна бібліотека НАПН України [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/706819/1/krs_mono.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references17. Бацуровська І. Історичні аспекти розвитку масових відкритих он-лайн курсів у вищій освіті [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2018.04/250-258 (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references18. Пугач В. Сучасні освітні платформи для дистанційного навчання [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-13(27)-811-823 (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Що таке програми з відкритим кодом та які їх переваги [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://nadiyno.org/shho-take-programy-z-vidkrytym-kodom-ta-yaki-yih-perevagy/ (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references20. Django Project – Офіційна документація. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://docs.djangoproject.com/en/stable/ (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references21. Django REST framework. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.django-rest-framework.org/ (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references22. Karimov, N. Django 4 By Example: Build powerful and reliable Python web applications from scratch, 4th Edition, Packt Publishing, 2022. 86–87. (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references23. Open edX Platform. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://openedx.org/ (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references24. Vincent, W. Django for Professionals: Production websites with Python & Django, 2021. 34–35. (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references25. Sharma, A. Hands-On Django REST Framework, Packt Publishing, 2019. 78–79. (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references26. Деркач Я. О. Веб-розробка з використанням Django. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/52690 (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references27. React – офіційна документація. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://reactjs.org/ (дата звернення: 11.06.2025).uk_UA
dc.relation.references28. Wieruch, R. The Road to React, 2021. 45–46. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references29. Banks, A., Porcello, E. Learning React: Functional Web Development with React and Redux, O'Reilly, 2020. 15–17. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Lidner, A. React Projects, Packt Publishing, 2021. 10–11. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references31. Мельник О. В. Компонентний підхід до розробки веб-додатків на основі React. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/47678 (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Довбня Д. О. React: підходи до розробки SPA-додатків [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://openarchive.nure.ua/handle/document/18422 (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Khan Academy Engineering Blog – React migration. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://engineering.khanacademy.org/posts/2020-03-13-react-migration.htm (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references34. PostgreSQL – офіційний сайт. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.postgresql.org/ (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references35. Momjian, B. PostgreSQL: Introduction and Concepts, Addison-Wesley, 2001. 78–79. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references36. Korry Douglas. PostgreSQL 13 Administration Cookbook, Packt Publishing, 2021. 37–38. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references37. Beaulieu, A. Learning SQL: Master SQL Fundamentals, O'Reilly Media, 2020. 34–35. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references38. Django documentation – PostgreSQL features. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://docs.djangoproject.com/en/stable/ref/contrib/postgres/ (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references39. Дідух В. С. PostgreSQL у веброзробці. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.pnu.edu.ua/handle/123456789/7342 (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references40. Глущенко О. В. Особливості використання PostgreSQL для навчальних онлайн-систем. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/handle/123456789/45612 (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references41. Open edX Overview. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://openedx.org/about-open-edx/ (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references42. GitHub: edx-platform. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://github.com/openedx/edx-platform (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references43. Scalable Architecture of Open edX . [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://openedx.org/blog/scaling-open-edx-platform/ (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references44. Dougiamas M., Taylor P. (2003). Moodle: Using Learning Communities to Create an Open Source Course Management System. 49–51. (дата звернення: 12.06.2025).uk_UA
dc.relation.references45. Moodle Developer Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://moodledev.io/ (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references46. Pappas C. (2022). Everything You Need to Know About Moodle LMS. // eLearning Industry. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elearningindustry.com/moodle-lms-overview (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references47. Instructure. Canvas LMS Overview. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.instructure.com/canvas (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references48. Canvas API Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://canvas.instructure.com/doc/api/index.html (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references49. Pappas C. (2021). Canvas LMS Review: Features, Pricing, and Comparison. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elearningindustry.com/canvas-lms-review-features-pricing-comparison (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references50. Методологія навчання в Інтернеті [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://kwiga.com/ua/help-center/metodologiya-navchannya-v-interneti/analiz-cilovoyi-auditoriyi-dlya-stvorennya-onlajn-kursu (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references51. Що таке цільова аудиторія: керівництво [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://sendpulse.ua/support/glossary/target-audience (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references52. Побудова стратегії виходу продукту на ринок [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://strum.education/lesson/playground/65a15caeb45708c7bf99496b (дата звернення: 13.06.2025).uk_UA
dc.relation.references53. Django Software Foundation. Official Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://docs.djangoproject.com (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references54. Holzner, S. (2008). Beginning Django E-Commerce. Apress. 35–38. (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references55. Vincent, A. (2022). Django for Professionals. WelcomeToCode. 29–30. (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references56. Facebook Inc. React Official Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://reactjs.org (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references57. Banks, A. & Porcello, E. (2020). Learning React: Modern Patterns for Developing React Apps. O’Reilly Media. 77–79. (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references58. Majors, B. (2021). React Native in Action. Manning Publications. 67–68. (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references59. PostgreSQL Global Development Group. PostgreSQL Documentation. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.postgresql.org/docs/ (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references60. Douglas, J. (2020). PostgreSQL: Up and Running. O’Reilly Media. 22–23.(дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references61. Younis, A. (2021). Mastering PostgreSQL 13. Packt Publishing. 99–100. (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references62. FSD (Feature-Sliced Design). [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://medium.com/@sriramanvellingiri/feature-sliced-design-in-next-js-7d20be4338de (дата звернення: 14.06.2025).uk_UA
dc.relation.references63. Material Design. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://m3.material.io/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references64. Redux Toolkit. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://redux-toolkit.js.org/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references65. Zod. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zod.dev/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references66. SSR [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://nextjs.org/docs/pages/building-your-application/rendering/server-side-rendering/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references67. JetBrains. PyCharm — Python IDE for Professional Developers. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.jetbrains.com/pycharm/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references68. JetBrains. DataGrip: The Cross-Platform IDE for Databases & SQL. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.jetbrains.com/datagrip/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references69. GitHub Docs. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://docs.github.com/en (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references70. Trello. Collaborate on anything. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://trello.com (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references71. Insomnia. The API Design Platform. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://insomnia.rest/ (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references72. Sanders, M. S., & McCormick, E. J. (1993). Human Factors in Engineering and Design. McGraw-Hill. 44–45. (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references73. Sheedy, J. E. (2003). Vision problems at video display terminals: a survey of optometrists. Journal of the American Optometric Association. 56–57. (дата звернення: 15.06.2025).uk_UA
dc.relation.references74. Smith, M. J., & Carayon, P. (1995). Work organization, stress, and cumulative trauma disorders. Human Factors and Ergonomics in Manufacturing. 104–105. (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references75. Цілі, завдання та вимоги до робочого простору та ергономічних меблів. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ergo.place/shcho-take-erhonomichnist-tsili-zavdannia-ta-vymohy-do-robochoho-prostoru-ta-erhonomichnykh-mebliv/ (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references76. Sanders, M. S., & McCormick, E. J. (1993). Human Factors in Engineering and Design. McGraw-Hill. 38–39. (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references77. Sheedy, J. E., Hayes, J. R., & Engle, J. (2003). Is all computer work bad for the eyes?. Optometry Journal. 25–26. (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references78. Robertson, M. M., Ciriello, V. M., & Garabet, A. M. (2007). Office ergonomics training and a sit-stand workstation: effects on musculoskeletal and visual symptoms and performance. Work, 28(1), 9–24. (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references79. The 20-20-20 rule. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.cbhs.com.au/mind-and-body/blog/it-s-time-to-make-time-for-a-back-to-school-eye-test 12–14. (дата звернення: 16.06.2025).uk_UA
dc.relation.references80. Харченко, О. Г., Галай, І. О., Бондарчук, І. О., & Яцишин, В. В. (2010). Проектування архітектури WEB-застосування на основі моделі якості проектування. Інженерія Програмного Забезпечення, 4(4), 26.uk_UA
dc.relation.references81. Duda, O., Pasichnyk, V., Kunanets, N., Antonii, R., & Matsiuk, O. (2020). Multidimensional representation of covid-19 data using olap information technology.uk_UA
dc.relation.references82. Duda, O., Kunanets, N., Martsenko, S., Nykytyuk, V., & Pasichnyk, V. (2021). Information technology platform for the selection and analytical processing of information on COVID-19.uk_UA
dc.relation.references83. Nebesnyi, R., Pasichnyk, V., Kunanets, N., Veretennikova, N., & Kunanets, O. (2020). Formation of IT project implementation team [Доповідь на конференції]. 2020 IEEE 15th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), Збараж, Україна.uk_UA
dc.relation.references84. Nebesnyi, R., Kunanets, N., Vaskiv, R., & Veretennikova, N. (2021). Formation of an IT project team in the context of PMBOK requirements [Доповідь на конференції]. 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), Львів, Україна.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
2025_KRB_SN-42.Noshkaliuk_A_S._.Pazukhanych_O_V.pdfДипломна робота3,66 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları