Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНебесний, Руслан Михайлович-
dc.contributor.advisorNebesnyi, Ruslan-
dc.contributor.authorДідусенко, Олеся Анатоліївна-
dc.contributor.authorDidusenko, Olesia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2025-07-03T17:33:11Z-
dc.date.available2025-07-03T17:33:11Z-
dc.date.issued2025-06-25-
dc.date.submitted2025-06-11-
dc.identifier.citationДідусенко О. А. Створення UI/UX дизайну для навчальної платформи ”Tutor Space” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Р. М. Небесний. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 71 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49531-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 25.06.2025р. на засіданні екзаменаційної комісії №30 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню стану існуючих рішень у сфері дистанційної освіти. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано історію розвитку дистанційної освіти, навчальних платформ та UI/UX дизайну. Висвітлено проблеми сучасного процесу проведення навчання. Розглянуто праці дослідників у сфері онлайн-навчання. Проаналізовано ставлення усіх учасників навчального процесу до системи дистанційної освіти. В другому розділі кваліфікаційної роботи розпочато процес проєктування платформи. Досліджено існуючі рішення конкурентів у сфері навчальних платформ зі сторони UI/UX дизайну. Подано портрет «ідеального користувача», інформаційну структуру та веб-карту навчальної платформи «TutorSpace». В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано принципи створення інтерфейсу, а також детальний процес реалізації UI дизайну для навчальної платформи «TutorSpace». Проаналізовано кольорову гаму та її вплив на користувачів. Проведено ознайомлення із основними сторінками платформи. Об’єкт дослідження кваліфікаційної роботи – процес розробки UI/UX дизайну для навчальної платформи «TutorSpace». Предмет дослідження кваліфікаційної роботи – інструментарій для розробки UI/UX дизайнуuk_UA
dc.description.abstractThe qualification work is devoted to the study of the state of existing solutions in the field of distance education. The first section of the qualification work describes the history of the development of distance education, educational platforms and UI/UX design. The problems of the modern process of conducting education are highlighted. The works of researchers in the field of online learning are considered. The attitude of all participants in the educational process to the distance education system is analyzed. In the second section of the qualification work, the platform design process was started. Existing solutions of competitors in the field of educational platforms were studied from the UI/UX design side. A portrait of the “ideal user”, information structure and web map of the TutorSpace educational platform were presented. The third section of the qualification work describes the principles of interface creation, as well as the detailed process of implementing UI design for the TutorSpace educational platform. The color scheme and its impact on users were analyzed. The main pages of the platform were familiarized with. The object of the qualification work research is the process of developing UI/UX design for the TutorSpace educational platform. The subject of the qualification work research is the toolkit for developing UI/UX designuk_UA
dc.description.tableofcontents1 Аналіз дистанційної освіти, UI/UX-дизайну та постановка завдання 10 1.1 Сучасний стан розвитку навчальних платформ 10 1.2 Історія розвитку сдо та навчальних платформ 14 1.3 Історія розвитку UI/UX дизайну та його значення 16 1.4 Постановка мети і задач дослідження 20 1.5 Висновок до першого розділу 21 2 Процес проєктування UI/UX дизайну для навчальної платформи «TutorSpace» 23 2.1 Дослідження існуючих рішень для навчальних платформ з точки зору UI/UX дизайну 23 2.1.1 Платформа Atutor 24 2.1.2 Платформа Google Classroom 25 2.1.3Платформа Datacamp 27 2.2 Визначення цільової аудиторії та потреб користувачів, створення портрету «ідеального користувача» 29 2.3 Визначення ключових потреб ui/ux дизайну та дослідження веб-карти платформи «TutorSpace» 32 2.4 Аналіз, вибір та аргументація графічного редактора 35 2.5 Висновок до другого розділу 39 3 Розробка адаптивного ui дизайну для навчальної платформи «TutorSpace» 40 3.1 Створення фірмового стилю та логотипу для платформи 40 3.2 Розробка адаптивного UI дизайну 43 3.3 Висновок до третього розділу 55 4 Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 57 4.1 Інтеграція принципів ергономіки та охорони праці в ui/ux-дизайн освітнього середовища 57 4.2 Ергономічні принципи організації робочого місця UI/UX-дизайнера 59 4.3 Висновок до четвертого розділу 63 Висновки 65 Перелік джерел 66uk_UA
dc.format.extent71-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject122uk_UA
dc.subjectдизайн інтерфейсуuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectнавчальна платформаuk_UA
dc.subjectсистема дистанційної освітиuk_UA
dc.subjectстворення дизайнуuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectui/ux-дизайнuk_UA
dc.subjectinterface designuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectlearning platformuk_UA
dc.subjectdistance education systemuk_UA
dc.subjectdesign creationuk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectui/ux designuk_UA
dc.titleСтворення UI/UX дизайну для навчальної платформи «TutorSpace»uk_UA
dc.title.alternativeCreating UI/UX Design for the "TutorSpace" Learning Platformuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Дідусенко Олеся Анатоліївна, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.references1. Коваленко Д. Р. Інструментальні засоби мобільного застосунку для організації контролю відвідувань студентів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/843f7c33-2d3a-4fed-83ed-61549eb0ec30/content (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references2. ВООЗ оголосила COVID-19 пандемією: що це таке та чим відрізняється від епідемії - світові новини [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tsn.ua/svit/vooz-ogolosila-covid-19-pandemiyeyu-scho-ce-take-ta-chim-vidriznyayetsya-vid-epidemiyi-1506420.html (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references3. Пасічник В., Кут В. Інформаційні технології та системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/2003/2/TNTUB_2012_v65_No1-Pasechnik_V_Kut_V-Information_technology_and_distance_learning_system_of__127.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references4. Биков В. Ю. Сучасні завдання інформатизації освіти [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://core.ac.uk/download/pdf/19088460.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references5. Кремень В. Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vnmu.edu.ua/downloads/other/konc_rov_dystan_osv.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://core.ac.uk/download/32305552.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references7. Самойленко О. М. ‪Моделі дистанційної освіти та основні етапи їх розвитку‬ [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://scholar.google.com.ua/citations?view_op=view_citation&hl=ru&user=cycpzAUAAAAJ&citation_for_view=cycpzAUAAAAJ:RHpTSmoSYBkC (дата звернення: 09.06.2025).‬uk_UA
dc.relation.references8. Назарко І. Використання засобів дистанційної освіти для підвищення ефективності навчального процесу у ВНЗ [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/17337/1/konferencija_.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references9. Гайдар А., Готович В. Розробка платформи для перевірки знань шляхом тестування [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/37592/2/IMST_2021_Haidar_A-Development_of_platforms_for_37.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references10. Про затвердження Положення про дистанційне навчання [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0703-13#Text (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references11. Гнатюк О. Дистанційне навчання: проблеми, пошуки, виклики [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/728350/1/Текст.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references12. Ягупов В. В., Петренко Л. М., Кравець С. Г. Дистанційне навчання в системі професійно-технічної освіти монографія [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/721757/1/Дистанц_моногр.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references13. Кормило І., Небесний Р. Побудова інформаційної технології візуалізації інформаційних ресурсів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/23079/2/CAZST_2017v2_Kormilo_I-Construction_of_information_96-97.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references14. Головна - Open edX [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://openedx.org/uk/ (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references15. Чим платформа FutureLearn корисна для вашого бізнесу? [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.visa.com.ua/uk_UA/run-your-business/small-business-tools/partners/futurelearn.html (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references16. Кіяновська Н. М., Рашевська Н. В., Семеріков С. О. Електронна бібліотека НАПН України [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/706819/1/krs_mono.pdf (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references17. Бацуровська І. Історичні аспекти розвитку масових відкритих он-лайн курсів у вищій освіті [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.24139/2312-5993/2018.04/250-258 (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references18. Пугач В. Сучасні освітні платформи для дистанційного навчання [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-13(27)-811-823 (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references19. Що таке програми з відкритим кодом та які їх переваги [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://nadiyno.org/shho-take-programy-z-vidkrytym-kodom-ta-yaki-yih-perevagy/ (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references20. Поняття комп'ютерної графіки [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://disted.edu.vn.ua/courses/learn/6159 (дата звернення: 09.06.2025).uk_UA
dc.relation.references21. Онлайн-інструменти [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vchymo.com/app/application/Sketchpad (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references22. Чемерис Г. Ю., Виноградова А. С. UХ/UІ дизайн [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5215 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references23. Стріжкова М. Є. Особливості розробки дизайн-макету сайту в сфері реклами комерційної автотехніки. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/25100/1/Dyplom022_Strizhkova_Batrak.pdf (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references24. Ткач Ю. Як виглядали сайти Apple, Google, Amazon та інших компаній у 90-х? [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vctr.media/ua/yak-vyglyadaly-veb-sajty-apple-google-amazon-ta-inshyh-u-90-h-194390/ (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references25. Поняття комп’ютерної графіки та її види [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://naurok.com.ua/ponyattya-komp-yuterno-grafiki-ta-vidi-300029.html (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references26. Viacheslav Mykhailov [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://dou.ua/forums/topic/42880/ (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references27. Коваленко Д. Р. Інструментальні засоби мобільного застосунку для організації контролю відвідувань студентів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/843f7c33-2d3a-4fed-83ed-61549eb0ec30/content (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references28. Монько Д. Проектування дизайну та інтерфейсу користувача для сайту піцерії „Quattro formaggi“ [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/41649/1/2023_KRB_SN-41_Monko_DI.pdf (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references29. ТНТУ : новини : Дистанційне навчання в ТНТУ у період карантину [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://tntu.edu.ua/?p=uk/news/4020 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references30. Google Classroom – About Digital Classroom Management in Education [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://sites.google.com/view/classrooms-workspace/ (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references31. About Datacamp [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.datacamp.com/about (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references32. Методологія навчання в Інтернеті [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://kwiga.com/ua/help-center/metodologiya-navchannya-v-interneti/analiz-cilovoyi-auditoriyi-dlya-stvorennya-onlajn-kursu (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references33. Що таке цільова аудиторія: керівництво [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://sendpulse.ua/support/glossary/target-audience (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references34. Побудова стратегії виходу продукту на ринок [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://strum.education/lesson/playground/65a15caeb45708c7bf99496b (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references35. UX дослідження: методи аналізу та визначення потреб користувачів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://blog.ithillel.ua/articles/best-practices-for-determining-user-needs (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references36. Zhmykhov Y. Інформаційна архітектура [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ux.pub/zhmikhov/informatsiina-arkhitiektura-4e6m (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references37. Фоменко Ю. О. Графічний редактор: поняття, класифікація та призначення [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://vseosvita.ua/blogs/hrafichnyi-redaktor-poniattia-klasyfikatsiia-ta-pryznachennia-68427.html (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references38. 4 основні функції практично всіх графічних редакторів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://gallora.com/4-osnovni-funkciї-grafichnix-redaktoriv.html (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references39. ДФКБМТА - Види графічних редакторів [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://sites.google.com/view/ddkbmta-info/лекції/графічний-редактор/види-графічних-редакторів (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references40. Kukurudza. Що таке Figma та для кого вона потрібна [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://cases.media/article/sho-take-figma-ta-dlya-kogo-vona-potribna?srsltid=AfmBOorSmSt1JaNlijAMFjiCNX1Xr01JxTyMYb5RS_84N9L5p6hystWj (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references41. Надійна підтримка вашого бізнесу в інтернеті [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://web4u.in.ua/blog/osoblivost-ta-onovlennya-sketch-35 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references42. Огляд Framer, ціни, функції та альтернативи [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://aimojo.io/uk/tools/framer/ (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references43. Фірмовий стиль DeltaDesign [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://deltadesign.com.ua/what-is-corporate-identity/ (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references44. Етапи роботи UI/UX дизайнера, з чого почати роботу над проектом? [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ui-ux.lviv.ua/etapy-roboty-ui-ux-dyzajnera-z-chogo-pochaty-robotu-nad-proektom (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references45. Harchenko, A., (2012). Stability of the solutions of the optimization problem of software systems architecture. Computer Science and Information Technologies, VIIth International and Science Conference CSIT 2012, 47–48.uk_UA
dc.relation.references46. Kharchenko, A., Halay, I., & Bodnarchuk, I. (2016). Multicriteria architecture choice of software system under design and reengineering. 2016 XIth International Scientific and Technical Conference Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), 4–8.uk_UA
dc.relation.references47. Kharchenko, A., Raichev, I., Bodnarchuk, I., & Matsiuk, O. (2021). The Survey of Global Software Design Processes. 2021 IEEE 8th International Conference on Problems of Infocommunications, Science and Technology (PIC S&T), 291–294.uk_UA
dc.relation.references48. Advanced Diploma in UI/UX Design [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.mifse.com/courses/advanced-diploma-in-ui-ux-design (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references49. Safety enhancement through situation-aware user interfaces [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ieeexplore.ieee.org/document/6458959 (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references50. How to Cope with Working at a Computer [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://fenwickphysios.co.za/how-to-cope-with-working-at-a-computer/ (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.relation.references51. Sanders M. S., McCormick E. J. Human factors in engineering and design [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://ftp.idu.ac.id/wp-content/uploads/ebook/ip/BUKU%20ERGONOMI/BUKU%20INGGRIS/Human%20Factor%20In%20Engineering%20And%20Design.pdf (дата звернення: 10.06.2025).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2025_KRB_SN-41_Didusenko_OA.pdfДипломна робота3,71 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора