Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49392
Назва: Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі КНП «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради»
Інші назви: Enhancement of the marketing complex in an enterprise: The municipal non-profit enterprise "Zbarazh central hospital" of the Zbarazh town council as a case study»
Автори: Коваль, Максим Олегович
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Коваль М.О. Вдосконалення комплексу маркетингу на підприємстві, на прикладі КНП «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради». Кваліфікаційна робота бакалавра по спец.073 "Менеджмент" / наук.кер. М.Ф.Зяйлик. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. 2025. 70 с.
Bibliographic description: Koval M.O. «Enhancement of the marketing complex in an enterprise: TheBachelor's qualification work in speciality 073 "Management" / scientific supervisor M.F. Zyailyk. Ternopil: Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University. 2025. 70 p.
Дата публікації: чер-2025
Дата подання: чер-2025
Дата внесення: 2-лип-2025
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Зяйлик, Марія Федорівна
Члени комітету: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 339
Теми: маркетингова діяльність
комплекс маркетингу
медичні послуги
медична установа
діджитилізація бізнесу
маркетингова стратегія
інноваційний маркетинг
marketing activities
marketing complex
medical services
medical institution
business digitalization
marketing strategy
innovative marketing
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає маркетингова діяльність. Предмет дослідження – це складові комплексу маркетингу. Методи дослідження – вимірювання, порівняння, спостереження, аналіз, анкетування, опитування. Розроблено проєктні пропозиції щодо покращення ефективності маркетингового комплексу, що являється критичним чинником з метою забезпечення лояльності пацієнтів, підвищення конкурентоспроможності та успішного розвитку медичної установи. Постійна оцінка і коригування маркетингових стратегій допомагає досягати кращих результатів і зберігати стабільність у системі охорони здоров’я.
The object of the study is marketing activities. The subject of the study is the components of the marketing complex. Research methods - measurement, comparison, observation, analysis, questionnaires, surveys. Project proposals have been developed to improve the effectiveness of the marketing complex, which is a critical factor in ensuring patient loyalty, increasing competitiveness and successful development of a medical institution. Constant evaluation and adjustment of marketing strategies helps to achieve better results and maintain stability in the healthcare system.
Опис: Маркетинг в медицині є важливим інструментом для організацій та закладів охорони здоров’я, який допомагає не тільки забезпечити ефективне надання медичних послуг, а й сформувати лояльність серед пацієнтів, підвищити обізнаність про надані послуги та сприяти розвитку медичного бізнесу. Комплекс маркетингу в цій сфері охоплює не лише традиційні елементи, як продукт, ціну, місце та просування, але й вимагає глибокого розуміння специфіки медичних послуг та етичних аспектів взаємодії з пацієнтами. Завдяки активному впровадженню інноваційних технологій, розвитку цифрових платформ і соціальних мереж, маркетингові стратегії в медицині отримують нові можливості для комунікації з пацієнтами, оптимізації процесів і підвищення якості медичних послуг. Крім того, медичні установи повинні враховувати індивідуальні потреби пацієнтів, створюючи персоналізовані стратегії обслуговування, що дозволяє не тільки забезпечити високий рівень задоволення, але й зміцнити репутацію закладу на ринку медичних послуг.
Зміст: АНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ МЕДИЧНОГО МАРКЕТИНГУ 1.1. Особливості комплексу маркетингу у медичній сфері 1.2 Ефективність маркетингової кампанії як основа досягнення конкурентних переваг 20 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КНП «ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» 2.1 Оцінка внутрішнього та зовнішнього середовища досліджуваної установи 2.2 Аналіз маркетингової діяльності медичного закладу РОЗДІЛ 3 ВДОСКОНАЛЕННЯ КОМПЛЕКСУ МАРКЕТИНГУ КНП «ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» 3.1 Підвищення рівня діджитилізації діяльності медичної установи 3.2 Пропозиції по оновленню дизайну та функціоналу сайту Збаразької лікарні РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Організація охорони праці у КНП Збаразькій центральній лікарні 4.2 Внутрішня система надання послуг лікарні в ході здійснення заходів медичного захисту населення під час НС ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49392
Власник авторського права: Коваль Максим Олегович, 2025
Перелік літератури: 1. Основи законодавства України про охорону здоров’я: Закон України від 19 листопада 1992 року No 2801-XII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2801-12#doc_save
2. Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій: Комунальне некомерційне підприємство «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради, 2023/2024рр.
3. Звіт про фінансові результати: Комунальне некомерційне підприємство «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради, 31.12.2023/2024рр.
4. Фінансова звітність мікропідприємства: Комунальне некомерційне підприємство «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради, 31.12.2023 р.
5. Фінансова звітність мікропідприємства: Комунальне некомерційне підприємство «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради, 31.12.2024 р.
6. Базові аспекти цифровізації та цифрової трансформації охорони здоров’я: метод. реком. до вивчення освітнього компонента «Основи медичної інформатики» / уклад. С.В. Гордійчук, М.В. Кірячок, С.М.Грищук, Л.А.Сікорака, О.А. Волошенюк, Д.І. Соколовська, О.В. Звінчук, Г.Д. Александренко. Житомир, 2024. 20 с.
7. Гуджий П.О. Цифрові технології в управлінському процесі закладів охорони здоров’я. Економіка та суспільство. 2024. № 70. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-70-113
8. Деякі питання електронної системи охорони здоров’я: Постанова Кабінету Міністрів України від 25.04.2018 No 411. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/411-2018-%D0%BF#Text
9. Європейський досвід цифровізації трансформації охорони здоров’я. URL: https://moz.gov.ua/uk/news/yevropejskij-dosvid-cifrovoyi-transformaciyi-ohoroni-zdorov-ya
10. Електронна система охорони здоров’я в Україні eHealth. URL: https://ehealth.gov.ua
11. Закон який передбачає автономізацію закладів здоров’я URL: https://decentralization.gov.ua/news/5081.
12. Замчій С.В. Реалізація інноваційних проєктів цифрового розвитку системи охорони здоров’я в умовах європейської інтеграції. Державне будівництво. 2024. № 2 (36). С. 681-694.
13. Запускається серцебиття маркетингу для медичних закладів. ALAIT healthcare. URL: https://healthcare.alaito.com
14. КНП «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради. Офіційний сайт. URL: https://zbarazh.crl.net.ua/zahalna-informatsiia/
15. Зяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни / Марія Федорівна Зяйлик // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. Тернопіль: ТНТУ, 2023. С. 67–68.
16. Зяйлик М., Гарматюк О., Машлій Г. Вплив елементів комплексу євромаркетингу на побудову уніфікованої маркетингової концепції. Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, проф. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2023. С. 98-182.
17. Зяйлик М., Шведа Т. Особливості маркетингу ринку послуг / Тарас Шведа, Марія Зяйлик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 98–100.
18. Макаренко М.В. Світові тренди цифровізації сфери охорони здоров’я та принципи реалізації. Публічне управління та митне адміністрування. 2023. № 1 (36). С. 58-63. URL: http://customs-admin.umsf.in.ua/archive/2023/1/8.pdf
19. Мамалига С.В. Комплекс маркетингу: сучасні концепції. Вінницький Національний аграрний університет. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/13305.pdf
20. Марчук О.О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління. Економіка і суспільство. 2018. № 18. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/17_ukr/43.pdf
21. Медичний маркетинг: ключові особливості. URL: https://healthcare.alaito.com/seo/medichnij-marketing-klyuchovi-osoblivosti/
22. Медичний маркетинг: ключові особливості та успішні стратегії. URL: https://edgelab.com.ua/blog/medychnyj-marketyng-klyuchovi-osoblyvosti-ta-uspishni-strategiyi/
23. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196
24. Олійник Д.І. Економізація ринку цифрових медичних послуг: впровадження міжнародного досвіду стандартизації. Національний інститут стратегічних досліджень. URL: https://niss.gov.ua/sites/default/files/2020-09/cyfmedposlugy.pdf
25. Помаза-Понамаренко А.Л., Ахмедова О.О. Діджиталізація системи охорони здоров’я та соціальної сфери як інструмент забезпечення безбар’єрності послуг. Інвестиції: практика та досвід. 2024. № 23. С. 168-175.
26. Соколова Ю.О., Пасічник К.В. Удосконалення діяльності державного медичного закладу на засадах маркетингу. Інфраструктура ринку. 2019. №37. URL: http://www.market-infr.od.ua/uk/37-2019.
27. Цифрова трансформація охорони здоров'я України. URL: https://moz.gov.ua/uk/ cifrova-transformaciya-ohoroni-zdorov-ya-ukrayini-2
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KOVAL MAKC 2.pdf2,47 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Avtorsyka_ Коваль.pdf382,58 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора