Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49391
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorРудакевич, Марія Іванівна-
dc.contributor.authorРавлик, Олег Олегович-
dc.date.accessioned2025-07-02T08:53:21Z-
dc.date.available2025-07-02T08:53:21Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationРавлик О.О. «Удосконалення планування маркетингу в організації, на прикладі будівельної компанії ПП «Креатор-Буд». Кваліфікаційна робота бакалавра за спец.073 "Менеджмент" / наук.кер. М.І.Рудакевич. Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. 2025, 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49391-
dc.descriptionПланування маркетингу в будівельній галузі під час війни є надзвичайно важливою складовою стратегії для забезпечення стабільності та розвитку бізнесу в умовах високої невизначеності та складних економічних реалій. Війна значно змінює не лише соціально-політичну ситуацію але й впливає на ринок, потреби споживачів, доступність ресурсів а також логістичні та фінансові можливості будівельних компаній. У таких умовах стратегічне планування маркетингових заходів набуває особливого значення. Незважаючи на виклики, які приносить війна, будівельна галузь має зберігати гнучкість та адаптивність, щоб підтримати життєздатність проектів і задовольнити потреби ринку. У цей період компанії повинні використовувати інноваційні маркетингові підходи, пристосовуючи свої стратегії до нових реалій. Це включає оптимізацію процесів, зменшення витрат, а також активне використання цифрових технологій для залучення клієнтів і забезпечення ефективної комунікації.uk_UA
dc.description.abstractОб’єкт дослідження – маркетинг. Предмет дослідження –планування маркетингу на підприємстві. Mетою роботи є дослідження основних елементів маркетингу на ПП «Креатор-Буд», обґрунтування та розробка стислих рекомендацій щодо покращення системи планування маркетингу. Mетоди дослідження – експеримент, соціологічні дослідження, опитування, вимірювання, порівняння, спостереження, аналіз. У представленій кваліфікаційній роботі бакалавра досліджено актуальні питання управління системою маркетингу на підприємстві на прикладі ПП «Креатор-Буд». Запропоновано практичні рекомендації щодо покращення планування маркетингу, подані пропозиції по вдосконаленню маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві. За результатами проведеного дослідження розроблено проєкт з удосконалення планування маркетингом на ПП «Креатор-Буд».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is marketing planning at the enterprise. The object of the study is marketing. The purpose of the work is to study the main elements of marketing at PE "Kreator-Bud", to substantiate and develop brief recommendations for improving the marketing planning system. Research methods - experiment, sociological research, survey, measurement, comparison, observation, analysis. The presented bachelor's qualification work explores the current issues of managing the marketing system at the enterprise using the example of PE "Kreator-Bud". Practical recommendations are offered for improving marketing planning, and proposals are made for improving marketing activities at the enterprise under study. Based on the results of the research, a project was developed to improve marketing planning at PE "Kreator-Bud".uk_UA
dc.description.tableofcontentsАНОТАЦІЯ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ МАРКЕТИНГУ 1.1. Методика планування маркетингу на підприємстві 1.2 Основні механізми організації маркетингу на підприємстві РОЗДІЛ 2 ДІАГНОСТИКА БІЗНЕС - СЕРЕДОВИЩА ТА ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПП «Креатор – Буд» 2.1 Загальна характеристика виробничо – господарської діяльності досліджуваного підприємства 2.3 Аналіз маркетингової діяльності будівельної компанії РОЗДІЛ 3 УДОСКОНАЛЕННЯ ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПП «КРЕАТОР - Буд» 3.1 Пропозиції по вдосконаленню маркетингової діяльності на підприємстві 3.2 Розрахунок витрат на розробку запропонованих заходів із використанням соціальних мереж РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Менеджмент безпеки підприємства 4.2 Інженерно-технічні рішення з охорони праці ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління,uk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectплануванняuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectcompetitiveness,uk_UA
dc.subjectmarketing activitiesuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectplanninguk_UA
dc.subjectpromotionuk_UA
dc.titleУдосконалення планування маркетингу в організації, на прикладі будівельної компанії ПП «Креатор-Буд»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing planning in an organization: construction company PP "Creator-Bud" as a case study»uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holderРавлик Олег Олегович, 2025*uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339uk_UA
dc.relation.references1. Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Маркетинг підприємства: навч. посіб. – Київ : Центр навчальної літератури, 2019. – 612 с.uk_UA
dc.relation.references2. Біловодська О. А. Маркетингова політика розподілу інноваційної продукції промислових підприємств : монографія. – Київ: Центр навчальної літератури, 2018. – 462 с.uk_UA
dc.relation.references3. Бойчук І. В., Дмитрів А. Я. Маркетинг промислового підприємства: навч. посіб.– Київ : Центр навчальної літератури, 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references4. Васюткіна Н. В. Маркетинг промислового підприємства: навч. посібник. – Київ : Вид-во Європейського університету, 2019. – 438 с.uk_UA
dc.relation.references5. Васюткіна Н. В. Марченко С. В. Оцінювання ефективності маркетингу в збутовій діяльності підприємств. Науковий вісник ПУЕТ. Серія «Економічні науки», № 2(103) 2021. – С. 111–120.uk_UA
dc.relation.references6. Vasiutkina N., Marchenko S., Halenin R. Marketing system of sales of industrial enterprises in terms of sustainable economic development. Economics, management and administration in the coordinates of sustainable 238 development : Scientific monograph. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2021. – Р.161–180.uk_UA
dc.relation.references7. Маркетинг: теоретичні основи маркетингу: навчальний посібник / В. Б. Захожай, Л. В. Романова, Н. А. Головач та ін.; під кер. та наук. ред. В. Б. Захожая. – Київ : ДП «Вид. дім «Персонал», 2015. – 538 с.uk_UA
dc.relation.references8. МакНейл, Рут. Маркетингові дослідження у сфері В2В: аналіз і оцінка ринків, товарів для бізнесу / Рут МакНейл; пер. з англ.; за наук. ред. Є. Є. Козлова. – Дніпро : Баланс Бізнес Букс, 2017. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references9. Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Маркетинг підприємства: навчальний посібник – Київ : Центр навчальної літератури, 2019. – 612 с.uk_UA
dc.relation.references10. Никифоров А. Є. Промислова політика: навч.-метод. посіб. для самостійного вивч. дисципліни. – Київ : КНЕУ, 2019. – 179 с. 239uk_UA
dc.relation.references11. Промисловий маркетинг: навчальний посібник / під ред. О. О. Шубіна. – Київ : НМЦВО МОН України, Студцентр, 2018. – 432 с.uk_UA
dc.relation.references12. M. Ziailyk, O. Vivchar. Dynamics of innovative marketing components. Socio-Economic Problems and the State: Electronic journal. Vol. 25. no 2.pp. 281-286. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/38679.uk_UA
dc.relation.references13. Зяйлик М., Краузе О., Піняк І. Нормативно-правове регулювання рекламної діяльності: охорона авторського права. Галицький економічний вісн6ик. 2024. Том 88. №3. С.41-49. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/index.php?art1307uk_UA
dc.relation.references14. Зяйлик М., Шведа Т. Особливості маркетингу ринку послуг / Тарас Шведа, Марія Зяйлик // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 98–100.uk_UA
dc.relation.references15. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг за сферами діяльності: навчальний посібник. – Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с.uk_UA
dc.relation.references16. Журнал «Маркетинг в Україні». URL: http://uam.in.ua/rus/ projects/ marketing-in-ua/arhive.php.uk_UA
dc.relation.references17. Журнал «Маркетинг і реклама». URL: https://mr.com.uauk_UA
dc.relation.references18. Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій». URL: http:// mmi. fem.sumdu.edu.ua/.uk_UA
dc.relation.references19. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: http://mdt-opu. com.ua/index.php/mdt.uk_UA
dc.relation.referencesЖурнал «Соціологія: теорія, методи, маркетинг». URL: http:// stmm.in.ua.uk_UA
dc.relation.referencesСоха Ю.І., Процак К.В. Формування будівельного ринку в Україні // http://archive.nbuv.gov.ua/portal/natural/vnulp/Ekonomika/2019_640/28.pdfuk_UA
dc.relation.referencesФедотов В. М. Маркетинг підрядного будівельного підприємства // http://marketing.spb.ruuk_UA
dc.relation.references. www.bau-ukraine.comuk_UA
dc.relation.referenceshttp://www.kreator-bud.com/index.php/mn-about/mn-articlesuk_UA
dc.relation.referenceshttp://terdobrobud.com.uauk_UA
dc.relation.referencesЗвітність підприємства за 2021-2023 рр.uk_UA
dc.relation.referencesБізнес-план підприємства ПП «Креатор-Буд».uk_UA
dc.relation.referencesСтатут підприємства ПП «Креатор-Буд».uk_UA
dc.identifier.citationenRavlyk O.O. «Improvement of marketing planning in an organization: construction company PP "Creator-Bud" as a case study». Bachelor's qualification work for speciality 073 "Management" / scientific director M.I. Rudakevych. Ternopil: Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University. 2025, 70 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:073 — Менеджмент (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
РАВЛИК ЕЛАРТУ.pdf1,58 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Avtorsyka_Равлик.pdf368,52 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools