Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49116
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЛуциків, Іванна Василівна-
dc.contributor.authorЛівіцький, Назарій Ігорович-
dc.date.accessioned2025-06-29T19:37:14Z-
dc.date.available2025-06-29T19:37:14Z-
dc.date.issued2025-06-29-
dc.identifier.citationЛівіцький Н.І. Обґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ТДВ “Яготинський маслозавод” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. І.В. Луциків. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 70 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49116-
dc.descriptionОбґрунтовано перспективні напрями підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, а також проведено експертне оцінювання важливості запропонованих напрямів. Розроблено проект удосконалення маркетингової товарної політики, що передбачає впровадження нової автоматизованої лінії для вакуумного пакування твердих сирів із використанням технології MAP (Modified Atmosphere Packaging). Обґрунтовано напрями вдосконалення цінової політики підприємства, що мають враховувати сучасну кон’юнктуру ринку, рівень споживчого попиту, конкурентне середовище та витрати підприємства. Запропоновано застосовувати комбіновану цінову стратегію із поєднанням витратного та конкурентного підходів, диференціацію цін за асортиментними позиціями, використання психологічного ціноутворення, а також гнучку систему знижок і націнок залежно від сегмента споживачів.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження − конкурентоспроможність продукції підприємства. Об’єкт дослідження − процес забезпечення конкурентоспроможності продукції на ТДВ “Яготинський маслозавод”. Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТДВ “Яготинський маслозавод”. Методи дослідження − аналіз і синтез, узагальнення, порівняння, економіко-статистичні методи, метод експертного оцінювання, а також елементи економіко-математичного моделювання. Розроблено ряд практичних рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТДВ “Яготинський маслозавод” через удосконалення маркетингової товарної та цінової політики маслозаводу. Результати дослідження можуть бути впроваджені у діяльність ТДВ “Яготинський маслозавод”.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is the product competitiveness of the enterprise. The object of investigation is the process of ensuring product competitiveness at PJSC “Yahotyn butter plant”. The aim of the work is to develop practical recommendations for enhancing the competitiveness of the products of PJSC “Yahotyn butter plant”. The results are obtained with the following research methods: analysis and synthesis, generalization, comparison, economic and statistical methods, expert evaluation method, as well as elements of economic and mathematical modelling. A number of proposals have been developed to improve the competitiveness of the products of PJSC “Yahotyn butter plant” through the enhancement of its marketing product and pricing policy. The results of the research can be implemented in the operational activities of PJSC “Yahotyn butter plant”.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ. Розділ 1. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю продукції. 1.1 Сутність та складові управління конкурентоспроможністю продукції. 1.2 Критерії, фактори та методи оцінки конкурентоспроможності молокопродуктів. Розділ 2. Аналіз конкурентоспроможності продукції ТДВ “Яготинський маслозавод”. 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємства та аналіз критеріїв конкурентоспроможності продукції. 2.2 Діагностика конкурентоспроможності продукції ТДВ “Яготинський маслозавод”. Розділ 3. Розробка рекомендацій щодо підвищення конкурентоспроможності продукції ТДВ “Яготинський маслозавод”. 3.1 Обґрунтування перспективних напрямів темпів підвищення конкурентоспроможності продукції з допомогою експертного оцінювання. 3.2 Удосконалення маркетингової товарної та цінової політики маслозаводу. Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці. 4.1 Значення адаптації в трудовому процесі. 4.2 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт. Висновки. Бібліографія. Додатки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk_UA
dc.subjectмолочна промисловістьuk_UA
dc.subjectоптимізація виробництваuk_UA
dc.subjectоцінювання конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.subjectупакування харчових продуктівuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectproduct competitivenessuk_UA
dc.subjectdairy industryuk_UA
dc.subjectproduction optimizationuk_UA
dc.subjectcompetitiveness assessmentuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectfood packaginguk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.titleОбґрунтування шляхів підвищення конкурентоспроможності продукції підприємства, на прикладі ТДВ “Яготинський маслозавод”uk_UA
dc.title.alternativeJustification of ways to improve the competitiveness of an enterprise’s products: PJSC “Yahotyn butter plant” as a case studyuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder"© Лівіцький Назарій Ігорович, 2025"uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.137uk_UA
dc.relation.references1. Балдинюк В. Система управління конкурентоспроможністю підприємства. Економіка та суспільство. 2022. (42). URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-35uk_UA
dc.relation.references2. Михайленко О. В., Орлова К. Кучер С.Ф., Васильєв В.Г. Система управління конкурентоспроможністю продукції підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2017. Вип. 13 (2). С. 114-117.uk_UA
dc.relation.references3. Портер М. Конкурентна перевага. Як досягти стабільно високих результатів. Вид-во “Наш формат”. 2019. 624 с.uk_UA
dc.relation.references4. Лук’янчук О.М., Ніколаєва Є.В. Система управління конкурентоспроможністю підприємства: наукові підходи та практичні виклики. Науковий вісник Одеського національного економічного університету: зб. наук. праць. Одеса: Одеський національний економічний університет. 2024. № 3-4 (316-317). С. 110-116.uk_UA
dc.relation.references5. Сусліков С.В., Клименко М.А. Система управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах невизначеності. ECONOMICS: time realities. 2023. №3(67). С. 56-64.uk_UA
dc.relation.references6. Терехов Д.С., Блідар О.В. Стратегічне управління конкуренто спроможністю підприємства. Наука й економіка. 2016. Вип. 2. Сuk_UA
dc.relation.references7. Верещака Т.В., Скотнікова Л.П. Теоретичні аспекти управління конкурентоспроможністю підприємства. Вісник НТУ “ХПІ”. 2017. №45. С. 16- 21.uk_UA
dc.relation.references8. Серединська В.М. Загородна О.М. Конкурентоспроможність продукції: значення та сфера застосування. Інфраструктура ринку. 2017. № 4. С.93-98.uk_UA
dc.relation.references9. Бурачек І.В., Біленчук О.О. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління. Глобальні та національні проблеми економіки. 2016. №14. С. 288-293.uk_UA
dc.relation.references10. Суханова А. Методичні підходи до оцінювання конкуренто спроможності підприємства. Економіка та суспільство. 2021. №26. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-26-62uk_UA
dc.relation.references11. Кучер С.Ф., Васильєв В.Г. Конкурентоспроможність продукції та методи її оцінки. Причорноморські економічні студії. 2017. Вип. 16. С. 60-63.uk_UA
dc.relation.references12. Степанкова А.А. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції. Ефективна економіка. 2012. №2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2012_2_39uk_UA
dc.relation.references13. Іваненко А. В. Алгоритм оцінки конкурентоспроможності продукції. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2012. № 38. С. 182-185.uk_UA
dc.relation.references14. Кужда Т.І., Вовк І.П Enterprise capability and its competitiveness. Соціально-економічні проблеми і держава. 2016. Вип. 14 (1). С. 171-177.uk_UA
dc.relation.references15. Інформація про ТДВ “Яготинський маслозавод”. URL: https://opendatabot.ua/c/00446003uk_UA
dc.relation.references16. Офіційна веб-сторінка ПРАМ “Молочний альянс”. URL: https://milkalliance.com.ua/export/page-11/uk_UA
dc.relation.references17. Про компанію Яготинський маслозавод. URL: https://mind.ua/companies/686-yagotinskij-maslozavoduk_UA
dc.relation.references18. “Яготинське”: від регіонального виробника до національного бренду. URL: https://welovebrands.com.ua/ua/brendomaniya/yagotynske-brend/uk_UA
dc.relation.references19. ТМ “Яготинське”. URL: https://milkalliance.com.ua/company/brands/tm-yagotynskeuk_UA
dc.relation.references20. Кращі виробники молока. URL: https://uba.top/milk/uk_UA
dc.relation.references21. Дмитрієв І. А., Кирчата І. М., Шершенюк О. М. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник. Х.: ФОП Бровін О. В., 2020. 340 с.uk_UA
dc.relation.references22. Вакулич М.М. Інноваційна конкурентоспроможність як компонента забезпечення економічної безпеки підприємства. Modern science: problems and innovations: the 1-st International scientific and practical conference (Stockholm, April 5-7, 2020). 2020. рр. 704-709.uk_UA
dc.relation.references23. Адаптація персоналу: значення адаптації в трудовому процесі. URL: https://futurepeople.pro/uk/adaptatsiya-personalu-znachennya-adaptatsii-v trudovomu-protses/uk_UA
dc.relation.references24. Адаптація персоналу. URL: https://cleverstaff.net/blog/uk/adaptatsiya-personalu/uk_UA
dc.relation.references25. Вимоги до організації робочих місць та забезпечення безпеки праці. URL: https://bezpeka.isu.net.ua/news/582733-vymohy-do-orhanizatsiyi-robochykh mists-ta-zabezpechennya-bezpeky-pratsiuk_UA
dc.relation.references26. Вимоги до організації та забезпечення безпеки на робочих місцях. URL: https://kadroland.com/news/2827-vimogi-do-organizaciyi-ta zabezpecennya-bezpeki-na-robocix-miscyaxuk_UA
dc.relation.references27. Dzyura V., Sorokivska O., Myshkovych O. Formation of a model for determining the competitiveness of enterprises in the market of transportation. Innovative Solutions in Modern Science. № 1(53), 2022, p. 5-17.uk_UA
dc.relation.references28. Юрик Н., Шведа Н., Кирич Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації [Електронний ресурс] Соціально економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdfuk_UA
dc.identifier.citationenLivitskyi N. Justification of ways to improve the competitiveness of an enterprise’s products: PJSC “Yahotyn butter plant” as a case study : work for a bachelor's degree : spec. 073 - management / scientific supervisor I. Lutsykiv. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025. 70 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_Назар_Лівіцький.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора