Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49090
Назва: | Розробка ізометричної 2.5D гри з використанням Unity 6 та SRP фреймворку |
Інші назви: | Development of an isometric 2.5D game using Unity 6 and SRP framework |
Автори: | Тітков, Владислав Вікторович Titkov, Vladyslav |
Приналежність: | ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна |
Бібліографічний опис: | Тітков В. В. Розробка ізометричної 2.5D гри з використанням Unity 6 та SRP фреймворку : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 72 с. |
Дата публікації: | чер-2025 |
Дата подання: | 9-чер-2025 |
Дата внесення: | 27-чер-2025 |
Видавництво: | ТНТУ ім. І. Пулюя |
Країна (код): | UA |
Місце видання, проведення: | ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна |
Науковий керівник: | Стоянов, Юрій Миколайович |
Члени комітету: | Стадник, Марія Андріївна |
УДК: | 004.9 |
Теми: | інженерія програмного забезпечення розробка відеоігор unity universal render pipeline проєктування software engineering game development design |
Кількість сторінок: | 72 |
Короткий огляд (реферат): | Головною метою цієї кваліфікаційної роботи є дослідження етапів аналізу, проєктування, створення та тестування комп’ютерної гри з використанням сучасних технологій та інструментів у галузі розробки комп’ютерних ігор.
Перший розділ присвячено дослідженню предметної області та аналізу найпоширеніших ігрових рушіїв.
У другому розділі розглянуто процес проєктування комп’ютерної гри, вибір архітектурного рішення, а також підготовку та налаштування середовища для розробки.
У третьому розділі наведено результати тестування гри на комп’ютерах з різними системними характеристиками, а також розглянуто можливі напрями її подальшого розвитку, як окремого продукту. The main purpose of this qualification work is to study the stages of analysis, design, creation and testing of a computer game using modern technologies and tools in the field of computer game development. The first section is devoted to the study of the subject area and the analysis of the most common game engines. The second section describes the process of designing a computer game, choosing an architectural solution, as well as preparing and setting up the development environment. The third section presents the results of testing the game on computers with different system characteristics, as well as possible directions for its further development as a separate product. |
Зміст: | ЗМІСТ 8 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА АНАЛІЗ ІГРОВИХ РУШІЇВ 10 1.1 Історія відеоігор та їх якості зображення 10 1.2 Аналіз рушіїв та вибір оптимального 13 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ВІДЕОГРИ 18 2.1 Аналіз жанру та стилю відеогри 18 2.2 Використання шейдерів рушія в відеогрі 20 2.3 Проєктування відеогри 22 2.4 Підготовка до розробки 27 2.5 Налаштування середовища розробки 29 2.6 Проєктування архітектури відеогри 32 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ВІДЕОГРИ 45 3.1 Тестування основних функціональних вимог відеогри 45 3.2 Розвиток відеогри та висновки 50 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 52 4.1 Допомога при теплових і сонячних ударах 52 4.2 Заходи щодо автоматизації виробничих процесів, які сприяють покращенню умов праці. 54 ВИСНОВОК 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58 ДОДАТКИ 60 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49090 |
Власник авторського права: | © Тітков Владислав Вікторович, 2025 |
Перелік літератури: | 1. Pac-Man. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Pac-Man. 2. Unity. URL: https://unity.com/. 3. Godot. URL: https://godotengine.org/. 4. Unreal Engine. URL: https://www.unrealengine.com/en-US. 5. Source 2. URL: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_2. 6. S&box. URL: https://store.steampowered.com/app/590830/sbox. 7. What is a Souls-like? Game devs break down FromSoftware's accidental genre. URL: https://www.gamesradar.com/what-is-a-souls-like-developers-explain/. 8. Know Your Genres: Adventure Games. URL: https://news.xbox.com/en-us/2015/07/17/games-know-your-genres-adventure/. 9. Demon`s Souls. URL: https://store.playstation.com/uk-ua/concept/10000368. 10. Dark Souls. URL: https://store.steampowered.com/app/570940/DARK_SOULS_REMASTERED. 12. What is a 2.5D Game? Definition, Features, and Examples. URL: https://medium.com/@expertappdevs/what-is-a-2-5d-game-definition-features-and-examples-6cca2546493b . 14. Review on GPU Architecture. URL: https://web.archive.org/web/20240906010254/https://www.irjet.net/archives/V11/i7/IRJET-V11I7124.pdf. Global Game Jame. URL: https://globalgamejam.org/. |
Тип вмісту: | Bachelor Thesis |
Розташовується у зібраннях: | 121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
dyplom_Titkov_2025.pdf | 3,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора