Denne identifikatoren kan du bruke til å sitere eller lenke til denne innførselen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49090
Fullstendig metadatavisning
DC FeltVerdiSpråk
dc.contributor.advisorСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorТітков, Владислав Вікторович-
dc.contributor.authorTitkov, Vladyslav-
dc.date.accessioned2025-06-27T13:35:29Z-
dc.date.available2025-06-27T13:35:29Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationТітков В. В. Розробка ізометричної 2.5D гри з використанням Unity 6 та SRP фреймворку : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 72 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49090-
dc.description.abstractГоловною метою цієї кваліфікаційної роботи є дослідження етапів аналізу, проєктування, створення та тестування комп’ютерної гри з використанням сучасних технологій та інструментів у галузі розробки комп’ютерних ігор. Перший розділ присвячено дослідженню предметної області та аналізу найпоширеніших ігрових рушіїв. У другому розділі розглянуто процес проєктування комп’ютерної гри, вибір архітектурного рішення, а також підготовку та налаштування середовища для розробки. У третьому розділі наведено результати тестування гри на комп’ютерах з різними системними характеристиками, а також розглянуто можливі напрями її подальшого розвитку, як окремого продукту.uk_UA
dc.description.abstractThe main purpose of this qualification work is to study the stages of analysis, design, creation and testing of a computer game using modern technologies and tools in the field of computer game development. The first section is devoted to the study of the subject area and the analysis of the most common game engines. The second section describes the process of designing a computer game, choosing an architectural solution, as well as preparing and setting up the development environment. The third section presents the results of testing the game on computers with different system characteristics, as well as possible directions for its further development as a separate product.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ 8 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1. ДОСЛІДЖЕННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА АНАЛІЗ ІГРОВИХ РУШІЇВ 10 1.1 Історія відеоігор та їх якості зображення 10 1.2 Аналіз рушіїв та вибір оптимального 13 РОЗДІЛ 2. ПРОЄКТУВАННЯ ВІДЕОГРИ 18 2.1 Аналіз жанру та стилю відеогри 18 2.2 Використання шейдерів рушія в відеогрі 20 2.3 Проєктування відеогри 22 2.4 Підготовка до розробки 27 2.5 Налаштування середовища розробки 29 2.6 Проєктування архітектури відеогри 32 РОЗДІЛ 3. ТЕСТУВАННЯ ВІДЕОГРИ 45 3.1 Тестування основних функціональних вимог відеогри 45 3.2 Розвиток відеогри та висновки 50 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 52 4.1 Допомога при теплових і сонячних ударах 52 4.2 Заходи щодо автоматизації виробничих процесів, які сприяють покращенню умов праці. 54 ВИСНОВОК 57 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 58 ДОДАТКИ 60uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subjectінженерія програмного забезпеченняuk_UA
dc.subjectрозробка відеоігорuk_UA
dc.subjectunityuk_UA
dc.subjectuniversal render pipelineuk_UA
dc.subjectпроєктуванняuk_UA
dc.subjectsoftware engineeringuk_UA
dc.subjectgame developmentuk_UA
dc.subjectdesignuk_UA
dc.titleРозробка ізометричної 2.5D гри з використанням Unity 6 та SRP фреймворкуuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of an isometric 2.5D game using Unity 6 and SRP frameworkuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Тітков Владислав Вікторович, 2025uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтадник, Марія Андріївна-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages72-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Pac-Man. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Pac-Man.uk_UA
dc.relation.references2. Unity. URL: https://unity.com/.uk_UA
dc.relation.references3. Godot. URL: https://godotengine.org/.uk_UA
dc.relation.references4. Unreal Engine. URL: https://www.unrealengine.com/en-US.uk_UA
dc.relation.references5. Source 2. URL: https://developer.valvesoftware.com/wiki/Source_2.uk_UA
dc.relation.references6. S&box. URL: https://store.steampowered.com/app/590830/sbox.uk_UA
dc.relation.references7. What is a Souls-like? Game devs break down FromSoftware's accidental genre. URL: https://www.gamesradar.com/what-is-a-souls-like-developers-explain/.uk_UA
dc.relation.references8. Know Your Genres: Adventure Games. URL: https://news.xbox.com/en-us/2015/07/17/games-know-your-genres-adventure/.uk_UA
dc.relation.references9. Demon`s Souls. URL: https://store.playstation.com/uk-ua/concept/10000368.uk_UA
dc.relation.references10. Dark Souls. URL: https://store.steampowered.com/app/570940/DARK_SOULS_REMASTERED.uk_UA
dc.relation.references12. What is a 2.5D Game? Definition, Features, and Examples. URL: https://medium.com/@expertappdevs/what-is-a-2-5d-game-definition-features-and-examples-6cca2546493b .uk_UA
dc.relation.references14. Review on GPU Architecture. URL: https://web.archive.org/web/20240906010254/https://www.irjet.net/archives/V11/i7/IRJET-V11I7124.pdf.uk_UA
dc.relation.referencesGlobal Game Jame. URL: https://globalgamejam.org/.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vises i samlingene:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Tilhørende filer:
Fil Beskrivelse StørrelseFormat 
dyplom_Titkov_2025.pdf3,04 MBAdobe PDFVis/Åpne


Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright

Administrasjonsverktøy