Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49069
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВовк, Ірина Петрівна-
dc.contributor.advisorVovk, Iryna-
dc.contributor.authorГнецько, Максим Михайлович-
dc.contributor.authorHnetsko, Maksym-
dc.date.accessioned2025-06-26T21:25:25Z-
dc.date.available2025-06-26T21:25:25Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationГнецько М.М. Напрями підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна» Ресторан») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. П. Вовк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 75 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49069-
dc.description.abstractГнецько М. М. Напрями підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна» Ресторан»). Кваліфікаційна робота бакалавра (84 с., 8 рис., 31 табл., 46 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2025. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена дослідженню питання підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарств. У розділах даної кваліфікаційної роботи було досліджено теоретичні основи підвищення якості послуг та практичні аспекти діяльності ТОВ «Ресторан «Україна», запропоновано шляхи покращення якості обслуговування досліджуваного закладу. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблем дослідження підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства.uk_UA
dc.description.abstractHnetsko М. М. Directions for Improving the Quality of Services in a Restaurant Business Enterprise (LLC "Ukraine Restaurant" as a case study). Bachelor's qualification work (84 p., 8 fig., 31 tab., 46 lit. sources) byspecialty 241 “Hotel and Restaurant Business”. – Ivan Pulyuy Ternopil National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2025. The bachelor's qualification work is devoted to the study of the issue of improving the quality of services at a restaurant enterprise. The sections of this qualification work examined the theoretical foundations of improving the quality of services and practical aspects of the activities of LLC "Ukraine Restaurant", and suggested ways to improve the quality of service of the studied institution. Practical significance of the work. The results of the study create the basis for further research and practical solutions to the problems of studying the quality of services at a restaurant enterprise.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ Вступ................................................................................................................. 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ …………………………………………………………………….. 9 1.1 Задоволеність клієнта, як першоджерело якості обслуговування………………………………………………… 9 1.2 Загальна характеристика якості обслуговування в закладі ресторанного господарства…………………………………………... 12 1.3 Інструменти вимірювання якості обслуговування та задоволеності клієнтів……………………………………………….. 18 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЯКОСТІ ПІДВИЩЕННЯ ПОСЛУГ У ТОВ «УКРАЇНА» РЕСТОРАН»……………………………………………….. 23 2.1 Загальна характеристика якості надаваних послуг як головного бізнес-процесу забезпечення механізму розвитку ресторанного підприємства…………………………………………………………... 23 2.2 Аналіз факторів впливу на якісне обслуговування споживачів ТОВ «Україна» Ресторан» у структурі системи менеджменту якості ресторану………………………………………………………. 29 2.3 Дослідження фінансового становища ресторанного підприємства 38 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПОСЛУГ У ТОВ «УКРАЇНА» РЕСТОРАН»…………………………………………… 46 3.1 Оцінювання впливу маркетингових заходів на якість послуг та споживчу лояльність підприємства………………………………….. 46 3.2 Розрахунки інтегрального показника якості обслуговування на основі методу експертних оцінювань……………………………….. 63 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ………………………………………………………………………… 70 4.1 Основи охорони праці в галузі………………………………………. 70 4.2 Контроль за станом безпеки життєдіяльності на підприємстві…… 72 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 79 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ................................................. 80 ДОДАТКИ........................................................................................................ 84uk_UA
dc.format.extent1-75-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectпідвищення якості послугuk_UA
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectспоживчий попитuk_UA
dc.subjectстимулювання споживчого попитуuk_UA
dc.subjectчинники впливуuk_UA
dc.subjectфінансово-економічні показникиuk_UA
dc.subjectякість обслуговуванняuk_UA
dc.subjectimproving the quality of servicesuk_UA
dc.subjectrestaurant enterpriseuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectrestaurantuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectrestaurant industryuk_UA
dc.subjectconsumer demanduk_UA
dc.subjectstimulating consumer demanduk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.subjectfinancial and economic indicatorsuk_UA
dc.subjectquality of serviceuk_UA
dc.titleНапрями підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ТОВ «Україна» Ресторан»)uk_UA
dc.title.alternativeDirections for Improving the Quality of Services in a Restaurant Business Enterprise (LLC "Ukraine Restaurant" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гнецько М.М., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Островська Г. Й. та ін. Готельно ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б.М., Погайдак О.Б., Мельник Л.М. Теоретико-концептуальна основа управління капіталом підприємства готельно-ресторанного господарства. Вісник Запорізького національного університету.Економічні науки. 2016.№4. С. 7-15.uk_UA
dc.relation.references3. Басюк О.В. Аналіз світового досвіду функціонування готельних ланцюгів. Глобальні та національні проблеми економіки. URL: http://global national.in.ua/archive/5-2015/05.pdfuk_UA
dc.relation.references4. Бунтова Н.В. Перспективи інтеграції України в міжнародний ринок готельних послуг. Вісник ОНУ імені І.І. Мечникова. 2016. Т. 21. Вип. 4 (46). С. 16–19.uk_UA
dc.relation.references5. Вікторов Б.В. Типи мережевих підприємств у міжнародному бізнесі. Вчені записки Університету «КРОК». 2020. №2(58). С. 26-39 URL: https://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu krok/article/view/291/313uk_UA
dc.relation.references6. Владимир О. Бізнес-культура сфери міжнародного туризму та готельно ресторанної справи. Феномен культури постглобалізму: зб. мат. І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 2020, Том 1, С. 39-43uk_UA
dc.relation.references7. Волощенко К. Ю., Хімічева Г. І., Зенкін А. С., Іванов П. В. Розробка організаційно-функціональної моделі управління віртуальними підприємствами. Менеджмент виробництва. 2022. С. 220-224. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/44828200-7fe1-4e76-9f28- 19cf8587f6f0/contentuk_UA
dc.relation.references8. Гарбера О.Є. Сучасні тенденції розвитку світової готельної індустрії. Економічний часопис – ХХІ. № 11-12. 2010. С 37-41.uk_UA
dc.relation.references9. Дзядук Т. В. Переваги та негативні ефекти формування мережевих підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2010. № 10. С. 36-38uk_UA
dc.relation.references10. Дії населення в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характер. Державна служба України з надзвичайних ситуацій. URL: https://dsns.gov.ua/uk/abetka-bezpeki/diyi-naselennya-v-umovax-nadzvicainix situacii-vojennogo-xarakteuk_UA
dc.relation.references11. Владимир О. М. Основні тенденції розвитку підприємств готельно ресторанного бізнесу та сфери туризму у 2019-2021 роках. Гостинність, сервіс, туризм: досвід, проблеми, інновації: тези доповідей VІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. Київ: Вид. центр КНУКіМ. 2021. С. 311-315.uk_UA
dc.relation.references12. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. 2021. Вип.1.(4). С. 45-58.uk_UA
dc.relation.references13. Владимир О. М. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об'єктів готельно ресторанного бізнесу. Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика: матер. Всеукр. наук.-практ. конф. Київ: КНУКіМ. 2021. С. 51- 56.uk_UA
dc.relation.references14. Владимир О.М. Дизайн готельних комплексів: практичність та концептуальність. Теоретичні та практичні питання узгодження інтересів розвитку територіальної системи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна. 2020. C. 225-227.uk_UA
dc.relation.references15. Владимир О., Шерстюк Р. Ейдетика на службі готельно-ресторанного бізнесу: смак, дизайн та етичність застосування International Science Journal of Management, Economics & Finance. 2024. Вип 3 (1) с. 47-61uk_UA
dc.relation.references16. Вовк І.П., Вовк Ю.Я. Проблеми і перспективи розвитку готельного бізнесу в Україні. Актуальні задачі сучасних технологій: Збірник тез доповідей Ⅶ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів. 2018 Том 3 С. 142-142.uk_UA
dc.relation.references17. Владимир О., Бажанова Н. Суспільні виклики та соціальна відповідальність бізнесу у час війни. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 2 (27). С. 45-62. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22vomucv.pdfuk_UA
dc.relation.references18. Владимир О.М Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно-ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року). Харків.: ХНАДУ. Т. 1. 330 с. С. 179-18uk_UA
dc.relation.references19. Владимир О.М. Особливості фінансування готельно-ресторанного бізнесу Актуальні задачі сучасних технологій: V міжнар. наук.-техн. конф. молодих учених та студентів. Тернопіль : ТНТУ, 2016. Вип 2. С. 303-304.uk_UA
dc.relation.references20. Владимир О.М. Динаміка валютного курсу національної грошової одиниці України та її вплив на розвиток економіки в цілому Вісник ТАНГ, 2005. №4. С. 67-71.uk_UA
dc.relation.references21. Владимир О. Управління валютними ресурсами – запорука успішного ведення валютної діяльності банку. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 2 (5). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11vomvdb.pdfuk_UA
dc.relation.references22. Дудкін П.Д. Smart-компоненти у логістиці готельно-ресторанного бізнесу. Особливості розвитку соціального бізнесу в умовах інтеграційних перетворень: матеріали науково-практичного семінару ТНТУ імені Івана Пулюя. Тернопіль. 17 жовтня 2017 року. С.22.uk_UA
dc.relation.references23. Закон України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» № 1105-XIV від 23.09.1999. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1105-14#Textuk_UA
dc.relation.references24. Закон України «Про охорону праці» № 2695-XII від 14.10.92 URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Textuk_UA
dc.relation.references25. Інструкція першочергових дій персоналу і посадових осіб підприємств, установ та організацій у разі загрози виникнення терористичних або диверсійних актів. Департамент освіти і науки. URL: https://don.kyivcity.gov.ua/files/2015/4/28/bezpeka_zakladiv_new.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Івент-менеджмент: події, які продають готель. URL: https://hotel.report/technology/ivent-marketing-sobytiyakotorye-prodayut-oteluk_UA
dc.relation.references27. Зеленська Л. М. Івент-менеджмент : навч. посіб. Київ : НАКККіМ, 2018. 148 с.uk_UA
dc.relation.references28. Як організувати івент чи конференцію правильно? URL: https://event-camp.org/articles/how-to-conduct-events/uk_UA
dc.relation.references29. Кодекс законів про працю України із змінами та доповненнями N 1213-IX від 4.02.2021 URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/KD0001?an=901853&ed=2021_02_0 4uk_UA
dc.relation.references30. Круль Г.Я. Основи готельної справи. Навч. посіб. Київ: Центр навчальної літератури,2019. 280 с.uk_UA
dc.relation.references31. Корж Н.В., Левицька І. В., Онищук Н. В. Готельна справа: Навчальний посібник. Київ:Київ.нац.торг.-екон.ун-т,. Вінниця, ПП «ТД«Едельвейс і К» 2015. 580 сuk_UA
dc.relation.references32. Малюта Л., Владимир О., Рудан В. Інтеграція дизайну в готельно ресторанний бізнес: ефекти для туризму та розвитку місцевих громад. Економічний аналіз. 2022. №3(32). С. 307-315.uk_UA
dc.relation.references33. Малюта Л.Я., Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Островська Г.Й. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.uk_UA
dc.relation.references34. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Сучасне прогресивне обладнання й оснащення закладів готельно-ресторанного господарства. Інновації: соціально-економічні та безпекові стратегії розвитку: Матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України М. Г. Чумаченка. Тернопіль. 23 березня 2018 року. С 46-47.uk_UA
dc.relation.references35. Новікова В. В., Бондар Н. П., Шаран Л. О. Впровадження event-менеджменту в діяльність підприємства готельно-ресторанного господарства. Modern engineering and innovative technologies. Issue 1. Part 2. С. 45-54.uk_UA
dc.relation.references36. Островська Г., Оксана Гладчук О. Стратегія управління підприємствами готельного господарства. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації: Міжнародна науково-практична конференція. 2022.11.22. С. 21-23uk_UA
dc.relation.references37. Повалій Т. Л., Світайло Н. Д. Івент-менеджмент : Навчальний посібник. Суми : Сумський державний університет, 2021. 198 c.uk_UA
dc.relation.references38. Руденко В.П. Основи готельної справи. Київ: Центр учбової літератури, 2011. 368 с.uk_UA
dc.relation.references39. Стойко І., Шерстюк Р. 14 принципів Вільгельма Едвардса Демінга для управління якістю готельно-ресторанних послуг. Соціально-економічні проблеми і держава. 2020. Вип. 1 (22). С. 66-78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2020/20siigrp.pdfuk_UA
dc.relation.references40. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196.uk_UA
dc.relation.references41. Anderson, Judy L. Event Management Simplified. Bloomington: AuthorHouse, 2010. ISBN 9781463462598.uk_UA
dc.relation.references42. Arthur ter Hofstede, Boualem Benatallah, Hye-Young Paik. Business Process Management Workshops: BPM 2007 International Workshops, BPI, BPD, CBP, ProHealth, RefMod, Semantics4ws, Brisbane, Australia, September 24, 2007, Revised Selected Papers. Sydney: Springer Science & Business Media, 2008. ISBN 9783540782377uk_UA
dc.relation.references43. Bladen Charles, James Kennell, Emma Abson, Nick Wilde. Events Management: An Introduction. Oxon: Routledge, 2012. ISBN 9781136980381.uk_UA
dc.relation.references44. Bowdin Glenn, Johnny Allen, Rob Harris, Ian McDonnell, William O'Toole. Event Management. 3. Přepracované vyd. New York: Routledge, 2012. ISBN 9781136445118.uk_UA
dc.relation.references45. Carter, Laurence. Event Planning 2nd Edition. Bloomington: AuthorHouse, 2013. ISBN 9781481701624.uk_UA
dc.relation.references46. Clow, Kenneth E? Donald Baack. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Hnetsko M_M_2025.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Гнецько.docx18,73 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора