Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49004
Назва: Розробка веб-сайту для онлайн гри «Мафія» з використанням фреймфорку React та Node.js
Інші назви: Development of a website for the online game "Mafia" using Node.js technologies and the framework - React
Автори: Корлиханов, Олександр Сергійович
Korlykhanov, Oleksandr
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Корлиханов О.С. Розробка веб-сайту для онлайн гри «Мафія» з використанням фреймфорку React та Node.js: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення» / наук. кер. І. Я. Мудрик – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2025. – 81 с.
Дата публікації: чер-2025
Дата подання: 9-чер-2025
Дата внесення: 23-чер-2025
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Мудрик, Іван Ярославович
Члени комітету: Марценко, Сергій Володимирович
УДК: 004.9
Теми: веб-застосунок
онлайн-гра
react
node.js
websocket
багатокористувацька система
мафія
web application
online game
multi-user system
mafia
Кількість сторінок: 81
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є створення функціонального веб-сайту для гри «Мафія» з підтримкою взаємодії в реальному часі, автоматизацією ігрових процесів, зручним інтерфейсом користувача та можливістю гнучкого налаштування параметрів гри. Основним завданням є розробка SPA-застосунку, що забезпечує розподіл ролей, хід гри, нічні дії, голосування та визначення переможців без участі ведучого. Для досягнення мети використано методи компонентної архітектури, технології WebSocket та REST API, а також засоби фронтенду (React) та бекенду (Node.js, NestJS). Система розроблена з урахуванням сучасних вимог до інтерактивності, масштабованості та зручності використання. У роботі проаналізовано існуючі аналоги, спроєктовано архітектуру, реалізовано і протестовано застосунок. Увагу приділено технічним та експлуатаційним характеристикам, зокрема швидкодії та підтримці багатьох користувачів. Результати роботи можуть бути впроваджені як у приватному порядку, так і на публічних платформах. Проєкт має соціальну значимість як інструмент для популяризації українського контенту та розвитку онлайн-комунікації. У підсумку, робота демонструє можливість ефективного застосування сучасних веб-технологій для створення багатокористувацьких інтерактивних систем і може бути основою для подальшого розвитку подібних продуктів.
The purpose of the qualification work is to create a functional website for the game "Mafia" with support for real-time interaction, automation of game processes, a convenient user interface and the ability to flexibly configure game parameters. The main task is to develop an SPA application that provides role distribution, game progress, night actions, voting and determining winners without the participation of the host. To achieve the goal, component architecture methods, WebSocket and REST API technologies, as well as frontend (React) and backend (Node.js, NestJS) tools were used. The system was developed taking into account modern requirements for interactivity, scalability and ease of use. The work analyzed existing analogues, designed the architecture, implemented and tested the application. Attention was paid to technical and operational characteristics, in particular, speed and support for many users. The results of the work can be implemented both privately and on public platforms. The project has social significance as a tool for popularizing Ukrainian content and developing online communication. In conclusion, the work demonstrates the possibility of effective application of modern web technologies to create multi-user interactive systems and can be the basis for further development of similar products.
Зміст: ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД І АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ РОЗРОБКИ ВЕБ-ДОДАТКІВ ДЛЯ БАГАТОКОРИСТУВАЦЬКИХ ОНЛАЙН ІГОР 9 1.1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ РОЗРОБКИ ВЕБ-ДОДАТКІВ 9 1.2 ОГЛЯД ПРОГРАМ-АНАЛОГІВ 10 1.3 ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ НАПРЯМУ ДОСЛІДЖЕННЯ 13 1.4 МЕТОДОЛОГІЯ РОЗРОБКИ 14 1.5 ФОРМУВАННЯ ВИМОГ ДО СИСТЕМИ 15 РОЗДІЛ 2. РОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ 21 2.1 ПРОЄКТУВАННЯ ВЕБ-ЗАСТОСУНКУ 21 2.2 КОНСТРОЮВАННЯ ВЕБ-ЗАСТОСУНКУ 35 2.3 РОБОТА ІЗ GIT 53 2.4 ТЕСТУВАННЯ ТА ВЕРИФІКАЦІЯ ВИМОГ 55 2.5 РЕЗУЛЬТАТИ РОЗРОБКИ 59 РОЗДІЛ 3. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАЦІ 60 3.1 СОЦІАЛЬНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ РИЗИКУ В УМОВАХ ІТ-СЕРЕДОВИЩА 60 3.2 ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ОБЛАДНАННЯ ВІД КОРОТКОГО ЗАМИКАННЯ 61 ВИСНОВКИ 63 ВИКОРИСТАННІ ДЖЕРЕЛА 65 ДОДАТОК А 70 ДОДАТОК Б 75 ДОДАТОК В 79 ДОДАТОК Г 81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49004
Власник авторського права: © Корлиханов Олександр Сергійович, 2025
Перелік літератури: 1. Verpex. 10 Most Popular Types of Websites [Електронний ресурс] // Verpex Blog. – 2023. – Режим доступу: https://verpex.com/blog/marketing-tips/10-most-popular-types-of-websites
2. Корлиханов О., Мудрик І. Розробка веб-сайту для онлайн гри «Мафія» з використанням технологій Node.js та фреймворку – React // VIII Міжнародна студентська науково-технічна конференція "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання": зб. тез доповідей, 23–25 квітня 2025 р. – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2025. – С. 168.
3. What are Hybrid Development Methods Made Of? An Evidence-based Characterization. arXiv.org. URL: https://arxiv.org/abs/2101.08016
4. The laws of proximity and common region in UX design | software country. Software Development Company | Software Country. URL: https://softwarecountry.com/company/our-blog/laws-of-proximity-in-ui/
5. Contentful. Using React with Node.js: A web development dream team [Електронний ресурс] // Contentful Blog. – 2022. – Режим доступу: https://www.contentful.com/blog/react-node-js
6. COI.ua. Website Structures: How to Choose the Best Option for Your Web Project [Електронний ресурс] // COI Blog. – 2023. – Режим доступу: https://coi.ua/blog/Cbc/Website-Structures-How-to-Choose-the-Best-Option-for-Your-Web-Project
7. Yatsyshyn V., Pastukh O., Palamar A., Zharovskyi R. (2023) Technology of relational database management systems performance evaluation during computer systems design. Scientific Journal of TNTU (Tern.), vol. 109, no 1, pp. 54-65. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42076
8. Miu A., Ferreira F., Yoshida N., Zhou F. Generating Interactive WebSocket Applications in TypeScript [Електронний ресурс] // arXiv preprint. – 2020. – Режим доступу: https://arxiv.org/abs/2004.01321
9. Riven.ch. Build lobby-based online multiplayer browser games with React and Node.js [Електронний ресурс] // Riven Blog. – 2023. – Режим доступу: https://riven.ch/en/blog/build-lobby-based-online-multiplayer-browser-games-with-react-and-nodejs
10. О. Голинська, І. Мудрик. Роль CRM-системи у сучасних бізнес-процесах. Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології “Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, ТНТУ, 2022. С.113.
11. Ably. The complete guide to WebSockets with React [Електронний ресурс] // Ably Blog. – 2023. – Режим доступу: https://ably.com/blog/websockets-react-tutorial
12. Riven.ch. Build lobby-based online multiplayer browser games with React and Node.js [Електронний ресурс] // Riven Blog. – 2023. – Режим доступу: https://riven.ch/en/blog/build-lobby-based-online-multiplayer-browser-games-with-react-and-nodejs
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Korlykhanov_2025.pdf2,11 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Narzędzia administratora