Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49003
Metadatuen erregistro osatua
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.contributor.advisorСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorБондар, Максим Дмитрійович-
dc.date.accessioned2025-06-23T10:23:04Z-
dc.date.available2025-06-23T10:23:04Z-
dc.date.issued2025-06-23-
dc.date.submitted2025-06-09-
dc.identifier.citationБондар М.Д. Розробка гри стратегії на тематику “інженерія програмного забезпечення” з використанням фреймворків Skeleton та Alpine: спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль: – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49003-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробці веб-застосунку для настільної багатокористувацької гри з інтерактивним ігровим полем. Представлено процес проєктування та реалізації клієнт-серверного веб-застосунку для гри в реальному часі. Основна увага приділена розробці зручного інтерфейсу користувача, реалізації логіки гри, а також забезпеченню синхронізації дій між гравцями.Серверна частина реалізована з використанням платформи Node.js та веб-фреймворку Express.js. Для забезпечення двосторонньої взаємодії в реальному часі між клієнтами та сервером застосовано бібліотеку Socket.IO. Клієнтська частина розроблена з використанням легкого JavaScript-фреймворку Alpine.js, який забезпечує реактивність інтерфейсу та зручну роботу з DOM-елементами. Для створення сучасного та адаптивного дизайну використано CSS-фреймворк Skeleton, що дозволило реалізувати чітку сіткову систему та стилізувати компоненти інтерфейсу.Ігрове поле створене на основі SVG-графіки, що дає змогу динамічно змінювати його відповідно до дій користувачів. Для реалізації візуальних ефектів, таких як анімація руху фішок та кидок кубиків, використано CSS-анімації. Alpine.js дозволив реалізувати інтерактивні елементи керування та динамічне оновлення стану гри без перезавантаження сторінки.Проведено тестування функціональності застосунку та верифікацію його коректної роботи в умовах багатокористувацької взаємодії.uk_UA
dc.description.abstractThe bachelor's qualification work is devoted to the development of a web application for a multiplayer board game with an interactive playing field. The process of designing and implementing a client-server web application for a real-time game is presented. The main attention is paid to the development of a convenient user interface, the implementation of the game logic, as well as ensuring synchronization of actions between players. The server part is implemented using the Node.js platform and the Express.js web framework. To ensure two-way interaction in real time between clients and the server, the Socket.IO library is used. The client part is developed using the lightweight JavaScript framework Alpine.js, which provides interface reactivity and convenient work with DOM elements. To create a modern and adaptive design, the Skeleton CSS framework was used, which allowed to implement a clear grid system and stylize interface components. The playing field is created based on SVG graphics, which allows it to change dynamically according to user actions. CSS animations were used to implement visual effects, such as animation of chip movement and dice rolling. Alpine.js allowed to implement interactive controls and dynamic updating of the game state without reloading the page. The application functionality was tested and its correct operation was verified in multi-user interaction.uk_UA
dc.description.tableofcontentsАНОТАЦІЯ…………………………………………………………………………………4 ABSTRACT…………………………………………………………………………………5 ЗМІСТ……………………………………………………………………………………….6 ВСТУП………………………………………………………………………………………7 1. ОГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ………………………………………………….8 1.1 ОГЛЯД КОНКУРЕНТІВ…………………………………………………………….8 1.2 ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ НАПРЯМКУ ДОСЛІДЖЕННЯ…………………..9 1.3 ТЕХНІЧНИЙ АСПЕКТ ПРОБЛЕМИ……………………………………………..10 2. РОЗРОБКА МОДЕЛІ ТА ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ…………………….12 2.1 ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ СЕРЕДОВИЩА РОЗРОБКИ ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ…………………………………………………………………………………12 2.1.1. РОЗРОБКА МОДЕЛІ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ…………………………………15 2.1.2 РОЗРОБКА БІЗНЕС МОДЕЛІ………………………………………………………21 2.1.3. ПРОЄКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ……………………………………………….25 2.1.4 АНАЛІЗ ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ВИБОРУ ПРОЦЕДУРНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТУ…………………………………………………………………..26 2.1.5 СПЕЦИФІКАЦІЯ ВИМОГ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ (SRS)……28 2.2.3. РОЗРОБКА GUI…………………………………………………………………….34 2.2.4. ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОЦІНКА ЯКОСТІ….35 2.2.5 РЕЗУЛЬТАТИ РОЗРОБКИ…………………………………………………………41 3. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ………49 3.1 ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ НЕБЕЗПЕКИ………………………………………..49 3.2 ПРОТИПОЖЕЖНІ ВИМОГИ ДО РОБОЧОГО ОСВІТЛЕННЯ…………………..50 ВИСНОВКИ………………………………………………………………………………50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………………..54 ДОДАТКИ………………………………………………………………………………...57 ДОДАТОК А……………………………………………………………………………...58 ДОДАТОК Б. ТЕЗИ КОНФЕРЕНЦІЇ……………………………………………………76 ДОДАТОК В. ДИСК З РОБОТОЮ……………………………………………………...78uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвеб-застосунокuk_UA
dc.subjectnode.jsuk_UA
dc.subjectsocket.iouk_UA
dc.subjectalpine.jsuk_UA
dc.subjectskeletonuk_UA
dc.subjectsvguk_UA
dc.subjectcss-анімаціїїuk_UA
dc.subjectбагатокористувацька граuk_UA
dc.subjectклієнт-серверна архітектураuk_UA
dc.subjectweb applicationuk_UA
dc.subjectcss animationsuk_UA
dc.subjectmultiplayer gameuk_UA
dc.subjectclient-server architectureuk_UA
dc.titleРозробка гри стратегії на тематику “інженерія програмного забезпечення” з використанням фреймворків Skeleton та Alpineuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a strategy game on the topic of “software engineering” using the Skeleton and Alpine frameworksuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Бондар Максим Дмитрійович, 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.format.pages78-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. Node.js Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://nodejs.org/en/docs/uk_UA
dc.relation.references2. Socket.IO Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://socket.io/docs/v4/uk_UA
dc.relation.references3. Alpine.js Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://alpinejs.dev/uk_UA
dc.relation.references4. Skeleton CSS Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://getskeleton.com/uk_UA
dc.relation.references5. Express.js Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://expressjs.com/uk_UA
dc.relation.references6. MDN Web Docs [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://developer.mozilla.org/uk_UA
dc.relation.references7. JavaScript.info [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://javascript.info/uk_UA
dc.relation.references8. GitHub Documentation [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.github.com/uk_UA
dc.relation.references9. WebSocket API [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/API/WebSocketuk_UA
dc.relation.references10. Дистанційний курс «Кваліфікаційні роботи бакалаврів» сайту дистанційного навчання ТНТУ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: https://dl.tntu.edu.ua/bounce.php?course=5329uk_UA
dc.relation.references11. Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня - бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.uk_UA
dc.relation.references12. Real-time Web Applications with Socket.IO [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://socket.io/get-started/chatuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Bildumetan azaltzen da:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
dyplom_Bondar_Maksym_2025.pdf1,75 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.

Administratzailearen tresnak