Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49001
Başlık: Розробка інтерактивної системи менеджменту персонажів рольової гри з використанням Django REST фреймворку
Diğer Başlıklar: Development of an Interactive Character Management System for a Role-Playing Game Using the Django REST Framework
Yazarlar: Гук, Віталій Андрійович
Huk, Vitalii
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Гук В.А. Розробка інтерактивної системи менеджменту персонажів рольової гри з використанням Django REST фреймворку: кваліфікаційна робота бакалавра за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення» наук. Кер. Ю.М. Стоянов – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – Тернопіль, ТНТУ, 2025. – 76 с.
Yayın Tarihi: Haz-2025
Submitted date: Haz-2025
Date of entry: 23-Haz-2025
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Стоянов, Юрій Миколайович
UDC: 004.9
Anahtar kelimeler: Dungeons and Dragons
Django
REST
Веб-застосунок
Українська локалізація
Web Application
Ukrainian localization
Number of pages: 76
Özet: Метою дипломної роботи є аналіз предметної області та розробка українськомовного веб-застосунку для створення й менеджменту листа персонажа на основі моделей настільної гри Dungeons and Dragons із використанням сучасних веб-технологій. У контексті зростання популярності цієї гри в Україні, відчувається потреба в локалізованому інструменті, який би охоплював її гнучкі ігрові механіки — наразі подібне програмне забезпечення відсутнє. При розробці акцент було зроблено на створенні інтуїтивного інтерфейсу та забезпеченні широкого доступу до параметрів і навичок персонажа. Було застосовано принципи об’єктно-орієнтованого проєктування та моделювання предметної області у межах Django-фреймворку. Розроблений застосунок рекомендовано для використання гравцями, клубами та ігровими спільнотами; він не є комерційним і створений задля покращення якості ігрового процесу. Ця робота робить внесок у розвиток українськомовної DnD-спільноти, пропонуючи функціональний та локалізований веб-інструмент для гравців.
The aim of this thesis is to analyze the subject area and develop a Ukrainian-language web application for creating and managing a character sheet based on the models of the tabletop role-playing game Dungeons and Dragons, using modern web technologies. With the growing popularity of the game in Ukraine, there is a clear need for a localized tool that can accommodate its flexible game mechanics — currently, no such software exists in Ukrainian. The development process focused on building an intuitive user interface and providing broad access to character parameters and abilities. Principles of object-oriented design and domain modeling within the Django framework were applied. The application is intended for use by players, clubs, and gaming communities; it is non-commercial and created to enhance the quality of gameplay. This work contributes to the development of the Ukrainian-speaking DnD community by offering a functional, localized web tool for players.
Content: АНОТАЦІЯ ............................................................................................................ 4 ABSTRACT ............................................................................................................ 5 ЗМІСТ ..................................................................................................................... 6 ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ ....................................................................................... 8 ВСТУП ................................................................................................................... 9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ІНТЕРАКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЖІВ D&D .......................................................... 11 1.1 Аналіз існуючих конкурентів ................................................................... 11 1.1.1 D&D Beyond ......................................................................................... 11 1.1.2 Roll20 ..................................................................................................... 13 1.1.3 Інші конкуренти ................................................................................... 14 1.2 Визначення вимог та специфікації ПЗ ..................................................... 15 1.3 Визначення архітектури, методології та технологій розробки ............. 17 1.3.1 Архітектура та методологія ................................................................ 17 1.3.2 Компоненти та вибір технологій ........................................................ 18 РОЗДІЛ 2 МОДЕЛЮВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЖІВ D&D .................................................................... 22 2.1 Моделювання діаграм варіантів використання ...................................... 22 2.2 Моделювання діаграми класів .................................................................. 25 2.3 Моделювання діаграми послідовності..................................................... 34 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ВЕБ-ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЖІВ D&D ..................................................................................................... 37 3.1 Ініціалізація проєкту та його налаштування ........................................... 37 3.2 Реалізація структурних моделей .............................................................. 39 7 3.3 Створення дизайну та його реалізація ..................................................... 41 3.4 Реалізація бізнес логіки системи .............................................................. 46 3.5 Тестування розробленої системи ............................................................. 49 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ ............ 53 4.1 Шляхи покращення життєдіяльності людини. ....................................... 53 4.2 Вимоги до профілактичних медичних оглядів для працівників ПК .... 55 ВИСНОВКИ ......................................................................................................... 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ........................................................... 60 ДОДАТКИ ............................................................................................................ 63 ДОДАТОК A. Тези конференції ..................................................................... 64 ДОДАТОК Б. Лістинги кодів розмітки та глобальні стилі ......................... 65 ДОДАТОК В. Діаграма класів для пакунка apps.character .......................... 70 ДОДАТОК Г. Дизайн веб-застосунку ............................................................ 71 ДОДАТОК Д. Варіації вкладок в листі персонажа ...................................... 73 ДОДАТОК Е. Диск з роботою ........................................................................ 76
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49001
Copyright owner: © Гук Віталій Аднрійович, 2025
References (Ukraine): 3) Процес аналізу вимог [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=98816;
4) Вимоги до програмного забезпечення [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studfile.net/preview/5130988/page:2/;
6) Архітектурно-центрований процес розробки ПЗ [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=213462;
7) Що таке Agile [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://brainrain.com.ua/uk/chto-takoe-agile-ua/;
11) Процес ППЗ, керований варіантами використання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=213464;
12) М.Р. Петрик, Ф.Я. Мудрик Архітектура програмного забезпечення (на базі використання CASE-засобів IBM(sad)) навчальний посібник, Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. 100с;
13) Що таке патерн [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://refactoring.guru/uk/design-patterns/what-is-pattern;
14) Декоратор [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://refactoring.guru/uk/design-patterns/decorator;
15) The sequence diagram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.ibm.com/articles/the-sequence-diagram/;
16) Django-compressor [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://best-of-web.builder.io/library/django-compressor/django-compressor;
17) Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня – бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.
18) Дистанційний курс «Кваліфікаційні роботи бакалаврів» сайту дистанційного навчання ТНТУ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: https://dl.tntu.edu.ua/bounce.php?course=5329;
Content type: Bachelor Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
dyplom_Huk_2025.pdf1,93 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları